Gjest Bobler Skrevet 20. november 2011 #9141 Del Skrevet 20. november 2011 Enig, skulle tro hun lærte litt jo mer inn i "gamet" hun kom. Men nei, synes det blir verre og verre for hver dag.. Hadde de virkelig ikke noe alternativ til den rollen? Hun kan jo havne i en bilulykke, og få hele annsiktet ødelagt. Må ha masse operasjoner og vips, så har de en ny Vanessa i skikkelig Cæsar-style. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 21. november 2011 #9142 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Jeg verken har eller hatt noe imot Vanessa. Hun spiller hvertfall 100 ganger bedre enn lille Jenny Augusta. Men da Trulte trynte på sykkelen, haha utrolig komisk hele opplegget. Skulle fått en time cæsar hver dag istedet for de små 23minuttene Nå som det er så spennende og !! Er det juleferie akkurat da Pelle kommer inn i kirken og vi skal få se når han forteller alle at han er pappaen? Det er jo typisk. Endret 21. november 2011 av UnderCover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. november 2011 #9143 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg verken har eller hatt noe imot Vanessa. Hun spiller hvertfall 100 ganger bedre enn lille Jenny Augusta. Men da Trulte trynte på sykkelen, haha utrolig komisk hele opplegget. Skulle fått en time cæsar hver dag istedet for de små 23minuttene Nå som det er så spennende og !! Er det juleferie akkurat da Pelle kommer inn i kirken og vi skal få se når han forteller alle at han er pappaen? Det er jo typisk. nej, det hender nok før juleferien. cæsar varer til midten av desember, og jeg tror mye av dette skjer denne uken her. det er noen som virkelig prøver å sette en stopper for at bryllupet skal skje jaffal. men de rekker å bli viet, men jeg har lest et sted at det skjer før juleferien at det blir oppklart eller jaffal delvis oppklart. men jeg husker ikke hvor jeg leste det og det irriterer meg skikkelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnemeg Skrevet 21. november 2011 #9144 Del Skrevet 21. november 2011 HC idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 21. november 2011 #9145 Del Skrevet 21. november 2011 Bare jeg som synes det da altså - hehe. Kanskje det bare er jeg som har blitt vant til henne. Uansett har jeg mye mer sansen for henne nå enn i starten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justmyself Skrevet 21. november 2011 #9146 Del Skrevet 21. november 2011 er glad for pelles veine. At han har fått set kjæreste og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justmyself Skrevet 21. november 2011 #9147 Del Skrevet 21. november 2011 neeeeiii, Arnfinn er så dum som droppet særeie!! Bea er så dum som byttet firma!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justmyself Skrevet 21. november 2011 #9148 Del Skrevet 21. november 2011 neeeeiii, Arnfinn er så dum som droppet særeie!! Bea er så dum som byttet firma!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 21. november 2011 #9149 Del Skrevet 21. november 2011 Gosj, tar jo heilt av for tida! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. november 2011 #9150 Del Skrevet 21. november 2011 neeeeiii, Arnfinn er så dum som droppet særeie!! Bea er så dum som byttet firma!!!! Ja så det onde ansiktet til Cathrine etterpå. Arnfinn er fucked. Håper Pelle stopper bryllupet når han avslører til alle at det er han som er faren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 21. november 2011 #9151 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg heier på Pelle! Men samtidig synes jeg veldig synd på Arnfinn... Han er jo så glad i lille Cecilia. Men det ordner seg vel på et vis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. november 2011 #9152 Del Skrevet 21. november 2011 Ja så det onde ansiktet til Cathrine etterpå. Arnfinn er fucked. Håper Pelle stopper bryllupet når han avslører til alle at det er han som er faren. jeg må nok skuffe deg der... de gifter seg allerede denne uken her :gjeiper: cæsar skal ha kreditt for at ting skjer rimlig hurtig jaffal- i motsetning til ALLE andre såpeserier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. november 2011 #9153 Del Skrevet 21. november 2011 litt tidligere i tråden her står det at Cecilia flytter inn til Pelle men at pelle ikke har fått perm enda så trulte flytter også inn for å hjelpe han. (Det må jo bli passe trangt i hans etroms da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 22. november 2011 #9154 Del Skrevet 22. november 2011 jeg må nok skuffe deg der... de gifter seg allerede denne uken her :gjeiper: cæsar skal ha kreditt for at ting skjer rimlig hurtig jaffal- i motsetning til ALLE andre såpeserier! De gifter seg vel idag, men Pelle kommer jo inn der med et ark? For han drar jo til en eller annen lege og sier det haster? Hvorfor er det ingen som snakker om Jenny mer? Hun skulle vel ikke være borte så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 22. november 2011 #9155 Del Skrevet 22. november 2011 De gifter seg vel idag, men Pelle kommer jo inn der med et ark? For han drar jo til en eller annen lege og sier det haster? Hvorfor er det ingen som snakker om Jenny mer? Hun skulle vel ikke være borte så lenge? Aner ikke, men jeg klager ikke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. november 2011 #9156 Del Skrevet 22. november 2011 Aner ikke, men jeg klager ikke :D Me neither! Jenny gikk/går meg på nerveneee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. november 2011 #9157 Del Skrevet 22. november 2011 De gifter seg vel idag, men Pelle kommer jo inn der med et ark? For han drar jo til en eller annen lege og sier det haster? Hvorfor er det ingen som snakker om Jenny mer? Hun skulle vel ikke være borte så lenge? det er i morgen vielsen er... det oppstår noe greier, men de rekker å bli viet i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 22. november 2011 #9158 Del Skrevet 22. november 2011 Herreguuuud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. november 2011 #9159 Del Skrevet 22. november 2011 Syns synd på Arnfinn! Er forøvrig lenge siden det har skjedd så mye på en gang i HC som det gjør nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. november 2011 #9160 Del Skrevet 22. november 2011 Endelig har det blitt litt futt i Pelle også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå