2ne2 Skrevet 20. oktober 2011 #8861 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hurra for Eva og Otto!! :D ...og ikke fult så hurra for at man må vente helt til mandag med å se ukessammendrag for neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. oktober 2011 #8862 Del Skrevet 20. oktober 2011 og så ble den kjøpt til cathrine igjen og så ble den glemt når hun begynte å jobbe i cæsarkonsernet igjen.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2011 #8863 Del Skrevet 20. oktober 2011 mammamora90 skrev (På 20.10.2011 den 9.32): Bra eva sa seg villig til å bli med til tromsø (selv om det var fake jobbtilbud?), for da ser jo Jens August at det trekket hans ikke funket... Han prøver nok på noe nytt etterpå uansett da.. Tviler på forholdet mellom Mona lizzi og Jens August kommer til å vare så veldig lenge, det går vel opp for henne snart hvordan han er.. Men skjønner liksom ikke helt hvordan hun turte å bli sammen med han og flytte inn til han så kort tid etter eva hadde dumpa han, i hvertfall ikke hvordan hun kan stole på han når hun selv vet hvordan han var utro mot eva.. Akuratt som om det ikke kommer til å skje henne også liksom.. vi vet jo allerede at jens august og vanessa innleder et forhold da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 20. oktober 2011 #8864 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) NozMonster skrev (På 20.10.2011 den 15.02): vi vet jo allerede at jens august og vanessa innleder et forhold da håper det skjer noen endringer snart.begynner å bli litt teit med vanessa osv. Endret 20. oktober 2011 av ellen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnemeg Skrevet 20. oktober 2011 #8865 Del Skrevet 20. oktober 2011 NozMonster skrev (På 20.10.2011 den 15.02): vi vet jo allerede at jens august og vanessa innleder et forhold da Hæææ? Ikke alle viste det tydeligvis :flirer: WTF? Ka seeeeer de damene i han egentlig? Finnes det en dame i serien der produsenten har det slik at han IKKE får den damen han vil ha, har han ikke alltid fått alle damene han ønsker seg? Skjønner det ikke, han hadde aldri fått meg, ikke in real engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #8866 Del Skrevet 20. oktober 2011 NozMonster skrev (På 20.10.2011 den 15.02): vi vet jo allerede at jens august og vanessa innleder et forhold da Haha, vet vi? Jeg fant ut av det først nå HAHAHA, men seriøst? hva SER de i den ekle jens august karakteren? Og er ikke hun litt ung for den gamle grisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 20. oktober 2011 #8867 Del Skrevet 20. oktober 2011 Vanessa er vel ute etter statusen, så hun er vel helt med på notene når det gjelder Jens August :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2011 #8868 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) er det muuuuuuuuulig å spille så dålig som de statistene gjorde eller?! De var jo faktisk mye værre enn jenny!! Endret 20. oktober 2011 av NozMonster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #8869 Del Skrevet 20. oktober 2011 NozMonster skrev (På 20.10.2011 den 17.43): er det muuuuuuuuulig å spille så dålig som de statistene gjorde eller?! De var jo faktisk mye værre enn jenny!! Når jeg ser slikt, så har jeg faktisk veldig lyst til å melde meg som statist, eller prøve meg som skuespiller. Ikke for å være selvgod, men jeg elsker å spille, har vært med i litt av hvert skuespill som voksen, og jeg vet jeg kunne spilt mye bedre enn de der Er jo bare å leve seg LITT inn i rollen, og ikke bare sitte der og lese manus fra hukommelsen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2011 #8870 Del Skrevet 20. oktober 2011 kvinnemeg skrev (På 20.10.2011 den 16.47): Hæææ? Ikke alle viste det tydeligvis :flirer: WTF? Ka seeeeer de damene i han egentlig? Finnes det en dame i serien der produsenten har det slik at han IKKE får den damen han vil ha, har han ikke alltid fått alle damene han ønsker seg? Skjønner det ikke, han hadde aldri fått meg, ikke in real engang AnonymBruker skrev (På 20.10.2011 den 16.49): Haha, vet vi? Jeg fant ut av det først nå HAHAHA, men seriøst? hva SER de i den ekle jens august karakteren? Og er ikke hun litt ung for den gamle grisen? en ekte cæsarfan, så følger man med i denne tråden om man er på kg , og det erke lenge siden jeg skrev at de kommer til å gjøre det ja. så da tenkte jeg at dere hadde fått det med dere da men da er dere tydeligvis ikke fan nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #8871 Del Skrevet 20. oktober 2011 NozMonster skrev (På 20.10.2011 den 17.47): en ekte cæsarfan, så følger man med i denne tråden om man er på kg , og det erke lenge siden jeg skrev at de kommer til å gjøre det ja. så da tenkte jeg at dere hadde fått det med dere da men da er dere tydeligvis ikke fan nok Er mer det at det at JA får alle damene, begynner å bli en sånn KLISJE rett og slett...... Jeg trodde det bare var rykter, så skulle det egentlig være noe annet, det er så oppbrukt at han skal få alt og alle han ser :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. oktober 2011 #8872 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det et ordentlig hotell de spiller inn på eller er det bare kulisser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2011 #8873 Del Skrevet 20. oktober 2011 mortem skrev (På 20.10.2011 den 17.55): Er det et ordentlig hotell de spiller inn på eller er det bare kulisser? utsiden er jo ibsenkvartalet ved tinghuset i oslo, men når de er inne, så er det ikke inne på et hotel nei. bare kulisser oppe ved lambertseter om jeg husker riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. oktober 2011 #8874 Del Skrevet 20. oktober 2011 NozMonster skrev (På 20.10.2011 den 18.05): utsiden er jo ibsenkvartalet ved tinghuset i oslo, men når de er inne, så er det ikke inne på et hotel nei. bare kulisser oppe ved lambertseter om jeg husker riktig? Okei. Tenkte at de kanskje brukte et ordentlig hotell siden det er så mange kulisser lissom. Visste at bygget var "falskt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 20. oktober 2011 #8875 Del Skrevet 20. oktober 2011 NozMonster skrev (På 20.10.2011 den 18.05): utsiden er jo ibsenkvartalet ved tinghuset i oslo, men når de er inne, så er det ikke inne på et hotel nei. bare kulisser oppe ved lambertseter om jeg husker riktig? Tror kulissene ligger i Nydalen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2011 #8876 Del Skrevet 20. oktober 2011 loren skrev (På 20.10.2011 den 18.22): Tror kulissene ligger i Nydalen.. de fleste tv2 serier spilles inn der ja- jaffal sånne studioserier som senkveld, men jeg trodde cæsar ikke ble spilt inn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnemeg Skrevet 20. oktober 2011 #8877 Del Skrevet 20. oktober 2011 Med min dårlige lese-evne så orker ikke jeg lese alt her, skumleser mye. Hopper stort sett over det som blir skrevet framover. Ser serien stort sett hver dag, men selvom jeg ikke leser skikkelig her betyr det ikke at jeg/vi ikke er fan nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #8878 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det ligger i nydalen ja. Jeg har vært der og intervjuet noen av skuespillerne for en kanal for en del år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerr Skrevet 20. oktober 2011 #8879 Del Skrevet 20. oktober 2011 Var Norvegia reklamen midt i dagens episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. oktober 2011 #8880 Del Skrevet 20. oktober 2011 Tigerr skrev (På 20.10.2011 den 19.20): Var Norvegia reklamen midt i dagens episode? oO de pleier å ha pause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå