bobbi Skrevet 27. oktober 2011 #8941 Del Skrevet 27. oktober 2011 Mulig, mulig. Men håper han har vært utro for vanessa er en merr. Det håper jeg også, Vanessa er råteit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. oktober 2011 #8942 Del Skrevet 27. oktober 2011 Mulig, mulig. Men håper han har vært utro for vanessa er en merr. hmmm-....kanskje jeg rett og slett tar det tilbake.... jeg er imponert over at norsk såpe kan være så spennende og u-uforutsigbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. oktober 2011 #8943 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) jeg er rett og slett sprengrød i ansiktet av flauhet pga de russejentene altså... maaaaaaaaaaaakan til dålig skuespill! de er de værste jeg har sett i hele cæsars historie.. Endret 27. oktober 2011 av NozMonster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #8944 Del Skrevet 27. oktober 2011 eller får leukemi og trenger ryggmarg. Ryggmarg, faktisk? (Trenger man beinmargstransplantasjon blir donormarg oftest hentet ut fra donors lår.) Jeg liker ikke Goggen og Vanessa. Likte Goggen mye bedre sammen med Runa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 27. oktober 2011 #8945 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det kan jo være en annen russepresident? Vikk faktisk litt vondt av vanessa nå jeg.. Men tror ikke goggen har vært utro, er nok noe slik at vi skal tro at han har vært det, og så har han det ikke, og så blir det slutt med vanessa siden hun reagerte sånn og ikke stoler på han mer.. Håper virkelig ikke han blir som faren sin, da slutter jeg å ser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 27. oktober 2011 #8946 Del Skrevet 27. oktober 2011 På den festen Goggen hadde var han jo ganske intim med hun dama. Tror de hadde seg der også sa jo de andre at han dro til skauen for å pule med hun caroline eller hva nå hun heter. Tror han var utro jeg. Får sikkert vannessa til å tro at han ikke var det. Senere skal jo vanessa ligge med jens augsut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #8947 Del Skrevet 27. oktober 2011 Goggen var ikke utro,det var nemlig to russepresidenter der. Så Vanessa ber om unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 27. oktober 2011 #8948 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg visste at Vanessa dreit seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 28. oktober 2011 #8949 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det bare meg som reagerer på at de danser rundt bussene iført russeklær i snøvær. Vi hadde kick-off i mai og begynte ikke p bruke klærne eller sanke knuter før den tid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 28. oktober 2011 #8950 Del Skrevet 28. oktober 2011 Lo meg nesten ihjel selv, vi begynte i midten av april, men IKKE når det fortsatt var snø :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 28. oktober 2011 #8951 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det bare meg som reagerer på at de danser rundt bussene iført russeklær i snøvær. Vi hadde kick-off i mai og begynte ikke p bruke klærne eller sanke knuter før den tid Tenkte akkurat det samme i går jeg også! Trodde først det var snakk om sånne pre-parties for russen, men de hadde jo russeklær på så det må jo forestille selve russetiden da. Midt på vinteren.. hehe:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 28. oktober 2011 #8952 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vet ikke hvor gamle dere er, men russetiden nå til dags starter myyye tidligere enn den gjorde da jeg var russ i 1998. De har jo også egne klær med navnet til bussen etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firestarter Skrevet 28. oktober 2011 #8953 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vet ikke hvor gamle dere er, men russetiden nå til dags starter myyye tidligere enn den gjorde da jeg var russ i 1998. De har jo også egne klær med navnet til bussen etc. Jeg var russ i år, og vi begynte ikke å bruke klærne før mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 28. oktober 2011 #8954 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vet ikke hvor gamle dere er, men russetiden nå til dags starter myyye tidligere enn den gjorde da jeg var russ i 1998. De har jo også egne klær med navnet til bussen etc. Her i trøndelag så begynner man ikke å bruke klærne før 30.april. Men det er jo selvfølgelig russefester lenge før det, men da brukes "vanlige" klær. Var selv russ i 09'. Veit at andre plasser i Norge begynner de mye tidligere med feiringen. Men å begynne den "skikkelige" russefeiringen, med klær og hele pakka var litt drøyt tidlig i Cæsar altså! Var jo ikke lenge siden det var jul jo:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 28. oktober 2011 #8955 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det er mars i cæsar nå. Her jeg bor begynner vi ikke russetiden før 1.mai, men det er jo veldig forskjellig fra plass til plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 28. oktober 2011 #8956 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ryggmarg, faktisk? (Trenger man beinmargstransplantasjon blir donormarg oftest hentet ut fra donors lår.) Jeg liker ikke Goggen og Vanessa. Likte Goggen mye bedre sammen med Runa. beinmarg mente jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 28. oktober 2011 #8957 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ryggmarg, faktisk? (Trenger man beinmargstransplantasjon blir donormarg oftest hentet ut fra donors lår.) Jeg liker ikke Goggen og Vanessa. Likte Goggen mye bedre sammen med Runa. Men nå er jo runa sammen med sønnen til Arnfinn. Han er jo mye koseligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. oktober 2011 #8958 Del Skrevet 28. oktober 2011 Tom er helt nydelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 28. oktober 2011 #8959 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg var russ i '07 og hadde kickoff med klær og knuter helgen før 1 mai. Tror det er felles for de fleste russ, så syns det er rart at Cæsar kjører det i mars. Men det er jo greit hvis de vil det, men at ikke de ser at den scenen med dansing rundt russebussen er helt håpløs pga dårlige skuespillere er noe annet. Jeg skjønner ikke at de MÅ ha med sånne elendige scener!! jeg kan sikker nevne 1000 stk. - Moren og ungen på Gaius med MonaL - Bea og Roger handler sofa - De to som spurte om å få kysse Goggen på Gaius. Åja, Tom er helskjønn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnemeg Skrevet 30. oktober 2011 #8960 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg og liker Tom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå