Gjest Vena Cava Skrevet 17. november 2011 #9121 Del Skrevet 17. november 2011 Til dere som vil bli kvitt Cathrine så kan jeg fortelle at hun er en av dem som slutter til nyttår. trenger ikke kvitte oss med henne egentlig, men kunne likt å sett henne på "bunn".......miste arnfinn, og Cecilia for den stakkars ungen fortjener en bedre mor! Og ikke minst å se hele hotellet få vite om alle planene hennes ang konsernet, og hemmeligheten om at Pelle er den orntlige pappaen. Skulle kost meg godt da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 17. november 2011 #9122 Del Skrevet 17. november 2011 Enig..! Syns ikke hun bare skal forsvinne, det er å slippe billig unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 17. november 2011 #9123 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) trenger ikke kvitte oss med henne egentlig, men kunne likt å sett henne på "bunn".......miste arnfinn, og Cecilia for den stakkars ungen fortjener en bedre mor! Og ikke minst å se hele hotellet få vite om alle planene hennes ang konsernet, og hemmeligheten om at Pelle er den orntlige pappaen. Skulle kost meg godt da ja :popcorn: samme her. Endret 17. november 2011 av ellen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #9124 Del Skrevet 17. november 2011 Arnfinn snakker med advokaten å finner ut at Cathrine stiller sterkest når det gjelder omsorgen for Cecilia,så han velger å ikke kreve særeie likevel. Trulte (eller hva hun nå heter) klarer å få tatt DNA testen på Cecilia! Cathrine skaffer seg en advokat som er ekspert på skilsmisser,å planlegger å skille seg dagen etter bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 18. november 2011 #9125 Del Skrevet 18. november 2011 Til dere som vil bli kvitt Cathrine så kan jeg fortelle at hun er en av dem som slutter til nyttår. Håper hun forsvinner på en svært ydmykende måte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #9126 Del Skrevet 18. november 2011 Det er noen sesonger av Cæsar jeg har sett lite av, men: Er ikke historien med Cathrine som ønsker å gifte seg med rik, eldre mann for egen vinnings skyld allerede brukt? Giftet ikke hun seg med en mann som var rik, alvorlig kreftsyk og døde kort tid etter? Bare at der var det snakk om testamente, ikke særeie/felleseie. Cathrine er jo for øvrig en karakter man ikke skal like. Og så blir hun stylet og sminket så voldsomt hardt, ser mye eldre ut enn det hun i virkeligheten er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #9127 Del Skrevet 18. november 2011 hva koster sumo for en uke da? hm.. før kunne man se tv2 sine serier gratis på tv2.no. 49 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnemeg Skrevet 18. november 2011 #9128 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg hadde gleeeedet meg sånn til kaffe kosen idag 13.30 for å se reprisen også bare: FREDAG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 18. november 2011 #9129 Del Skrevet 18. november 2011 Cathrine ser ut som en eldgammel hurpe! Hun er bare 2 år eldre enn meg, men ser minst 10 år eldre ut! De sminker henne jo så stygt. Og Arnfinn er så DUM som dropper særeie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnemeg Skrevet 19. november 2011 #9130 Del Skrevet 19. november 2011 Hva betyr særeie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 19. november 2011 #9131 Del Skrevet 19. november 2011 Neeeei, cathrine kan jo ikke stikke, det er jo hun som holder serien/spenningen i gang!!!! Og det at vi blir irriterte på henne, viser jo bare at hun er en fantastisk skuespiller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 19. november 2011 #9132 Del Skrevet 19. november 2011 Hva betyr særeie? At det av verdier/penger/formue man tar med inn i et ekteskap får man beholde ved en skillsmisse. (Og den andre parten får ikke noe av det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 19. november 2011 #9133 Del Skrevet 19. november 2011 Neeeei, cathrine kan jo ikke stikke, det er jo hun som holder serien/spenningen i gang!!!! Og det at vi blir irriterte på henne, viser jo bare at hun er en fantastisk skuespiller! Ja, men nå har hun jo holdt på altfor lenge. Er ikke spennende mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 19. november 2011 #9134 Del Skrevet 19. november 2011 Ja, men nå har hun jo holdt på altfor lenge. Er ikke spennende mer. Hvis ikke rollen hennes forsvinner ut ved at alt går til helvete for henne, så gidder jeg ikke å se mer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 19. november 2011 #9135 Del Skrevet 19. november 2011 Fikk Goggen vite om Vanessa og Jens August? Fikk ikke sett alle episodene sist uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 19. november 2011 #9136 Del Skrevet 19. november 2011 Fikk Goggen vite om Vanessa og Jens August? Fikk ikke sett alle episodene sist uke.. Nei det gjorde han ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 20. november 2011 #9137 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg er og lei av Cathrine - synes rollen hennes er oppbrukt nå. Vil heller ha Sue Astrid tilbake. Men det tar vel bar eet par år så har Cecilia blitt voksen og blitt en Cahrine 2 Jeg liker Vanessa bedre og bedr ejeg Til og begynne med syntes jeg hun var håpløs. Men nå liker jeg rollefiguren hennes bedre - og synes litt synd på henne. Dessuten har da skuespillerprestasjonene kommet seg mye - har de ikke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 20. november 2011 #9138 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg er og lei av Cathrine - synes rollen hennes er oppbrukt nå. Vil heller ha Sue Astrid tilbake. Men det tar vel bar eet par år så har Cecilia blitt voksen og blitt en Cahrine 2 Jeg liker Vanessa bedre og bedr ejeg Til og begynne med syntes jeg hun var håpløs. Men nå liker jeg rollefiguren hennes bedre - og synes litt synd på henne. Dessuten har da skuespillerprestasjonene kommet seg mye - har de ikke?! Nei.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. november 2011 #9139 Del Skrevet 20. november 2011 Dessuten har da skuespillerprestasjonene kommet seg mye - har de ikke?! Overhode ikke Heller det motsatte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 20. november 2011 #9140 Del Skrevet 20. november 2011 Overhode ikke Heller det motsatte. Enig, skulle tro hun lærte litt jo mer inn i "gamet" hun kom. Men nei, synes det blir verre og verre for hver dag.. Hadde de virkelig ikke noe alternativ til den rollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå