AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #8761 Del Skrevet 6. oktober 2011 Chatrine eller Marianne westby fortalte at en dame slo til henne på gata pga hun virkelig todder HC var på ekte. Hvor idioter kan folk bli. Har jeg hørt også. Men nå var det ikke slik at jeg tror at Cathrine er slik i virkeligheten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #8762 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nå tar Ninni innpå i avstemningen dere. Jeg stemmer Liv som en tulling her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. oktober 2011 #8763 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvilken avstemning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #8764 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvilken avstemning? Denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #8765 Del Skrevet 6. oktober 2011 Når jeg så dagens episode så fikk jeg følelsen av at det ikke var det siste vi kom til å se til denne "lasse", men jeg har tatt feil før. Jeg har hørt rykter om at Cathrine forsvinner fra skjermen etter jul eller noe, så kan jo hende det blir en dramatisk avslutning med henne. Jeg håper ikke hun forsvinner stille men at det skjer med ett bang og alle hennes hemmeligheter blir avslørt. Synes det er fryktelig lenge mellom Mona Lizzie og Cathrine i terminer altså, ble ikke de gravide omtrent samtidig? Det er jo fortsatt noen uker til Cathrine føder i følge tv guiden... Står også at pelle blir usikker angående farskapet og vil ta en farskapstest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunberit Skrevet 6. oktober 2011 #8766 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har fulgt med på tråden her lenge, og nå kaster jeg meg med! Gleder meg enormt til Pelle finner ut at det er hans barn! Tidligere kunne jeg ikke fordra fyren, men nå vil jeg bare at noe skal gå hans vei.. Er sååå lei meg med tanke på Juni! Syns det er så trist at dette skulle hende henne! Liker Juni så godt Håper Cathrine fyker ut snart, er så lei av henne. Har på følelsen at noe kommer til å skje ang. fødselen. Lurer på når hun skal ha dette barnet da? Tok lang tid syns jeg. Er skikkelig Cæsar fan, ja Men syns det siste året har vært ganske tamt. Bare meg som syns det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obiola Skrevet 7. oktober 2011 #8767 Del Skrevet 7. oktober 2011 Gått litt nedover de siste åra,ja. Savner den perioden hvor Benedicte, Svein og Vilde var med. Spennende tid Også når Liland familien kom inn i serien...Alt som skjedde rundt dem. Cæsar er ingenting nå i forhold til før. Massakre, branner, bussulykker, icest, drap, mafia, kvinnemishandling, hundesteking... and the list goes on! De ungdommene som er med i serien idag er så uskyldige i forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 7. oktober 2011 #8768 Del Skrevet 7. oktober 2011 Gått litt nedover de siste åra,ja. Savner den perioden hvor Benedicte, Svein og Vilde var med. Spennende tid Også når Liland familien kom inn i serien...Alt som skjedde rundt dem. Cæsar er ingenting nå i forhold til før. Massakre, branner, bussulykker, icest, drap, mafia, kvinnemishandling, hundesteking... and the list goes on! De ungdommene som er med i serien idag er så uskyldige i forhold... Hundesteking???!! Har ikke jeg fått med meg. Hvem gjorde det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mononoke Skrevet 7. oktober 2011 #8769 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hundesteking???!! Har ikke jeg fått med meg. Hvem gjorde det? Daphne til Tom Ivar (?), hun var helt gal. Prøvde å skylde på lillesøsteren, husker ikke hva hun heter (altså lillesøsteren til Liv og Storm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. oktober 2011 #8770 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) ja, hu putta hunden i ovnen ' edit- foresten så heter lillesøsteren deres thea Endret 7. oktober 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 7. oktober 2011 #8771 Del Skrevet 7. oktober 2011 Daphne til Tom Ivar (?), hun var helt gal. Prøvde å skylde på lillesøsteren, husker ikke hva hun heter (altså lillesøsteren til Liv og Storm) Ja, det er noe som demrer langt bak i hodet et sted nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 7. oktober 2011 #8772 Del Skrevet 7. oktober 2011 ja, hu putta hunden i ovnen ' edit- foresten så heter lillesøsteren deres thea Stekte hun den levende? Tror det er en episode jeg ikke har sett. Tror jeg bare fikk med meg det etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mononoke Skrevet 7. oktober 2011 #8773 Del Skrevet 7. oktober 2011 Thea var det ja. Den ble vel ikke stekt, tror de fikk reddet den før det gikk så langt. Men det her var i begynnelsen av da Lilandfamilien kom inn i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 8. oktober 2011 #8774 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nå syns jeg de drar dette med Cathrine for langt. Hun har sluppet unna med så mye nå at jeg begynner bare å bli lei. Nå må de finne på noen nytt. Samme her, hvorfor blir hun ikke avslørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 9. oktober 2011 #8775 Del Skrevet 9. oktober 2011 Når jeg så dagens episode så fikk jeg følelsen av at det ikke var det siste vi kom til å se til denne "lasse", men jeg har tatt feil før. samme her. Ser for meg at Lasse faktisk forelsket seg i Juni - så om en stund kommer han tilbake for å vinne Junis kjærlighet tilbake. Hun tror jo selvfølgelig ikke på han da, og vil ikke ha noe med han å gjøre. Også blir det intriger og drama --- og Juni velger til sist å tro på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 9. oktober 2011 #8776 Del Skrevet 9. oktober 2011 samme her. Ser for meg at Lasse faktisk forelsket seg i Juni - så om en stund kommer han tilbake for å vinne Junis kjærlighet tilbake. Hun tror jo selvfølgelig ikke på han da, og vil ikke ha noe med han å gjøre. Også blir det intriger og drama --- og Juni velger til sist å tro på han. Nei, nei, Juni må bli sammen med Arnfinn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 9. oktober 2011 #8777 Del Skrevet 9. oktober 2011 jada. Etter det igjen så velger hun Arnfinn (etter enda mer intriger) hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. oktober 2011 #8778 Del Skrevet 9. oktober 2011 samme her. Ser for meg at Lasse faktisk forelsket seg i Juni - så om en stund kommer han tilbake for å vinne Junis kjærlighet tilbake. Hun tror jo selvfølgelig ikke på han da, og vil ikke ha noe med han å gjøre. Også blir det intriger og drama --- og Juni velger til sist å tro på han. har du sett på "she`s all that" og "10 things i hate aboute you" noen ganger du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. oktober 2011 #8779 Del Skrevet 10. oktober 2011 imorgen- tirsdag- sendes cæsar kl 18.00!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest denten Skrevet 10. oktober 2011 #8780 Del Skrevet 10. oktober 2011 Nå tar Ninni innpå i avstemningen dere. Jeg stemmer Liv som en tulling her. Jeg også:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå