Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men var det ikke sånn at Vanessa ville vente med sex med Goggen da? Men faren har hun ingen skrupler mot å kaste seg på?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo pga de små puppene hennes. Ser ut til at det er glemt nå :P

Forrøvrig så er det litt merklig at så mye serien handlet om puppene hennes så ble det glemt over natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Det var jo pga de små puppene hennes. Ser ut til at det er glemt nå :P

Forrøvrig så er det litt merklig at så mye serien handlet om puppene hennes så ble det glemt over natta ;)

de ble glemt når Goggen godtok dem virker det som. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen, den gikk jeg glipp av. =(

Hvem sa det? (jeg gjetter på Vanessa :fnise: )

Det var cathrine, juni prøvde å være koselig og snakket om hvordan Fugleholmen skulle bli et fint hjem for de fuglene, og hvordan folk ville kose seg der osv. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg går og skifter Tampax, jeg". :hakeslepp::skratte:

Lo godt da hun sa det, ja! Haha! Men er det ikke sånn at man ikke skal bruke tampong rett etter fødsel a? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV-GUIDE

14. november

Pelle vil treffe Trulte igjen, men har problemer med å fortelle henne det. På vei ut fra toppetasjen, møter Vanessa Goggen i lobbyen. Ikke vet hun at han har erklært sin kjærlighet direkte på Nyhetskanalen.

15. november

Pelle har blitt kjæreste med Trulte. Nå vil de finne ut om Pelle er far til Cecilia.

16. november

Vanessa bryter sammen, og avslører at det er Jens August hun har vært utro med.

17. november

Pelle kjøper DNA-kit og jakter på spytt fra babyen, men blir avslørt av Cathrine.

21. november

Problemstillingene står i kø i kveldens episode av Hotel Cæsar.

22. november

Det er dagen før bryllupet til Cathrine og Arnfinn, og det setter sterke følelser i sving hos både Pelle og Juni. Bea aner uråd, når hun ser at Veronika mottar penger fra Haugs Blomsterimport.

23. november

Cathrine er klar for den store dagen og for Arnfinns store formue. Men det er flere som ønsker å stikke kjepper i hjulene før paret vies. Vil de rekke kirken i tide?

24. november

Det blir dramatikk på hotellet når Cathrine møter på jobb dagen etter bryllupet. Vanessa blir invitert på frokost i toppetasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storm kommer tilbake :hoppe:

– Det kommer til å skje veldig mye spennende med Storm når han kommer tilbake. Det skjer med et smell og han har fått en innholdsrik historie. Vi forteller noe som er veldig relevant og noe vi ser mye på nyhetene, og jeg har forberedt meg mye på den historien vi ønsker å fortelle nå. Jeg er veldig spent på resultatet, sier han uten å ville røpe konkret hva som vil skje med karakteren Storm som dukket første gang opp i «Hotel Cæsar» i januar 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. lurer på hvilken nyhet de skal bruke i serien. Noen som har noen tanker? Økonomien i Hellas? Utøya-tragedien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. lurer på hvilken nyhet de skal bruke i serien. Noen som har noen tanker? Økonomien i Hellas? Utøya-tragedien?

Virket jo som om de hintet til Utøya. Men spørs det da, mange som mener det er for tidlig. Han sa jo at han "kommer med et smell", så regner med det har med et smell å gjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest badeand1

Virket jo som om de hintet til Utøya. Men spørs det da, mange som mener det er for tidlig. Han sa jo at han "kommer med et smell", så regner med det har med et smell å gjøre :ler:

Hææ, hinte til Utøya fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ, hinte til Utøya fordi?

Eller ikke hintet da, men kan virke som det pga hva de skrev (Veldig relevant, ser mye av det på nyhetene, kommer med et smell osv). Bare feil formulering, løse tanker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når folk mener utøya er for fersk til å lage dokumentar og film, tror du ikke folk mener det er drøyt å ta det med i en såpeserie da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Men når folk mener utøya er for fersk til å lage dokumentar og film, tror du ikke folk mener det er drøyt å ta det med i en såpeserie da?

jeg syns det hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...