Hecubaa Skrevet 31. oktober 2011 #8961 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg håper ikke det er flere måneder til Juni får Arnfinn og halve kongeriket Hun er så rå! Endret 31. oktober 2011 av Hecubaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. oktober 2011 #8962 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg håper ikke det er flere måneder til Juni får Arnfinn og halve kongeriket Hun er så rå! eller er det arntfinn som får med halve kongeriket :gjeiper: ? er det med juni og lasse helt glemt nå eller? dagen etter at det stod på forsiden av avisene, så ble det bare glemt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dronning Sheba Skrevet 31. oktober 2011 #8963 Del Skrevet 31. oktober 2011 er det med juni og lasse helt glemt nå eller? dagen etter at det stod på forsiden av avisene, så ble det bare glemt? Produserne synes så synd på Juni at de har fortrengt det hele. Det snakkes ikke om det på settet en gang. Jeg sitter bare å venter til den dagen Arnfinn finner ut det er Pelle sitt barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 31. oktober 2011 #8964 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, det er vel heller Arnfinn som får halve kongeriket! Jeg vil bare at Juni skal få en trygg og god mann som setter pris på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. oktober 2011 #8965 Del Skrevet 31. oktober 2011 Produserne synes så synd på Juni at de har fortrengt det hele. Det snakkes ikke om det på settet en gang. hva mente du? jobber du på cæsar ellernoe? Ja, det er vel heller Arnfinn som får halve kongeriket! Jeg vil bare at Juni skal få en trygg og god mann som setter pris på henne enig! det hadde hun virkelig fortjent! savner viggo jeg! han var en real kar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dronning Sheba Skrevet 31. oktober 2011 #8966 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) hva mente du? jobber du på cæsar ellernoe? Hehe neida. Jeg prøvde bare å være morsom. Forøvrig enig i at Juni og Arnfinn fortjener hverandre. Har håpet på de to siden han kom inn i serien. Hun fortjener det nå. Endret 31. oktober 2011 av Dronning Sheba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. oktober 2011 #8967 Del Skrevet 31. oktober 2011 aaah vanskelig å ta humor når man ikke hører tonefallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. oktober 2011 #8968 Del Skrevet 31. oktober 2011 hva mente du? jobber du på cæsar ellernoe? enig! det hadde hun virkelig fortjent! savner viggo jeg! han var en real kar! Jeg syns heller at Arnfinn skal finne ut at Cathrine løy om barnet og finner ut av hvor stor bitch hun er, og at han og Juni skal bli sammen. Syns de hadde passet sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. oktober 2011 #8969 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ble jo sagt flere ganger i dag at Juni skulle ha arbeidsoppgaver med lavprofil utad. For ei ekkel klyse Goggen har blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 1. november 2011 #8970 Del Skrevet 1. november 2011 Tom er helt nydelig. Men kjedelig! zzzz.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #8971 Del Skrevet 1. november 2011 Runa er ikke sånn veeeldig god til å synge, hadde aldri kommet med i Idol feks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 1. november 2011 #8972 Del Skrevet 1. november 2011 Runa er ikke sånn veeeldig god til å synge, hadde aldri kommet med i Idol feks Enig, gikk inn her for å skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #8973 Del Skrevet 1. november 2011 Hehe, godt det ikk bare er meg som merka det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. november 2011 #8974 Del Skrevet 1. november 2011 forsåvet enig med det, men hun er så søt og sjarmerende at det ikke gjør noenting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #8975 Del Skrevet 1. november 2011 La dere merke til at da arnfinn satt og vugget babyen i den brune vugga, så er det den samme vugga som for en stund siden ble diskutert her på forumet? Noe med at den i stede for å gå fra side til side, gikk frem og tilbake, sm var bedre for babyen. Og den kosta over 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. november 2011 #8976 Del Skrevet 1. november 2011 La dere merke til at da arnfinn satt og vugget babyen i den brune vugga, så er det den samme vugga som for en stund siden ble diskutert her på forumet? Noe med at den i stede for å gå fra side til side, gikk frem og tilbake, sm var bedre for babyen. Og den kosta over 5000 5000 for en så stygg vugge. :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. november 2011 #8977 Del Skrevet 1. november 2011 Ser dere på robinson? La dere merke til hc? ^^Han var en av de tre tv-folka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 1. november 2011 #8978 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg så så vidt innom "Dagens mann" på tv3 på mandag (nei, det er ikke noe jeg ser på til vanlig. Elendig program!). Men uansett, der var det med en mann som sa at han har en liten rolle i Hotell Cæsar, som skulle komme på TV i disse dager. Han var ganske stor (og sterk?), så jeg lurer på hvilken rolle han har. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
timmi Skrevet 1. november 2011 #8979 Del Skrevet 1. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 1. november 2011 #8980 Del Skrevet 1. november 2011 Hehe, stussa på det jeg også at Runa har ikke noe særlig til stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå