Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Tror kulissene ligger i Nydalen.. :)

Det ligger vel egentlig på Torshov/Sagene, ved akerselva. Det henger i alle fall et stort bilde av Astrid på veggen innenfor døra, og jeg har sett "Goggen" utenfor. Ikke at det er så langt unna Nydalen, men likevel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere sikre på at JensA og Vanessa kommer til å ligge sammen eller? Jeg fikk inntrykk av det jeg også med de to klippa om hva som skjer fremover som JensA spør om han kan stole på Vanessa og det med at Runa kommer til Jensern og avslører at hun vet hva han driver med..

I går fikk vi jo vite at det var det greine med Otto...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sikre på at JensA og Vanessa kommer til å ligge sammen eller? Jeg fikk inntrykk av det jeg også med de to klippa om hva som skjer fremover som JensA spør om han kan stole på Vanessa og det med at Runa kommer til Jensern og avslører at hun vet hva han driver med..

I går fikk vi jo vite at det var det greine med Otto...

Henger meg på det du skriver her jeg.. Hvordan kan vi være helt sikre på at Jensern og Vanessa skal ligge sammen? Det er jo i grunn ingen beviser som tilsier det.. enda hvertfall..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det er det med Otto Runa sikter til at hun vet, så håper jeg for all del at Runa som skal være så forbaska snusfornuftig i alt fortiden får sagt i fra til Eva før det er for sent!

Jeg vil IKKE at jensern og Eva skal bli sammen igjen!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Sterri har vel sagt at JA og Vanessa har en liten affære, som jeg kan huske i allefall, mulig jeg husker feil ?!? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, det har ikke jeg fått med meg..

Men hvor er det dere finner de ukessammendragene i tekst? Og har de kommet for neste uke?

Når Cathrine føder må hun vel rett ut i permisjon??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Tom Sterri har vel sagt at JA og Vanessa har en liten affære, som jeg kan huske i allefall, mulig jeg husker feil ?!? :vetikke:

ja, han har sagt det. jeg husker jeg så på god kveld norge, og at de intervjuet han og mange av spillerne på en sommerfest de hadde, og da pratet de om på intervjuet hva som skal skje nå til høsten og hvem som kommer og går. og da sa han det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger vel egentlig på Torshov/Sagene, ved akerselva. Det henger i alle fall et stort bilde av Astrid på veggen innenfor døra, og jeg har sett "Goggen" utenfor. Ikke at det er så langt unna Nydalen, men likevel.

ja! uff, nå blanda jeg nydalen med thorshov! Er aldri i oslo lenger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Norvegia reklamen midt i dagens episode? :fnise:

Ja tror nok det :fnise: Det var iallefall det eneste jeg tenkte på en stund der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk :) Jeg er ikke SÅ kjent nemlig, men jobba i Nydalen før og visste det ikke var SÅÅ langt unna gamlejobben min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, han har sagt det. jeg husker jeg så på god kveld norge, og at de intervjuet han og mange av spillerne på en sommerfest de hadde, og da pratet de om på intervjuet hva som skal skje nå til høsten og hvem som kommer og går. og da sa han det :jepp:

Det stemmer det :)! Takk NozMonster, så slipper jeg å fundere mer på det :gjeiper:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Kan ikke noen poste ukessammendrag fra TV-guiden igjen?

Og ja, Vanessa suger.

joda...

mandag:

Cathrine føder, og samtidig forsvinner det mer penger fra hotellet. Det blir sjalusidrama når jentene flokker seg rundt Goggen på russefest.

tirsdag:

Vanessa føler seg forbigått av Goggen som er opptatt med å være russepresident. Pelle er usikker på farskapet og drar til sykehuset for å besøke Cathrine og babyen. Bea innser at hun har tatt feil.

ons:

Cathrine er en utålmodig mor, og viser ingen myke sider når babyen trenger mat og omsorg. Pelle vil ha farskapstest, og lurer seg inn på sykehuset.

tor:

Pelle vil til bunns i farskapssaken og oppsøker Cathrine og Arnfinn hjemme. Sjalusien tar overhånd når Vanessa oppsøker Goggen på russefest.

..den feilen som bea gjør, er sikkert det jeg har trodd hele tiden, nemlig at det ikke er hun fengelsdamen som tar penger av kassa. det er nok bare en metode fra manusforfatterne på å gjøre et forsøk på at serien ikke skal være forutsigbar. de har jo lagt opp til at det skal være henne som stjeler pengene, og da er det nok garantert ikke det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda...

mandag:

Cathrine føder, og samtidig forsvinner det mer penger fra hotellet. Det blir sjalusidrama når jentene flokker seg rundt Goggen på russefest.

tirsdag:

Vanessa føler seg forbigått av Goggen som er opptatt med å være russepresident. Pelle er usikker på farskapet og drar til sykehuset for å besøke Cathrine og babyen. Bea innser at hun har tatt feil.

ons:

Cathrine er en utålmodig mor, og viser ingen myke sider når babyen trenger mat og omsorg. Pelle vil ha farskapstest, og lurer seg inn på sykehuset.

tor:

Pelle vil til bunns i farskapssaken og oppsøker Cathrine og Arnfinn hjemme. Sjalusien tar overhånd når Vanessa oppsøker Goggen på russefest.

..den feilen som bea gjør, er sikkert det jeg har trodd hele tiden, nemlig at det ikke er hun fengelsdamen som tar penger av kassa. det er nok bare en metode fra manusforfatterne på å gjøre et forsøk på at serien ikke skal være forutsigbar. de har jo lagt opp til at det skal være henne som stjeler pengene, og da er det nok garantert ikke det!

Hun har jo tatt penger fra kassa da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :)

Jeg tror heller ikke at det er hun venninna til Bea som har tatt de pengene som er Pelle sine. Gleder meg til å se når Pelle tropper opp hjemme hos Hunndjevelen og Arnfinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hun tatt noe mer enn de 400 da?

Jeg glemmer at jeg ligger en episode foran, jeg. Men dette er vel en spoilertråd?

Pelle finner igjen pengene i innerlomma på jakka si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...