Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg håper ikke det er flere måneder til Juni får Arnfinn og halve kongeriket :) Hun er så rå!

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Jeg håper ikke det er flere måneder til Juni får Arnfinn og halve kongeriket :) Hun er så rå!

eller er det arntfinn som får med halve kongeriket :gjeiper: ?

er det med juni og lasse helt glemt nå eller? dagen etter at det stod på forsiden av avisene, så ble det bare glemt? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det med juni og lasse helt glemt nå eller? dagen etter at det stod på forsiden av avisene, så ble det bare glemt? :klo:

Produserne synes så synd på Juni at de har fortrengt det hele. Det snakkes ikke om det på settet en gang. :sjenert:

Jeg sitter bare å venter til den dagen Arnfinn finner ut det er Pelle sitt barn. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel heller Arnfinn som får halve kongeriket!

Jeg vil bare at Juni skal få en trygg og god mann som setter pris på henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Produserne synes så synd på Juni at de har fortrengt det hele. Det snakkes ikke om det på settet en gang. :sjenert:

:popcorn:

hva mente du? jobber du på cæsar ellernoe?

Ja, det er vel heller Arnfinn som får halve kongeriket!

Jeg vil bare at Juni skal få en trygg og god mann som setter pris på henne :)

enig! det hadde hun virkelig fortjent! savner viggo jeg! han var en real kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe neida. Jeg prøvde bare å være morsom. :filer:

Forøvrig enig i at Juni og Arnfinn fortjener hverandre. Har håpet på de to siden han kom inn i serien. Hun fortjener det nå.

Endret av Dronning Sheba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

enig! det hadde hun virkelig fortjent! savner viggo jeg! han var en real kar!

Jeg syns heller at Arnfinn skal finne ut at Cathrine løy om barnet og finner ut av hvor stor bitch hun er, og at han og Juni skal bli sammen. Syns de hadde passet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runa er ikke sånn veeeldig god til å synge, hadde aldri kommet med i Idol feks

Enig, gikk inn her for å skrive det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La dere merke til at da arnfinn satt og vugget babyen i den brune vugga, så er det den samme vugga som for en stund siden ble diskutert her på forumet? Noe med at den i stede for å gå fra side til side, gikk frem og tilbake, sm var bedre for babyen. Og den kosta over 5000 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

La dere merke til at da arnfinn satt og vugget babyen i den brune vugga, så er det den samme vugga som for en stund siden ble diskutert her på forumet? Noe med at den i stede for å gå fra side til side, gikk frem og tilbake, sm var bedre for babyen. Og den kosta over 5000 :fnise:

5000 for en så stygg vugge. :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så så vidt innom "Dagens mann" på tv3 på mandag (nei, det er ikke noe jeg ser på til vanlig. Elendig program!). Men uansett, der var det med en mann som sa at han har en liten rolle i Hotell Cæsar, som skulle komme på TV i disse dager. Han var ganske stor (og sterk?), så jeg lurer på hvilken rolle han har. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...