Casall Skrevet 22. november 2011 #9161 Del Skrevet 22. november 2011 det er i morgen vielsen er... det oppstår noe greier, men de rekker å bli viet i hvertfall! Faen. Ja ja, han har seg selv å takke da, alle vet jo hvordan Cathrine er. Likevel går han 5 på, gifter seg med henne og dropper særeie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. november 2011 #9162 Del Skrevet 22. november 2011 Han droppa særeie pga ungen. Vil ikke si at han er dum pga det akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 22. november 2011 #9163 Del Skrevet 22. november 2011 Ble ikke noe bryllup gitt. Og Arnfinn vet at Pelle er faren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. november 2011 #9164 Del Skrevet 22. november 2011 Ble ikke noe bryllup gitt. Og Arnfinn vet at Pelle er faren. det gjør det vel? har du sett på sumo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 22. november 2011 #9165 Del Skrevet 22. november 2011 Ja. Når presten spør Arnfinn, så hopper Pelle inn døra, også kommer Juni og Jens August og da kommer hun stormende ganske sur ut og kaster buketten. Også kommer Arnfinn ganske deppa med DNA-brevet i hånda. Så jeg regner det som at det ikke ble noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #9166 Del Skrevet 22. november 2011 Ja. Når presten spør Arnfinn, så hopper Pelle inn døra, også kommer Juni og Jens August og da kommer hun stormende ganske sur ut og kaster buketten. Også kommer Arnfinn ganske deppa med DNA-brevet i hånda. Så jeg regner det som at det ikke ble noe. Koser meg. Die bitch!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 22. november 2011 #9167 Del Skrevet 22. november 2011 Juni finner også nummeret til "Lasse" på telefonen hennes, og ringer og skjønner hele greia. Og da skjønner hun og JA også det med Kåbel (?). Så det er det de skal til kirken og fortelle Arnfinn. De rekker det ikke men det gjorde Pelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. november 2011 #9168 Del Skrevet 22. november 2011 jeg vet casall... men vielsen blir faktisk gjennomført altså! jeg visste at noen prøver å stikke kjepper i hjulene, men desverre så blir de gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 22. november 2011 #9169 Del Skrevet 22. november 2011 Når da, neste episode da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 22. november 2011 #9170 Del Skrevet 22. november 2011 Og Cecilia flytter jo inn hos Pelle på mandag eller noe, hvorfor gjør hun det hvis de blir gift i morgen eller torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. november 2011 #9171 Del Skrevet 22. november 2011 Når da, neste episode da eller? tv guiden: Det blir dramatikk på hotellet når Cathrine møter på jobb dagen etter bryllupet. Vanessa blir invitert på frokost i toppetasjen. så det virker jo som det blir et bryllup, men siden cecilia flytter inn til pelle på mandag, så virker det jo som det ikke blir noe bryllup + at du har sett episoden, og sier det ikke blir ...hmmm...da blir det sikkert ikke noe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 22. november 2011 #9172 Del Skrevet 22. november 2011 Nei, Cathrine drar på jobb igjen. Det så jeg. Men det ble ikke noe i den episoden, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 22. november 2011 #9173 Del Skrevet 22. november 2011 Arnfinn svarte jo aldri på spørsmålet fra presten. Så de ble nok ikke gift tror jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 22. november 2011 #9174 Del Skrevet 22. november 2011 Husker ikke ordrett, men Cathrine sier på slutten av den som ble lagt ut på sumo noe sånt som "selv om jeg ikke ble gift har jeg mye å gjøre" eller noe sånt noe. Hun rakk å svare ja, Arnfinn rakk det som jeg skjønner det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 22. november 2011 #9175 Del Skrevet 22. november 2011 "Selv om bryllupet gikk i vasken så har jeg mye å gjøre" sider hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. november 2011 #9176 Del Skrevet 22. november 2011 Vielsen ble ikke gjennomført nei... Pelle kom stormende inn i kirken før Arnfinn fikk svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 23. november 2011 #9177 Del Skrevet 23. november 2011 Vielsen ble ikke gjennomført nei... Pelle kom stormende inn i kirken før Arnfinn fikk svart. skjedde det idag?? må ta opp reprisen imorgen.......kan ikke gå glipp av en eneste episode nå som det er så spennende!! blitt helt hekta jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 23. november 2011 #9178 Del Skrevet 23. november 2011 Nei, i morgen. Ligger en episode foran på sumo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Informanten Skrevet 23. november 2011 #9179 Del Skrevet 23. november 2011 SPOILERE Goggen gifter seg, Mona Lizzie forlater hotellet, Cathrine planlegger sabotasje av Fugleholmen og noen kommer til å dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 23. november 2011 #9180 Del Skrevet 23. november 2011 SPOILERE Goggen gifter seg, Mona Lizzie forlater hotellet, Cathrine planlegger sabotasje av Fugleholmen og noen kommer til å dø. Jøss, hvem gifter han seg med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå