Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Det blir iverksatt byggestans på Fugleholmen, fordi departementet krever at sjelden fugl skal få hekke i fred og ro.

Det er full krangel i ledelsen etter at miljødepartementet har beordret full stans i byggingen av Fugleholmen. Selv om Fugleholmen er et miljøvennlig prosjekt, må to sjeldne fugler få hekke i fred.

Goggen hisser seg opp når Pelle ikke har fått fikset russebussen etter sabotasjen hvor det ble helt sukker på tanken. Goggen forlanger at han får tak i en skikkelig mekaniker, og da dukker Trulte opp igjen.

Vanessa stråler og er klar for sushi og åpningen av Club Glam med Goggen. Hun gleder seg til endelig å gå på en skikkelig VIP-fest med kjæresten, og ikke bare russefester. Dessuten gir det henne adgang på utesteder med høy aldersgrense. Mens hun venter på Goggen i toppetasjen, skjer det noe uventet.

Goggen har havnet i fyllearresten, arrestert for sabotasje mot en annen russebil.

Vanessa er opprørt over at Goggen har havnet i fengsel, og at hun ikke kan nå han på telefon. Etter hvert kommer Jens August henne til unnsetning og får hentet Goggen i fengselet. Hele medie-Norge er på jakt etter Goggen og han stiller til slutt på intervju på Nyhetskanalen, men med lite velvalgte ord. Goggen fremstår som en pompøs rikmannssønn.

Eva leverer seperasjonspapirene til Jens August og han må innse at det går mot skilsmisse. I et siste forsøk på å redde ekteskapet med Eva, avlyser han turen til Sørlandet med Mona-Lizze og lille Hugo.

Jens August til sengs med Vanessa

Jens August havner til sengs med Vanessa. Samtidig sier Goggen opp som russepresident direkte på Nyhetskanalen.

Det er mye krangling mellom Goggen og Vanessa etter at Goggen prioriterte sabotasje av en russebil, fremfor sushi og VIP-fest med Vanessa. Pressen er fortsatt interessert i Goggen, og han proklamerer direkte på Nyhetskanalen at han gir seg som russepresident. En russepresident skal sørge for en fin russefeiring for alle, og det er ikke forenlig med sabotasje mot en annen russebuss. Reportasjen ender med at Goggen erklærer sin kjærlighet til Vanessa på direktesendt tv.

Det får imidlertig ikke Vanessa med seg, for hun er i toppetasjen og venter på Goggen. Der finner hun en deprimert Jens August som prøver å slukke sorgene i alkohol. Eva har bedt ham signere seperasjonspapirene og nå er det ingen vei tilbake.

Men for Jens August er trøsten aldri langt unna. Alene i toppetasjen finner Vanessa og Jens August mer enn en god tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

cathrine var riiiimlig dårlig til å spille fødende synes jeg! det må være vanskelig å late som du har sååå vondt, men alikvell så synes jeg hun overdrev sånn! hun hadde lissom ork til å klage og krangle med arntfinn, sammtidig som hun jamret seg og skrek i samme irriterende frekvens til jeg nesten klikka i vinkel!

også synes jeg det er så kjedelig at det er så lite fokus rundt runa- at det skjer så lite med henne :sukk:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Enig med NozMonster.

Det eneste skuespillerrollen Cathrine passer til er å være en slu kjæring.

Håper virkelig Arnfinn(?) finner ut at Cathrine har brukt graviditeten for å bli hans kone og at de finner ut at det er Pelle sin baby. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte le da Cathrine ropte at hun måtte få keisersnitt pga det var så vondt... Ja, særlig for det er jo slik det fungerer! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Måtte le da Cathrine ropte at hun måtte få keisersnitt pga det var så vondt... Ja, særlig for det er jo slik det fungerer! :ler:

jaa-aaa, for vi vet jo alle at keisesnitt er smertefritt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Etter over et døgn med rier skrek jeg kan dere ikke bare skjære ut denne ungen?! :sjenert:

Man kan bli litt desperat i slike siutasjoner,men det gikk visst ikke :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathrine var riiiimlig dårlig til å spille fødende synes jeg! det må være vanskelig å late som du har sååå vondt, men alikvell så synes jeg hun overdrev sånn! hun hadde lissom ork til å klage og krangle med arntfinn, sammtidig som hun jamret seg og skrek i samme irriterende frekvens til jeg nesten klikka i vinkel!

også synes jeg det er så kjedelig at det er så lite fokus rundt runa- at det skjer så lite med henne :sukk:

Jeg har egentlig litt inntrykk av at det var meningen at rollefiguren skulle overspille litt jeg, - altså at cathrine egentlig ikke hadde det såå jævlig som hun ga inntrykk av, men at hun spilte litt - nok en gang for å få ekstra sympati fra arnfinn? Ikke vet jeg..har ikke født... Men det er jo en typisk cathrine-greie.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goggen har blitt skikkelig rasshøl! :kjefte:

Ja, ordentlig drittsekk! Er ikke noen fan av Vanessa, men det der var skikkelig dårlig gjort av han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg er dritlei Jens August nå, han forandrer seg jo aldri!

Har Goggen vært utro?

Nei, men han hintet til at hun skulle være takknemmelig for at han ikke var det, fordi han lett kunne bytte henne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må Pelle fortelle Arnfinn at han er faren til barnet. Er ganske sikker på at djeveldama finner på noe tull hvis de tar en dna. Hun er jo ond tvers gjennom og betaler sikkert en lege for å forfalske dna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...