Casall Skrevet 8. november 2011 #9021 Del Skrevet 8. november 2011 Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 8. november 2011 #9022 Del Skrevet 8. november 2011 Tok ikke scott å hoppa fra hotellet da?? jo det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 8. november 2011 #9023 Del Skrevet 8. november 2011 Har sniksett litt i uka som kommer og Jensern og vanessa driver å har seg den uka her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 8. november 2011 #9024 Del Skrevet 8. november 2011 Men var det ikke sånn at Vanessa ville vente med sex med Goggen da? Men faren har hun ingen skrupler mot å kaste seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 8. november 2011 #9025 Del Skrevet 8. november 2011 Det var jo pga de små puppene hennes. Ser ut til at det er glemt nå Forrøvrig så er det litt merklig at så mye serien handlet om puppene hennes så ble det glemt over natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. november 2011 #9026 Del Skrevet 8. november 2011 Det var jo pga de små puppene hennes. Ser ut til at det er glemt nå Forrøvrig så er det litt merklig at så mye serien handlet om puppene hennes så ble det glemt over natta de ble glemt når Goggen godtok dem virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. november 2011 #9027 Del Skrevet 8. november 2011 "Jeg går og skifter Tampax, jeg". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. november 2011 #9028 Del Skrevet 8. november 2011 "Jeg går og skifter Tampax, jeg". Faen, den gikk jeg glipp av. =( Hvem sa det? (jeg gjetter på Vanessa ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #9029 Del Skrevet 8. november 2011 Faen, den gikk jeg glipp av. =( Hvem sa det? (jeg gjetter på Vanessa ) Det var cathrine, juni prøvde å være koselig og snakket om hvordan Fugleholmen skulle bli et fint hjem for de fuglene, og hvordan folk ville kose seg der osv. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. november 2011 #9030 Del Skrevet 8. november 2011 AHaha, politiet kom! =D Digger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #9031 Del Skrevet 8. november 2011 CATHRINE DREPTE FUGLER :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 8. november 2011 #9032 Del Skrevet 8. november 2011 "Jeg går og skifter Tampax, jeg". Lo godt da hun sa det, ja! Haha! Men er det ikke sånn at man ikke skal bruke tampong rett etter fødsel a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Informanten Skrevet 8. november 2011 #9033 Del Skrevet 8. november 2011 TV-GUIDE 14. november Pelle vil treffe Trulte igjen, men har problemer med å fortelle henne det. På vei ut fra toppetasjen, møter Vanessa Goggen i lobbyen. Ikke vet hun at han har erklært sin kjærlighet direkte på Nyhetskanalen. 15. november Pelle har blitt kjæreste med Trulte. Nå vil de finne ut om Pelle er far til Cecilia. 16. november Vanessa bryter sammen, og avslører at det er Jens August hun har vært utro med. 17. november Pelle kjøper DNA-kit og jakter på spytt fra babyen, men blir avslørt av Cathrine. 21. november Problemstillingene står i kø i kveldens episode av Hotel Cæsar. 22. november Det er dagen før bryllupet til Cathrine og Arnfinn, og det setter sterke følelser i sving hos både Pelle og Juni. Bea aner uråd, når hun ser at Veronika mottar penger fra Haugs Blomsterimport. 23. november Cathrine er klar for den store dagen og for Arnfinns store formue. Men det er flere som ønsker å stikke kjepper i hjulene før paret vies. Vil de rekke kirken i tide? 24. november Det blir dramatikk på hotellet når Cathrine møter på jobb dagen etter bryllupet. Vanessa blir invitert på frokost i toppetasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 8. november 2011 #9034 Del Skrevet 8. november 2011 Storm kommer tilbake – Det kommer til å skje veldig mye spennende med Storm når han kommer tilbake. Det skjer med et smell og han har fått en innholdsrik historie. Vi forteller noe som er veldig relevant og noe vi ser mye på nyhetene, og jeg har forberedt meg mye på den historien vi ønsker å fortelle nå. Jeg er veldig spent på resultatet, sier han uten å ville røpe konkret hva som vil skje med karakteren Storm som dukket første gang opp i «Hotel Cæsar» i januar 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 8. november 2011 #9035 Del Skrevet 8. november 2011 Hmmm.. lurer på hvilken nyhet de skal bruke i serien. Noen som har noen tanker? Økonomien i Hellas? Utøya-tragedien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 8. november 2011 #9036 Del Skrevet 8. november 2011 Hmmm.. lurer på hvilken nyhet de skal bruke i serien. Noen som har noen tanker? Økonomien i Hellas? Utøya-tragedien? Virket jo som om de hintet til Utøya. Men spørs det da, mange som mener det er for tidlig. Han sa jo at han "kommer med et smell", så regner med det har med et smell å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. november 2011 #9037 Del Skrevet 8. november 2011 Virket jo som om de hintet til Utøya. Men spørs det da, mange som mener det er for tidlig. Han sa jo at han "kommer med et smell", så regner med det har med et smell å gjøre Hææ, hinte til Utøya fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 9. november 2011 #9038 Del Skrevet 9. november 2011 Hææ, hinte til Utøya fordi? Eller ikke hintet da, men kan virke som det pga hva de skrev (Veldig relevant, ser mye av det på nyhetene, kommer med et smell osv). Bare feil formulering, løse tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 9. november 2011 #9039 Del Skrevet 9. november 2011 Men når folk mener utøya er for fersk til å lage dokumentar og film, tror du ikke folk mener det er drøyt å ta det med i en såpeserie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #9040 Del Skrevet 9. november 2011 Men når folk mener utøya er for fersk til å lage dokumentar og film, tror du ikke folk mener det er drøyt å ta det med i en såpeserie da? jeg syns det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå