Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det blir oppklart muffin ;)

jeg gleder meg til i morgen når vanessa klipper av hestehalen til damen :skratte:

What! DEN episoden må jeg ikke gå glipp av kjenner jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Er en episode foran)

Åå, Pelle drar jo til Cathrine og Arnfinn for å kreve farskapstest. Men så ombestemmer han seg, pga. de har mye mer å tilby ungen enn han har.

Og Vanessa klikker det heelt for. Gleder meg til neste episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

(Er en episode foran)

Åå, Pelle drar jo til Cathrine og Arnfinn for å kreve farskapstest. Men så ombestemmer han seg, pga. de har mye mer å tilby ungen enn han har.

Ja så reklamen. Hu klippa faen meg av alt håret til hun jenta. Gæren. Men Goggen er blitt en skikkelig dritt nå da. han som var så snill og søt og uskyldig før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Er en episode foran)

NEIIIII. Hvis ikke det der med at Pelle er faren kommer fram og det ødelegger for cathrine på et vis så gidder jeg ikke se mer på cæsar:P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teori om at barnet til cathrine blir syk og trenger blodoverføring og då viser det seg at arnfinn ikke er faren....

Håper virkelig at det er slutt for cathrine hove snart er så dritt lei av den kjerringa atte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir oppklart muffin ;)

jeg gleder meg til i morgen når vanessa klipper av hestehalen til damen :skratte:

Ikke nok med det, Vanessa slår ned Goggen og kaster denne fletta på han også!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

NEIIIII. Hvis ikke det der med at Pelle er faren kommer fram og det ødelegger for cathrine på et vis så gidder jeg ikke se mer på cæsar:P

ENIG. men det kommer nok fram før eller senere på et vis. Det gjør det alltid. Det kan bare ikke skje for tidlig for da blir det ikke så spennende vettu.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Får håpe Goggen har vært utro da, så hun ikke klikka uten grunn :gjeiper:

Men hun jenta som vanessa angrep ropte jo: Han ligger med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg har en teori om at barnet til cathrine blir syk og trenger blodoverføring og då viser det seg at arnfinn ikke er faren....

Håper virkelig at det er slutt for cathrine hove snart er så dritt lei av den kjerringa atte..

eller får leukemi og trenger ryggmarg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Men hun jenta som vanessa angrep ropte jo: Han ligger med alle.

mhm, hun hevder senere at hun har hatt sex med han. men det er sikkert noe muffins ute å går, for jeg tviler enkli på at goggen har vært utro altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

mhm, hun hevder senere at hun har hatt sex med han. men det er sikkert noe muffins ute å går, for jeg tviler enkli på at goggen har vært utro altså...

vorfor det? Husk på at han er sønnen til rundbrenner nr en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

vorfor det? Husk på at han er sønnen til rundbrenner nr en

ja, han blir jo mer og mer som sin far, men når jens august har vært utro, så har jo det blitt filmet, og det har jo ikke det nå med goggen.

jeg tror bare at hvis resigørene ville at goggen skulle være utro, så kunne de laget mye mer spenning ut av det. for. eks ved at han tok med seg en jente til toppetasjen, og at vansessa nesten tok dem på fersken, eller noe i den duren. det er jo en såpeserie, så de hadde kanskje dratt det ut litt mer enn det de har gjort nå?

eller, jeg mener, at det hadde tatt lenger tid før det kom frem.

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

ja, han blir jo mer og mer som sin far, men når jens august har vært utro, så har jo det blitt filmet, og det har jo ikke det nå med goggen.

jeg tror bare at hvis resigørene ville at goggen skulle være utro, så kunne de laget mye mer spenning ut av det. for. eks ved at han tok med seg en jente til toppetasjen, og at vansessa nesten tok dem på fersken, eller noe i den duren. det er jo en såpeserie, så de hadde kanskje dratt det ut litt mer enn det de har gjort nå?

eller, jeg mener, at det hadde tatt lenger tid før det kom frem.

Mulig, mulig. Men håper han har vært utro for vanessa er en merr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...