Guriane Skrevet 8. februar 2011 #7081 Skrevet 8. februar 2011 Jo Men jeg vet ikke når Mener jeg hørte noe om at hun skal spille mora til dattera til Roger.
Guriane Skrevet 8. februar 2011 #7082 Skrevet 8. februar 2011 Å herre! Det er den verste klininga jeg har sett
Chiyo Skrevet 8. februar 2011 #7083 Skrevet 8. februar 2011 Å herre! Det er den verste klininga jeg har sett Enig.
CafeLatte Skrevet 8. februar 2011 #7084 Skrevet 8. februar 2011 Spennende skal jens august forlate eva for monalizzi??Hmm
Miss Desiree Skrevet 8. februar 2011 #7086 Skrevet 8. februar 2011 På den canal digital reklamen med han mannen som frir til damen etter hun har født. På tven er det en episode av hotel cæsar der Jens August frir til Victoria? Det ligner på henne, men skal ikke de være i familie da? Er det noen andre som har lagt merke til det, eller er det jeg som ser feil?
loffen Skrevet 8. februar 2011 #7087 Skrevet 8. februar 2011 Vet ikke, men hun er jo med i introen. Men dere skulle ikke Hilde Lyrån eller hva hun heter begynne i serien også? Å nei!! Jeg håper det ikke stemmer!!
Chiyo Skrevet 8. februar 2011 #7088 Skrevet 8. februar 2011 Dere jeg lurer på om Eva flytter. Fordi Jens August vil jo bli sammen med Mona Lizzie. Jeg så litt en liten snik titt av hele uken på tv2 Sumo, men jeg vet ikke helt hva jeg fikk ut av det. Virka som at Eva hadde lyst å reise vekk.
pandabear Skrevet 8. februar 2011 #7089 Skrevet 8. februar 2011 På den canal digital reklamen med han mannen som frir til damen etter hun har født. På tven er det en episode av hotel cæsar der Jens August frir til Victoria? Det ligner på henne, men skal ikke de være i familie da? Er det noen andre som har lagt merke til det, eller er det jeg som ser feil? Jeg tror den reklamen er uavhengig av Hotel Cæcar, of der er jo Sofie gravid, noe hun jo var på ordentlig for ikke lenge siden. Ellers må jeg si at jeg håper virkelig ikke at Hile Lyran skal inn i serien, hun er jo til å
Gjest Raina Skrevet 8. februar 2011 #7090 Skrevet 8. februar 2011 Hilde Lyrån...akk. Håpar verkeleg ikkje at det kvinnemennesket blir ein del av Hotel Cæsar.
Guriane Skrevet 8. februar 2011 #7091 Skrevet 8. februar 2011 Har litt sansen for Hilde Lyrån jeg da. Men det er jo ikke sikkert hun passer inn i Hotel Cæsar. Blir spennende å se
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #7092 Skrevet 8. februar 2011 På den canal digital reklamen med han mannen som frir til damen etter hun har født. På tven er det en episode av hotel cæsar der Jens August frir til Victoria? Det ligner på henne, men skal ikke de være i familie da? Er det noen andre som har lagt merke til det, eller er det jeg som ser feil? Ja, for når det i en reklame for CANAL DIGITAL, vises en scene med to av skuespillerne fra HC, så MÅ jo det være noe som kommer til å skje/har skjedd i HC....
Chiyo Skrevet 8. februar 2011 #7093 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg har også sansen for Hilde. Jeg gleder med til hun skal inn i serien. Men hun har sikkert bare en liten rolle da hun spiller moren til datteren til Roger. Men skal hun det da? Jeg hørte at hun skulle spille moren til Runa sin venninne. Endret 8. februar 2011 av Chiyo
Miss Desiree Skrevet 8. februar 2011 #7094 Skrevet 8. februar 2011 Ja, for når det i en reklame for CANAL DIGITAL, vises en scene med to av skuespillerne fra HC, så MÅ jo det være noe som kommer til å skje/har skjedd i HC.... Ja faktisk. Men nå vet jeg at det ikke var hotel cæsar, så ferdig med det.
Guriane Skrevet 8. februar 2011 #7095 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har også sansen for Hilde. Jeg gleder med til hun skal inn i serien. Men hun har sikkert bare en liten rolle da hun spiller moren til datteren til Roger. Men skal hun det da? Jeg hørte at hun skulle spille moren til Runa sin venninne. Kanskje dattera til Roger og Runa blir venninner da? Men det kan være jeg som har misforstått altså, så det er snakk om en annen jente hun skal være mor til.
Fandenivoldsk Skrevet 8. februar 2011 #7096 Skrevet 8. februar 2011 Æsj, vil ikke at Hermine skal dra tilbake til USA. Hun er drama! 1
2ne2 Skrevet 8. februar 2011 #7097 Skrevet 8. februar 2011 Hva tror dere står i brevene til Eva og Cathrine?? Håper ikke Cathrine får kloa i de aksjene i hvertfall...
Gjest Raina Skrevet 8. februar 2011 #7098 Skrevet 8. februar 2011 Heiar litt på Cathrine eg. Er blitt så dritlei av Eva og Jens August etter kvart..
pandabear Skrevet 8. februar 2011 #7099 Skrevet 8. februar 2011 Kanskje dattera til Roger og Runa blir venninner da? Men det kan være jeg som har misforstått altså, så det er snakk om en annen jente hun skal være mor til. Tviler litt på det, iogmed at de søkte etter en jente som skulle være litt glamouraktig, så tror hun er veldig anderledes enn Runa(men vet jo ikke). Eller kanskje Runa får behov for å gjøre litt opprør.. Håper egentlig på at Hermine blir jeg, og har ikke så mye imot Cathrine lenger heller.. Også gleder jeg meg til Julie kommer en tur wee.. noen som vet hvor mange episode hun skal være med i?
Riskrem Skrevet 8. februar 2011 #7100 Skrevet 8. februar 2011 Blir ikke Juni og han Nils Vogt-mannen kjærester snart da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå