Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg så så vidt innom "Dagens mann" på tv3 på mandag (nei, det er ikke noe jeg ser på til vanlig. Elendig program!). Men uansett, der var det med en mann som sa at han har en liten rolle i Hotell Cæsar, som skulle komme på TV i disse dager. Han var ganske stor (og sterk?), så jeg lurer på hvilken rolle han har. Noen som vet?

Han lille Jo du tenkte på? Han var ikke stor da..

Men han jobber vel på kontoret til ledelsen, har sett han flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre enn meg som la mere til at Arnfinn sa at Gerda hadde fri (da han ikke ville at Cathrine skulle gå på jobb), mens Runa sa hun hadde prata med Gerda for å få tak i Tom samme dag.. Litt klønete forklart kanskje, men ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre enn meg som la mere til at Arnfinn sa at Gerda hadde fri (da han ikke ville at Cathrine skulle gå på jobb), mens Runa sa hun hadde prata med Gerda for å få tak i Tom samme dag.. Litt klønete forklart kanskje, men ;P

Tenkte ikke over det når jeg så episoden, men husker det når du sier det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo Christian Rand, han som spiller kontoristen med noen få replikker, var sammen med venninna mi for noen år siden. Han er bitteliten, og ekstremt opptatt av å komme på tv. Han var også med i en sesong av BigBrother, der de fra første sesongen kom inn igjen sammen med nye folk i ei uke. Han er helt desperat for å bli kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Nå har jeg nettopp hørt Runa synge på audition. Hvis dette hadde vært i virkeligheten, ville hun ikke blitt vurdert engang. Den stemmen egner seg best til hjemmebruk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja et la jeg merke til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til det, og det irriterte meg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Cathrine som har "plassert" disse sjeldne fuglene på Fugleholmen eller? For det virker jo sånn, i og med at byggestansen vil gi kjempetap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fuglemannen spilte ekstremt dårlig!

Syns det virket som Arnfinn fatter misstanke til Cathrine når han så på tv om de fuglene. Han så veldig betenkt ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det Cathrine som har "plassert" disse sjeldne fuglene på Fugleholmen eller? For det virker jo sånn, i og med at byggestansen vil gi kjempetap.

Det virket jo ikke som om hun viste det når fuglemannen var på hotellet da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun har plassert de der, men hun er nok utrolig glad for at de er der.. Gjør jo hennes planer mye lettere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun har plassert de der, men hun er nok utrolig glad for at de er der.. Gjør jo hennes planer mye lettere

Gleden til Cathrine går fort over når det viser seg at Arnfinn har forsikring som redder konsernet fra å gå konkurs...

Det blir full byggestans på Fugleholmen og det kanskje for alltid, derfor prøver Cathrine å drepe fuglene slik at prosjektet kan komme i gang igjen...

Samtidig ser det ut til at Vanessa holder på å falle for JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom plutselig til å tenke på Cecilie.. Hvor har det blitt av henne?? Døde hun i brannen på Ankerseteren?

Er det noen av dere som husker Linn Fylke, forresten? Det var såå spennende når hun kidnappet Victoria og holdt hun fanget osv.. Savner mer spenning i Cæsar :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg kom plutselig til å tenke på Cecilie.. Hvor har det blitt av henne?? Døde hun i brannen på Ankerseteren?

Er det noen av dere som husker Linn Fylke, forresten? Det var såå spennende når hun kidnappet Victoria og holdt hun fanget osv.. Savner mer spenning i Cæsar :/

Yes, det gjorde hun.

Husker Linn ja =D også han Donald som var "slaven" hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmurfeLurfen

Barer lurer på hvor dere får all infoen fra om hva som skjer fremover? :)

Står vel ikke i Se og Hør akkurat?

Kjenner dere noen som jobber der eller?

Men er jo litt artig å vite på forhånd hva som kommer til å skje, for det som blir skrevet her har jo vist seg å være riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Men hvor er Storm da?

Ja husker de episodene med kidnappingen, var råspennende. Men var og spennende de episodene der benedicte ble mishandla av Julian, han faren til Juan Carlos. Fulgte skikkelig med da. Skjer liksom ikke noe spennende nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...