Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Gleden til Cathrine går fort over når det viser seg at Arnfinn har forsikring som redder konsernet fra å gå konkurs...

Det blir full byggestans på Fugleholmen og det kanskje for alltid, derfor prøver Cathrine å drepe fuglene slik at prosjektet kan komme i gang igjen...

Samtidig ser det ut til at Vanessa holder på å falle for JA.

Ååå neeei skal jens august begynne å pule på småjentene igjen? Er det vanessa som skal bli gravid med han denne gangen da hehe. også med dama til sønnen. Det hadde blitt intriger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå neeei skal jens august begynne å pule på småjentene igjen? Er det vanessa som skal bli gravid med han denne gangen da hehe. også med dama til sønnen. Det hadde blitt intriger det.

Det står lenger bak i tråden at Vanessa og JA har sex, hun kommer opp i toppetasjen for å møte goggen, men der ligger JA dritafull og savner Eva, men han lar seg trøste av Vanessa, så ender de opp i et hemmelig sexforhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det står lenger bak i tråden at Vanessa og JA har sex, hun kommer opp i toppetasjen for å møte goggen, men der ligger JA dritafull og savner Eva, men han lar seg trøste av Vanessa, så ender de opp i et hemmelig sexforhold :)

BOMBE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BOMBE.

Ja, det der med at JA puler ALLE som har pupper og fitte begynner å bli oppbrukt, hadde håpet at de kunne kommet med et skikkelig drama nå. Det er liksom så tamt og slappt der for tiden..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ja, det der med at JA puler ALLE som har pupper og fitte begynner å bli oppbrukt, hadde håpet at de kunne kommet med et skikkelig drama nå. Det er liksom så tamt og slappt der for tiden..

Enig. Jeg føler meg ferdig med jens augusts sex eskapader og lausunger som plopper ut her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg føler meg ferdig med jens augusts sex eskapader og lausunger som plopper ut her og der.

Ja, han har jo pult seg gjennom alle sesongene av HC. Ikke noe nytt at han er utro, horebukk, og får unger i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Ja, han har jo pult seg gjennom alle sesongene av HC. Ikke noe nytt at han er utro, horebukk, og får unger i hytt og pine.

Men stakkars goggen da om han finner ut av dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men stakkars goggen da om han finner ut av dette her.

Lurer på hva som skjer da, om Goggen flytter eller hva han gjør. Eventuellt dreper JA, og vi blir ferdige med ham......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

iiiik, jeg glemte å høre etter jeg, så jeg fikk ikke med meg avslutningsscenen med vanessa og goggen... noen som kan si hva de sa og gjorde!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiiik, jeg glemte å høre etter jeg, så jeg fikk ikke med meg avslutningsscenen med vanessa og goggen... noen som kan si hva de sa og gjorde!?

Tror han sa noe slik som "kom hit da, bli med meg på rommet så gjør jeg meg klar til kvelden, så vi rekker bordet vårt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Tror han sa noe slik som "kom hit da, bli med meg på rommet så gjør jeg meg klar til kvelden, så vi rekker bordet vårt! ;)

aaah, såpass lite action ja :sukk:

men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Er ikke noe nytt at det er lite action i HC :snurt:

Bare hyggelig :)

nej, men jeg tror nok vi har en del spenning i vente nå altså :jepp:

jeg synes jaffal at de har lagt opp til det-mht at pelle er faren, storm kommer tilbake, osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med Hotel Cæsar on og off siden starten. Jeg gikk glipp av episodene eller hele sesongen der hvor Bea begynte (?), hun ble sammen med Svein (evt skjedde dette mye senere) og Bea ble plaget av en "tysker" spilt av Jarle Goli og senere anklaget for tyveri av en ring eller noe? Stemmer det? Angrer så sykt at jeg ikke fulgte med da.

Begynte å følge med igjen ei god stund før Svein stakk. Nå er jeg fast inventar i stua igjen kl. 19.30 :popcorn:

edit: skriveleif

Endret av Dronning Sheba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om HC-folka snart har "drept" roller der på alle de måter man kan dø på... (Brann, skutt, falle fra vindu, overkjørt osv...) :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om HC-folka snart har "drept" roller der på alle de måter man kan dø på... (Brann, skutt, falle fra vindu, overkjørt osv...) :fnise:

Ikke glem koma da. I koma kan man ligge i evigheter og enten dø eller magisk våkne opp og fortsette som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg kommer ikke på noen som har begått selvmord faktisk! Selvom charlott prøvde! Og ingen har tatt overdose... Utrolig nok! Med tanke på hvor mange år serien har gått og hvor mange skuespillere som er med/ har vært med, synes jeg det er ganske få dødsfall... Serien har jo en handling på minst 15 år da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...