Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Mulig, mulig. Men håper han har vært utro for vanessa er en merr.

hmmm-....kanskje jeg rett og slett tar det tilbake....

jeg er imponert over at norsk såpe kan være så spennende og u-uforutsigbart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg er rett og slett sprengrød i ansiktet av flauhet pga de russejentene altså...

maaaaaaaaaaaakan til dålig skuespill! de er de værste jeg har sett i hele cæsars historie..

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller får leukemi og trenger ryggmarg.

Ryggmarg, faktisk? (Trenger man beinmargstransplantasjon blir donormarg oftest hentet ut fra donors lår.)

Jeg liker ikke Goggen og Vanessa. Likte Goggen mye bedre sammen med Runa.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en annen russepresident? Vikk faktisk litt vondt av vanessa nå jeg.. Men tror ikke goggen har vært utro, er nok noe slik at vi skal tro at han har vært det, og så har han det ikke, og så blir det slutt med vanessa siden hun reagerte sånn og ikke stoler på han mer.. Håper virkelig ikke han blir som faren sin, da slutter jeg å ser på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den festen Goggen hadde var han jo ganske intim med hun dama. Tror de hadde seg der også sa jo de andre at han dro til skauen for å pule med hun caroline eller hva nå hun heter. Tror han var utro jeg. Får sikkert vannessa til å tro at han ikke var det. Senere skal jo vanessa ligge med jens augsut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goggen var ikke utro,det var nemlig to russepresidenter der.

Så Vanessa ber om unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som reagerer på at de danser rundt bussene iført russeklær i snøvær.

Vi hadde kick-off i mai og begynte ikke p bruke klærne eller sanke knuter før den tid :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som reagerer på at de danser rundt bussene iført russeklær i snøvær.

Vi hadde kick-off i mai og begynte ikke p bruke klærne eller sanke knuter før den tid :P

Tenkte akkurat det samme i går jeg også! Trodde først det var snakk om sånne pre-parties for russen, men de hadde jo russeklær på så det må jo forestille selve russetiden da. Midt på vinteren.. hehe:p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gamle dere er, men russetiden nå til dags starter myyye tidligere enn den gjorde da jeg var russ i 1998. De har jo også egne klær med navnet til bussen etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gamle dere er, men russetiden nå til dags starter myyye tidligere enn den gjorde da jeg var russ i 1998. De har jo også egne klær med navnet til bussen etc.

Jeg var russ i år, og vi begynte ikke å bruke klærne før mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i trøndelag så begynner man ikke å bruke klærne før 30.april. Men det er jo selvfølgelig russefester lenge før det, men da brukes "vanlige" klær. Var selv russ i 09'. Veit at andre plasser i Norge begynner de mye tidligere med feiringen.

Men å begynne den "skikkelige" russefeiringen, med klær og hele pakka var litt drøyt tidlig i Cæsar altså! Var jo ikke lenge siden det var jul jo:p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mars i cæsar nå. Her jeg bor begynner vi ikke russetiden før 1.mai, men det er jo veldig forskjellig fra plass til plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ryggmarg, faktisk? (Trenger man beinmargstransplantasjon blir donormarg oftest hentet ut fra donors lår.)

beinmarg mente jeg ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BettyBoop28

Men nå er jo runa sammen med sønnen til Arnfinn. Han er jo mye koseligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var russ i '07 og hadde kickoff med klær og knuter helgen før 1 mai. Tror det er felles for de fleste russ, så syns det er rart at Cæsar kjører det i mars. Men det er jo greit hvis de vil det, men at ikke de ser at den scenen med dansing rundt russebussen er helt håpløs pga dårlige skuespillere er noe annet.

Jeg skjønner ikke at de MÅ ha med sånne elendige scener!! jeg kan sikker nevne 1000 stk.

- Moren og ungen på Gaius med MonaL

- Bea og Roger handler sofa

- De to som spurte om å få kysse Goggen på Gaius.

Åja, Tom er helskjønn! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...