Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha..hva var den greia med mona lissi i dag? hun stod på den treningsmaskinen i høyhelte sko og uniformen sin. Hvis det var et forsøk på morsomhet, så ble det bare pinlig! huff!!

Skrevet

:ler: Det var flaut!

Håper Hermine drar til USA og at hun tar med seg Tom!

Skrevet

haha..hva var den greia med mona lissi i dag? hun stod på den treningsmaskinen i høyhelte sko og uniformen sin. Hvis det var et forsøk på morsomhet, så ble det bare pinlig! huff!!

:daane:

Skrevet

Vil ha Mona Lissi uuuuut av Cæsar. :rasende:

ENIG Hun smisker vel med jens august for å få den jobben også.

Skrevet

Måtte sitte og holde meg foran ansiktet så og si hele episoden igjennom i dag. Så utrolig flaut hvor dårlig nivå det er på skuespillet i den serien :overrasket: Hvorfor er han Tom så sur da. Alt er jo gærnt. Og Hermine :daane: Har ikke ord. Og Eva da hun "klikka" inne på kontoret til Juni (det var kanskje i går, men). OMG :daane:

Skrevet

Synes det var en litt teit episode i dag. Litt for mange dårlige skuespillere samlet på en liten halvtime..

Ja og vi fikk ikke se krangelen mellom Eva og Hermine en gang. Jeg leste det på sumo at de skulle krangle og gledet meg til drama og så skjedde det ingenting.

Skrevet

Får liksom litt vondt inni meg av og til av å sjå på skodespelarane.

Saknar dei gode, gamle episodene. :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Synes det var en litt teit episode i dag. Litt for mange dårlige skuespillere samlet på en liten halvtime..

Helt enig!!

Hvorfor MÅ cæsar ha med de ukjente skuespillerne for å si "han har fiksa støvsugern" og "det er enkli ikke lov å pakke ut sofaen selv asså".....

Skrevet

Helt enig!!

Hvorfor MÅ cæsar ha med de ukjente skuespillerne for å si "han har fiksa støvsugern" og "det er enkli ikke lov å pakke ut sofaen selv asså".....

Hun sofadama var i grunn værst ja, "det er i orden, jeg ser dere klarer det selv". Ser at hun tenker: dette er flaut! Jeg må si replikken så fort jeg klarer så jeg kommer meg vekk herfra.

Skrevet

Hun sofadama var i grunn værst ja, "det er i orden, jeg ser dere klarer det selv". Ser at hun tenker: dette er flaut! Jeg må si replikken så fort jeg klarer så jeg kommer meg vekk herfra.

Det stemmer! Satt å rødmet i sofaen.... Ser liksom ikke poenget med at hun skulle si den lille replikken!

Syns Cæsar har tapt seg veldig pga skuespillerne. Goggen, Bea, bestefaren til Tom, til tider Hermine og hvertfall Jenny!

Men er man hekta, så er man hekta. Får heller ty til en pute foran ansiktet innimellom ;)

Skrevet

Jeg syns det skinner for mye gjennom at han som spiller Tom egentlig er en revyartist. Jeg syns enkelte av replikkene hans blir too much, derfor blir hele figuren too much i forhold til de andre. Og er det flere enn meg som syns Hermine har en spesiell måte å snakke på? Jeg ler meg i hjel, for jeg syns det høres som om hun er inne i en boble. Jeg drar også på smilebåndet av Arnfinn Lycke, for Nils Vogt er og blir Karl! Jeg gleder meg til han skal begynne å sjekke opp Juni!

Gjest Bustyvel
Skrevet

Jeg blir helt tussete i hode av at Hermine skal drive å komme med engelske ord på slutten av setninger. Du er norsk, kjærring, snakk norsk!

Også lurer jeg på hvordan Bea plutselig hadde råd til leiligheten til storm og cecilie? Hun ville jo ha den, men så hadde hun ikke råd. Men så skulle jo egentlig hun og Alexander flytte inn sammen for da hadde de råd til å bo der. Så blir det slutt, også har hun plutselig råd til leiligheten alikavel?

Jeg syntes cæsar har tapt seg mye det siste året. Virker som om de glemmer sine egne historier, at de ikke leser over manus/ser over scener før de sender de på tv osv. Men fortsatt ser jeg på :ler:

Skrevet

Helt enig!

det er veldig rart det at Bea plutselig ahr råd til å bo der alene. Ikke abre det, men er det ikke nye fliser på kjøkkenet, og nyoppussete vegger der også? :klo:

De dårlige skuespillerne er det verste da!

Bestefaren til Tom, han har visst vært i teateret i mange år, men fy! så dårlig han er. Han snakker helt kunstig. Det er til å le seg i hjel av.

Og Hermine, Jenny, Tom, Bea, Goggen etc etc.. den ene verre enn den andre!

Det er bare Pelle, Juni og Jens A som spiller bra!

Annonse
Skrevet

Syns nå egentlig han som spiller Tom er litt smålekker jeg.... :sjenert:

Skrevet (endret)

Og Hermine, Jenny, Tom, Bea, Goggen etc etc.. den ene verre enn den andre!

Det er bare Pelle, Juni og Jens A som spiller bra!

Enig! Men jeg liker Runa og jeg da, kanskje ikke den beste skuespilleren, men hun opptrer iallefall normalt også er hun jo så søt :)

Men Bea, hvorfor i huleste blir hun som ei lita fjortissjente hver gang hun liker en fyr? LORD! :balltre:

Endret av Mamaloco
  • Liker 1
Skrevet

Hva skjer med jenny og den baby stemmen? Hun er jo 10 år eller noe??

Skrevet

'Røffe Roger i Resepsjonen' er i Møllers Omega 3 fisker- reklamen!

Jeg så'n NÅ! :hoppe:

Gjest Bustyvel
Skrevet

'Røffe Roger i Resepsjonen' er i Møllers Omega 3 fisker- reklamen!

Jeg så'n NÅ! :hoppe:

Han var også i "ADAM" reklamen, tror jeg. Men når jeg søkte, fant jeg bare parodi :ler:

Men ganske sikker på at han var der i orginalen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...