AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #8921 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er sulten på litt spoiling i denne tråden jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. oktober 2011 #8922 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er sulten på litt spoiling i denne tråden jeg :D det har jo blitt spoilet helt frem til våren her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 26. oktober 2011 #8923 Del Skrevet 26. oktober 2011 synes faktisk Pelle er litt søt nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 26. oktober 2011 #8924 Del Skrevet 26. oktober 2011 [quote name=ellen ' timestamp='1319667139' post='9916654] synes faktisk Pelle er litt søt nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 26. oktober 2011 #8925 Del Skrevet 26. oktober 2011 det blir oppklart muffin jeg gleder meg til i morgen når vanessa klipper av hestehalen til damen What! DEN episoden må jeg ikke gå glipp av kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 26. oktober 2011 #8926 Del Skrevet 26. oktober 2011 (Er en episode foran) Åå, Pelle drar jo til Cathrine og Arnfinn for å kreve farskapstest. Men så ombestemmer han seg, pga. de har mye mer å tilby ungen enn han har. Og Vanessa klikker det heelt for. Gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 26. oktober 2011 #8927 Del Skrevet 26. oktober 2011 (Er en episode foran) Åå, Pelle drar jo til Cathrine og Arnfinn for å kreve farskapstest. Men så ombestemmer han seg, pga. de har mye mer å tilby ungen enn han har. Og Vanessa klikker det heelt for. Gleder meg til neste episode! Ja så reklamen. Hu klippa faen meg av alt håret til hun jenta. Gæren. Men Goggen er blitt en skikkelig dritt nå da. han som var så snill og søt og uskyldig før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #8928 Del Skrevet 27. oktober 2011 (Er en episode foran) Åå, Pelle drar jo til Cathrine og Arnfinn for å kreve farskapstest. Men så ombestemmer han seg, pga. de har mye mer å tilby ungen enn han har. Og Vanessa klikker det heelt for. Gleder meg til neste episode! NEIIIII. Hvis ikke det der med at Pelle er faren kommer fram og det ødelegger for cathrine på et vis så gidder jeg ikke se mer på cæsar:P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #8929 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har en teori om at barnet til cathrine blir syk og trenger blodoverføring og då viser det seg at arnfinn ikke er faren.... Håper virkelig at det er slutt for cathrine hove snart er så dritt lei av den kjerringa atte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. oktober 2011 #8930 Del Skrevet 27. oktober 2011 det blir oppklart muffin jeg gleder meg til i morgen når vanessa klipper av hestehalen til damen Ikke nok med det, Vanessa slår ned Goggen og kaster denne fletta på han også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 27. oktober 2011 #8931 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg kjenner jeg GLEDER meg til i kveld!!!! :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 27. oktober 2011 #8932 Del Skrevet 27. oktober 2011 Får håpe Goggen har vært utro da, så hun ikke klikka uten grunn :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 27. oktober 2011 #8933 Del Skrevet 27. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2011 #8934 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) NEIIIII. Hvis ikke det der med at Pelle er faren kommer fram og det ødelegger for cathrine på et vis så gidder jeg ikke se mer på cæsar:P ENIG. men det kommer nok fram før eller senere på et vis. Det gjør det alltid. Det kan bare ikke skje for tidlig for da blir det ikke så spennende vettu. Endret 27. oktober 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2011 #8935 Del Skrevet 27. oktober 2011 Får håpe Goggen har vært utro da, så hun ikke klikka uten grunn :gjeiper: Men hun jenta som vanessa angrep ropte jo: Han ligger med alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2011 #8936 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har en teori om at barnet til cathrine blir syk og trenger blodoverføring og då viser det seg at arnfinn ikke er faren.... Håper virkelig at det er slutt for cathrine hove snart er så dritt lei av den kjerringa atte.. eller får leukemi og trenger ryggmarg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. oktober 2011 #8937 Del Skrevet 27. oktober 2011 Men hun jenta som vanessa angrep ropte jo: Han ligger med alle. mhm, hun hevder senere at hun har hatt sex med han. men det er sikkert noe muffins ute å går, for jeg tviler enkli på at goggen har vært utro altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2011 #8938 Del Skrevet 27. oktober 2011 mhm, hun hevder senere at hun har hatt sex med han. men det er sikkert noe muffins ute å går, for jeg tviler enkli på at goggen har vært utro altså... vorfor det? Husk på at han er sønnen til rundbrenner nr en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. oktober 2011 #8939 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) vorfor det? Husk på at han er sønnen til rundbrenner nr en ja, han blir jo mer og mer som sin far, men når jens august har vært utro, så har jo det blitt filmet, og det har jo ikke det nå med goggen. jeg tror bare at hvis resigørene ville at goggen skulle være utro, så kunne de laget mye mer spenning ut av det. for. eks ved at han tok med seg en jente til toppetasjen, og at vansessa nesten tok dem på fersken, eller noe i den duren. det er jo en såpeserie, så de hadde kanskje dratt det ut litt mer enn det de har gjort nå? eller, jeg mener, at det hadde tatt lenger tid før det kom frem. Endret 27. oktober 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2011 #8940 Del Skrevet 27. oktober 2011 ja, han blir jo mer og mer som sin far, men når jens august har vært utro, så har jo det blitt filmet, og det har jo ikke det nå med goggen. jeg tror bare at hvis resigørene ville at goggen skulle være utro, så kunne de laget mye mer spenning ut av det. for. eks ved at han tok med seg en jente til toppetasjen, og at vansessa nesten tok dem på fersken, eller noe i den duren. det er jo en såpeserie, så de hadde kanskje dratt det ut litt mer enn det de har gjort nå? eller, jeg mener, at det hadde tatt lenger tid før det kom frem. Mulig, mulig. Men håper han har vært utro for vanessa er en merr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå