Gjest Bobler Skrevet 11. november 2011 #9101 Del Skrevet 11. november 2011 ÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 11. november 2011 #9102 Del Skrevet 11. november 2011 Arnfinns mørke hemmelighet må vel være at han svindlet forsikringsselskapet den gangen med fiskeskøyten. Det samme forsikringsselskapet betalte jo ut en drøss med penger i forbindelse med byggestansen.. Kanskje hun truer med å avsløre dette slik at han blir dømt for skattesvindel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 11. november 2011 #9103 Del Skrevet 11. november 2011 Sant nok, men Jens August sa jo ingen ting før de begynte å kline... skjedde det igår?? æsj fikk ikke med meg det, var på jobb. men går det ikke ann å se gårsdagens episode på nettet et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. november 2011 #9104 Del Skrevet 11. november 2011 skjedde det igår?? æsj fikk ikke med meg det, var på jobb. men går det ikke ann å se gårsdagens episode på nettet et sted? Yes, det skjedde igår. Du kan se episoden på tv2 sumo men da må du betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 11. november 2011 #9105 Del Skrevet 11. november 2011 Oj, det var en salig spoiler på forrige side gitt! HERREJEMENI SÅ SPENNENDE DETTE BLIR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 11. november 2011 #9106 Del Skrevet 11. november 2011 Å fy flate så spennende Cæsar er nå! Har tatt seg skikkelig opp! Gleder meg til tirsdagens episode på mandag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 13. november 2011 #9107 Del Skrevet 13. november 2011 Yes, det skjedde igår. Du kan se episoden på tv2 sumo men da må du betale. ingen steder man får sett gratis....? kjedelig, mister man en episode så mister man den for alltid. har bare så lyst til å se den med vanessa og jens august! pluss at jeg kommer til å jobbe mye på kvelden heretter så får ikke med meg mange episoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. november 2011 #9108 Del Skrevet 13. november 2011 ingen steder man får sett gratis....? kjedelig, mister man en episode så mister man den for alltid. har bare så lyst til å se den med vanessa og jens august! pluss at jeg kommer til å jobbe mye på kvelden heretter så får ikke med meg mange episoder om du ikke får med deg en episode, så går den i reprise kl 13.30 dagen etter. fikk du ikke med deg den på torsdag, så kommer den kl 13.30 i morgen, altså mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 13. november 2011 #9109 Del Skrevet 13. november 2011 Ååå, det irriterer meg noe sinnsykt at vi ikke har TV nå! Jeg vil se Cæsar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. november 2011 #9110 Del Skrevet 16. november 2011 kan noen være så vennlige å gi meg et referat fra dagens episode!? fikk ikke sett den og fikk nesten litt traumatiske abstinenser av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaMaria Skrevet 16. november 2011 #9111 Del Skrevet 16. november 2011 Vanessa inrømmer for Runa at det var Jens August hun lå med i alle fall. Pelle bestemmer seg for å finne ut om Cecilia er dattern. Tror det var det viktigste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 17. november 2011 #9112 Del Skrevet 17. november 2011 Også fikk Cathrine og Kåbøl vite at skipet med flisene dems gikk på grunn, dermed gikk også denne planen om at dette skulle styrte konsernet, i vasken. Da truet Kåbøl med å fortelle alt til Arnfinn, men Cathrine kom han i forkjøpet. Men selvsagt fortalte HUN at alt var Kåbøl sin feil, at hun ikke ante noenting.. survet noe med at "jeg skulle hørt på Juni, jeg ville bare vise at jeg kunne være både mamma og styre dette prosjektet, blabla.." Så Arnfinn tror selvsagt på det og tvinger Kåbøl til å fortsette på ordentlig vis, hvis ikke tar han papirene med til Økokrim... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 17. november 2011 #9113 Del Skrevet 17. november 2011 ingen steder man får sett gratis....? kjedelig, mister man en episode så mister man den for alltid. har bare så lyst til å se den med vanessa og jens august! pluss at jeg kommer til å jobbe mye på kvelden heretter så får ikke med meg mange episoder du kan betlae på sumo for en uke med mobilen. da kan du se dem du har mistet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 17. november 2011 #9114 Del Skrevet 17. november 2011 Ååå, det irriterer meg noe sinnsykt at vi ikke har TV nå! Jeg vil se Cæsar! vent il det er endel episoder du ikek har sett, betal så p sumo for en uke, og se dem som et marato:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 17. november 2011 #9115 Del Skrevet 17. november 2011 Hvis ikke de kvitter seg med Cathrine snart, slutter jeg å se på. Nå har hun holdt på sånn her i flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. november 2011 #9116 Del Skrevet 17. november 2011 takk for svar om arntfinn ikke fatter mistanke til hva cath driver med nå, det at hun ikke vil gifte seg om han skal ha særeie, da blir jeg veeeldig oppgitt! han vet vel nok om fortiden hennes til å vite åssen person hun enkli er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 17. november 2011 #9117 Del Skrevet 17. november 2011 er så lei cathrine, hun slipper jo faen meg unna med ALT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 17. november 2011 #9118 Del Skrevet 17. november 2011 vent il det er endel episoder du ikek har sett, betal så p sumo for en uke, og se dem som et marato:) hva koster sumo for en uke da? hm.. før kunne man se tv2 sine serier gratis på tv2.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Informanten Skrevet 17. november 2011 #9119 Del Skrevet 17. november 2011 Til dere som vil bli kvitt Cathrine så kan jeg fortelle at hun er en av dem som slutter til nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #9120 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg savner sveeeeeein. og liv. og bendeicte! og storm. men han kommer jo heldighvis tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå