Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #9061 Del Skrevet 9. november 2011 De sier jo CeciliA hele tida da, klart og tydelig Oo what.. Da heter hun nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #9062 Del Skrevet 9. november 2011 Tom er helt nydelig. det syns ikke jeg. synes han ligner på exen min, prikk lik. stort hode og smale skuldre, helt manko på muskler i kroppen, også stammer han. så jævlig turnoff. men smaken er jo som baken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 9. november 2011 #9063 Del Skrevet 9. november 2011 De sier jo CeciliA hele tida da, klart og tydelig jeg hører CeciliE, helt klart og tydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #9064 Del Skrevet 9. november 2011 det syns ikke jeg. synes han ligner på exen min, prikk lik. stort hode og smale skuldre, helt manko på muskler i kroppen, også stammer han. så jævlig turnoff. men smaken er jo som baken han stammer jo ikke så myeee daa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #9065 Del Skrevet 9. november 2011 han stammer jo ikke så myeee daa. nei men det gjør han ikke tiltrekkende kansje litt overflatisk av meg da men. jeg hadde ikke tatt han med hjem til a mor for å si det sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #9066 Del Skrevet 9. november 2011 nei men det gjør han ikke tiltrekkende kansje litt overflatisk av meg da men. jeg hadde ikke tatt han med hjem til a mor for å si det sånn.... hehe, neida. er forsåvidt enig. Stamming er slitsomt å høre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 9. november 2011 #9067 Del Skrevet 9. november 2011 det syns ikke jeg. synes han ligner på exen min, prikk lik. stort hode og smale skuldre, helt manko på muskler i kroppen, også stammer han. så jævlig turnoff. men smaken er jo som baken litt enig her jeg må si det. Hadde kanskje vært mer sexy om han hadde vært mer selvsikker. er kanskje litt pga stamminga og. neh, ikke min type. Liker bedre Otto jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #9068 Del Skrevet 9. november 2011 det syns ikke jeg. synes han ligner på exen min, prikk lik. stort hode og smale skuldre, helt manko på muskler i kroppen, også stammer han. så jævlig turnoff. men smaken er jo som baken Off topic: Hvorfor var du sammen med ham i utgangspunktet hvis du synes han var så "jævlig" turnoff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. november 2011 #9069 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Off topic: Hvorfor var du sammen med ham i utgangspunktet hvis du synes han var så "jævlig" turnoff? synes du alle dine xer er like heite som de var da du var kjæreste med dem eller? barnet heter foresten ceciliA ! kilde: http://hotelcaesar.wikia.com/wiki/Cathrine_Hove_Rosenkrantz Endret 9. november 2011 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 9. november 2011 #9070 Del Skrevet 9. november 2011 jeg hører CeciliE, helt klart og tydelig Bevis for at hun desverre heter CeciliA. (Tapte veddemål mot kjæresten, der jeg påstod Cecilie selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #9071 Del Skrevet 9. november 2011 Off topic: Hvorfor var du sammen med ham i utgangspunktet hvis du synes han var så "jævlig" turnoff? fordi han var ikke turn off da vi var sammen. det er en viss forskjell på å være sammen og å være en X. jeg har ingen Xer idag som jeg syns er deilige.....den tid er over ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 9. november 2011 #9072 Del Skrevet 9. november 2011 Er det noen som kan svare meg på hvorfor heksa absolutt skal knuse konsernet? Hva tjener hun på det? Har aldri fått noe skikkelig svar på det ved å se på serien, har heller ikke vært den mest ivrige seeren alltid, men derfor spør jeg dere Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 9. november 2011 #9073 Del Skrevet 9. november 2011 Bevis for at hun desverre heter CeciliA. (Tapte veddemål mot kjæresten, der jeg påstod Cecilie selv) Synes så tydelig de har sagt Cecilie alltid jeg. Faen da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 10. november 2011 #9074 Del Skrevet 10. november 2011 Er det noen som kan svare meg på hvorfor heksa absolutt skal knuse konsernet? Hva tjener hun på det? Har aldri fått noe skikkelig svar på det ved å se på serien, har heller ikke vært den mest ivrige seeren alltid, men derfor spør jeg dere Noen som vet? Nå i det siste så er det vel fordi de "drepte" Cecilie i brannen (ikke egentlig, men heksa mener det). Tidligere har det vært flere forskjellige grunner Men NÅ er det pga cecilie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 10. november 2011 #9075 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg hører også CeciliA......... Fy f..... nå er jeg lei av Cathrine! Bitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #9076 Del Skrevet 10. november 2011 Det kan vel hende at det er en skrivefeil i tv-guiden, og at det er Trulte som flytter inn til Pelle. Det hadde vel vært mer drama rundt det dersom det var Cecilia. Og siden det blir bryllup mellom Cathrine og Arnfinn, så er det vel lite sannsynlig at det er Cecilia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 10. november 2011 #9077 Del Skrevet 10. november 2011 Nå i det siste så er det vel fordi de "drepte" Cecilie i brannen (ikke egentlig, men heksa mener det). Tidligere har det vært flere forskjellige grunner Men NÅ er det pga cecilie. Ahaa! som en hevn altså =) Men når begynte Cathrine å bry seg om andre enn seg selv? Cecilie var søsteren hennes, men likevel. Og hun døde vel for et år siden eller noe? Syns Cathrine har hatt disse planene mye lengre enn det......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Informanten Skrevet 10. november 2011 #9078 Del Skrevet 10. november 2011 Her er en mer detaljert TV-GUIDE for de kommende ukene 14. november Pelle vil treffe Trulte igjen, men har problemer med å fortelle henne det. På vei ut fra toppetasjen, møter Vanessa Goggen i lobbyen. Ikke vet hun at han har erklært sin kjærlighet direkte på Nyhetskanalen. 15. november Pelle har blitt kjæreste med Trulte. Nå vil de finne ut om Pelle er far til Cecilia. Trulte og Pelle er begge sjåfør for russen. Nå er de lykkelig forelsket, og Pelle stråler når Trulte kaller ham kjæresten sin. Barn har lenge vært et savn for Pelle, men Trulte har allerede fortalt at hun ikke kan få barn. Pelle forteller Trulte at han tror han er far til lille Cecilia. Cathrine raser når hun finner ut at Arnfinn vil ha særeie, nå så kort tid før bryllupet. Hun planlegger å sette konsernet i en likviditetskrise og droppe hele bryllupet. Runa får vite om at Vanessa har vært utro, og presenterer det som en 'venninne-historie' til Tom. Tom tror det er Runa som har vært utro og løper av gårde for å betro seg til Goggen. Vil de skjønne hvem det egentlig handler om? 16. november Vanessa bryter sammen, og avslører at det er Jens August hun har vært utro med. Pelle vil finne ut om han virkelig er faren til Cecilia. Pelle er usikker på om Cathrine og Arnfinn har de rette verdiene når de skal oppdra Cecilia. Pelle skjuler sin agenda ved å si at han skal skrive en sak for Cæsarposten, og på den måten får han både Arnfinn og Juni i tale. Mona Lizzie er tilbake fra sin tur til Sørlandet og treffer på både Jens August og Vanessa i lobbyen. Vil Mona Lizzie skjønne hva som har foregått? Senere bryter Vanessa sammen foran en sjokkert Runa og forteller henne at det er Goggens far, Jens August, hun har vært utro med. 17. november Pelle kjøper DNA-kit og jakter på spytt fra babyen, men blir avslørt av Cathrine. Trulte har i lengre tid bedt Pelle få klarhet i farskapet til Cecilia. Hun mener at babyen ikke kan vokse opp uten å vite hvem som er den egentlige faren. Pelle går til innkjøp av et DNA-kit, men Cathrine skjønner hva som er i gjære. Vil Pelle klare å få tak i det viktige beviset? Jens August vil at Cathrine skal trekke seg frivillig fra Fugleholmprosjektet etter økonomiske overskridelser. Cathrine begynner å kjenne at det brenner under beina på henne, og ber Arnfinn velge. Hun vil ikke gifte seg med han hvis han krever særeie. 21. november Problemstillingene står i kø i kveldens episode av Hotel Cæsar. Cathrine vil ha halve formuen til Arnfinn, ellers tar hun med seg Cecilia og drar. Arnfinn tilkaller advokat for å få hjelp til å sortere ut rettighetene som far. Skal han gå med på å dele formuen med Cathrine, eller skal han måtte innfinne seg med at mor og barn flytter? Samtidig jakter Pelle, med god hjelp av handlekraftige Trulte, på Cecilias DNA. Selv om de har kreative forsøk, viser det seg å være vanskelig å få tilgang på Cecilias DNA. Skal de gi opp, eller vil de lykkes? Likviditeten på Cæsarions Hage er dårlig. Det er ingen annen utvei for Bea, enn å si opp den eneste ansatte, Veronika. Det er vanskelig for Bea å gå til det skrittet, det betyr så mye for Veronika å ha en jobb. Saken tar en vending når Veronika finner en blomsterleverandør som kan levere til uvanlig rimelige priser. Er dette nok for at Bea kan beholde Veronika? 22. november Det er dagen før bryllupet til Cathrine og Arnfinn, og det setter sterke følelser i sving hos både Pelle og Juni. Bea aner uråd, når hun ser at Veronika mottar penger fra Haugs Blomsterimport. 23. november Cathrine er klar for den store dagen og for Arnfinns store formue. Men det er flere som ønsker å stikke kjepper i hjulene før paret vies. Vil de rekke kirken i tide? Juni er ikke begeistret for at Arnfinn skal gifte seg med Cathrine. Samtidig jakter Juni på et telefonnummer til entreprenøren på Fugleholmen. Cathrine har lagt igjen mobiltelefonen og dratt til kirken. Juni sjekker kontaktlisten og finner nummeret til 'Lasse'. Hun skjønner at Cathrine står bak hele skandalen med gigoloen 'Hot Henry '. Dermed har Juni enda en grunn for å prøve å stanse bryllupet. Pelle oppsøker DNA Norge for å få svar på farskapsprøven. Er han faren til Cecilia og vil han rekke å få svaret før paret gifter seg? 24. november Det blir dramatikk på hotellet når Cathrine møter på jobb dagen etter bryllupet. Vanessa blir invitert på frokost i toppetasjen. 28. november Cecilia flytter inn til Pelle. Vanessa møter en naken Jens August i badstuen på Gaius Gym. Lar Vanessa seg forføre igjen? Arnfinn må ta et trist farvel med lille Cecilia. Han er den som har tatt størst del i omsorgen av Cecilia, og han synes det er hardt å levere fra seg det lille nurket. I den lille leiligheten til Pelle blir det fort kaos når det kommer en baby i hus. Pelle har ikke en gang fått pappapermisjon enda, fordi Juni har så mye å ordne opp i etter at Cathrine dro. Heldigvis tilbyr Trulte seg å passe Cecilia. På vei ut fra soverommet til Goggen møter Vanessa Jens August. Jens August synes Vanessa bør holde seg unna familiesammenkomster hos Anker Hansens. Når han på kvelden møter Vanessa igjen i badstuen på Gaius, etter stengetid, ser han imidlertid ut til å være mer fornøyd med hennes selskap. 29. november Sannheten kommer for en dag, når Goggen finner kjæresten til sengs med Jens August. Goggen har endelig fått sertifikat og vil ta Vanessa med på en kjøretur. Katastrofen er et faktum når han oppdager at Vanessa har havnet til sengs med Jens August. Samtidig er Mona- Lizzie på vei inn heisen til toppetasjen. Med seg har hun foreldrene sine som vil hilse på Jens August for første gang. Arnfinn har behov for å ta farvel med Cecilia en siste gang, og drar på besøk til Pelle. Her møter han Trulte som holder på å ta over styringen av barnepass og bleieskift. 30. november Mona Lizzie forlater Jens August og Hotel Cæsar, og Goggen forsvinner. Hun er rasende over at Jens August har hatt sex med sin egen sønns kjæreste, Vanessa. I tillegg er Vanessa kun 16 år. Mona Lizzie har allerede sendt Hugo av gårde med foreldrene til Sørlandet, og nekter å gi Jens August foreldreretten. Vanessa blir knust av fortvilelse når hun får vite at hyrdestunden med Jens August har blitt oppdaget av Goggen. Goggen har forsvunnet, og det er lite hjelp å få av en kald Jens August. 01. desember Goggen har stukket av til New York, men sender en avslørende mail til alle ansatte på Hotel Cæsar. I løpet av kort tid vet alle om Vanessa og Jens August. Roger vil vise Bea stolt en Ipad, men det viser seg at det ligger en ubehagelig mail fra Goggen i innboksen. Roger blir rasende når han får vite sannheten om konsernsjefen og Roger sin egen datter. Roger løper gjennom korridorene til kontorlandskapet, for å gi Jens August en lærepenge han sent vil glemme. Eva og Juni blir ikke mindre overrasket over hva som foregår, og frykter morgendagens avisforsider. Jens August på sin side har vært ute en vinternatt før og synes dette nærmest er en bagatell som hører privatlivet til. Vanessa møter en kald front hos Jens August, men i krangel med Eva sier han at han elsker Vanessa. Er dette er spill for galleriet eller et trekk for å roe gemyttene? Juni vil søke trøst hos Arnfinn, men han har sine egne problemer å løse. Cathrine presser ham for alle Anker-Hansen aksjene, og får hun det ikke som hun vil, avslører Arnfinns mørke hemmelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #9079 Del Skrevet 10. november 2011 Og arnfinns mørke hemmelighet er at han ikke er far til tom, han har vært delaktig til at faren til tom døde, tada, the end! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2011 #9080 Del Skrevet 10. november 2011 Og arnfinns mørke hemmelighet er at han ikke er far til tom, han har vært delaktig til at faren til tom døde, tada, the end! Det veit vi jo fra før. Er lenge siden det ble fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå