Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arnfinns mørke hemmelighet må vel være at han svindlet forsikringsselskapet den gangen med fiskeskøyten. Det samme forsikringsselskapet betalte jo ut en drøss med penger i forbindelse med byggestansen.. Kanskje hun truer med å avsløre dette slik at han blir dømt for skattesvindel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Sant nok, men Jens August sa jo ingen ting før de begynte å kline...

skjedde det igår??

æsj fikk ikke med meg det, var på jobb.

men går det ikke ann å se gårsdagens episode på nettet et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

skjedde det igår??

æsj fikk ikke med meg det, var på jobb.

men går det ikke ann å se gårsdagens episode på nettet et sted?

Yes, det skjedde igår.

Du kan se episoden på tv2 sumo men da må du betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Yes, det skjedde igår.

Du kan se episoden på tv2 sumo men da må du betale.

ingen steder man får sett gratis....?

kjedelig, mister man en episode så mister man den for alltid. har bare så lyst til å se den med vanessa og jens august!

pluss at jeg kommer til å jobbe mye på kvelden heretter så får ikke med meg mange episoder :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

kjedelig, mister man en episode så mister man den for alltid. har bare så lyst til å se den med vanessa og jens august!

pluss at jeg kommer til å jobbe mye på kvelden heretter så får ikke med meg mange episoder :(

om du ikke får med deg en episode, så går den i reprise kl 13.30 dagen etter. fikk du ikke med deg den på torsdag, så kommer den kl 13.30 i morgen, altså mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

kan noen være så vennlige å gi meg et referat fra dagens episode!?

fikk ikke sett den og fikk nesten litt traumatiske abstinenser av det :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa inrømmer for Runa at det var Jens August hun lå med i alle fall. Pelle bestemmer seg for å finne ut om Cecilia er dattern. Tror det var det viktigste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fikk Cathrine og Kåbøl vite at skipet med flisene dems gikk på grunn, dermed gikk også denne planen om at dette skulle styrte

konsernet, i vasken. Da truet Kåbøl med å fortelle alt til Arnfinn, men Cathrine kom han i forkjøpet. Men selvsagt fortalte HUN at alt var Kåbøl sin feil, at hun ikke ante noenting.. survet noe med at "jeg skulle hørt på Juni, jeg ville bare vise at jeg kunne være både mamma og styre dette prosjektet, blabla.."

Så Arnfinn tror selvsagt på det og tvinger Kåbøl til å fortsette på ordentlig vis, hvis ikke tar han papirene med til Økokrim...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan betlae på sumo for en uke med mobilen. da kan du se dem du har mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, det irriterer meg noe sinnsykt at vi ikke har TV nå! Jeg vil se Cæsar!

vent il det er endel episoder du ikek har sett, betal så p sumo for en uke, og se dem som et marato:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

takk for svar :)

om arntfinn ikke fatter mistanke til hva cath driver med nå, det at hun ikke vil gifte seg om han skal ha særeie, da blir jeg veeeldig oppgitt! :kjefte:

han vet vel nok om fortiden hennes til å vite åssen person hun enkli er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vena Cava

vent il det er endel episoder du ikek har sett, betal så p sumo for en uke, og se dem som et marato:)

hva koster sumo for en uke da?

hm.. før kunne man se tv2 sine serier gratis på tv2.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...