Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun skal ut i europa og lete etter noen. Tipper Dagny hadde sex med George og ungen ble adoptert bort.

Jeg tipper dagny er moren til Juni, og at det fins en tvillingbror/søster ett eller annet sted som Juni skal lete etter. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så sint på Dagny jeg.

'Hu er den værste bitchen jeg noen gang har sett. Så jævla utakknemmelig og kranglete. Hurpe!

Eeenig. Også blir jeg så lei "junimin" og i neste øyeblikk "Ja, frue?" baaah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som irriterer seg over Mona-Lissi? Vet ikke om det er dialekta eller hva det er, men fryktelig slitsomt vesen.

Dialekten er grusom, og hele vesenet er slitsomt. Greit at hun "bare spiller", men et sted har hun det jo fra. Hun er bare plastikk, ikke mye sjarme der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skal ut i europa og lete etter noen. Tipper Dagny hadde sex med George og ungen ble adoptert bort.

Men Juni da? Er ikke hun datteren til Dagny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Jeg og vil ha hotel cæsar på fredager. Ble ikke detborte pga korslaget eller noe? Trodde det var ferdig jeg :sjenert:

Hva skjedde igår da? Fikk ikke sett. Jeg og er drita lei hele hun med den fæle dialekten, og Dagny. "ja, frue". Blæ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha Hotel Cæsar tilbake på fredager!!

Og få Mona Lizzi ut av serien, hun er bare fjern, uansett om hun "spiller" eller ikke...

Dagny er malplassert: -Ja, frue, ja, frue, Juni min...Patetisk.

Åge - gå hjem og legg deg. Ønsker ikke å se den øyelappen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

jeg og syns julie så veldig gravid ut. men måtte sjekke nå, og episoden ble visst spilt inn i oktober ellernoe og hun fikk barnet i juli..

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
jeg og syns julie så veldig gravid ut. men måtte sjekke nå, og episoden ble visst spilt inn i oktober ellernoe og hun fikk barnet i juli..

:P

Er det deg, Julie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor ble det av julie og victoria? etter festen dro dem igjen? synes det er så treigt på cæsar om dagen jeg også med "juni min" og black diamond håper det skjer drastiske endringer der snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aleksander har plutselig blitt den morsomste. :ler:

ja ja, smaken er som baken delt i to. synes han er motbydelig og har ikke noe der å gjøre lengere. æsj blir kvalm av han. æsj æsj. Alexsander, " juni min" og black diamond. ( blir rett og slett kvalm av dem) det er på tide att det skjer noe har sett på cæsar siden episode 1, og aldri vært borti makan til langteklige greier.

noen flere som kunne ønske det skjedde noe har snart? f.eks att sue astrid kom tilbake eller noe?

det jeg håper skjer er att catrine dør og cecillie arver alt etter ho, Runa hadde blitt gravid osv. er dette litt vell overdrevet kanskje? men er så kjipt om dagen der jo.

Er kanskje litt overtrøtt her siden jeg babbler i vei, men håper noen der ute skjønner hva jeg vill fram til og hva jeg mener....?????????????

:natti::natti::natti::natti:

Endret av ellen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Cæsar er kjeeeedelig om dagen!

Er lei Cathrine, er lei Cecilie som er den mest naive personen som noen gang har spilt i Cæsar. Er lei Dagny og maset hennes, er lei Bea, ikke bare fordi hun har en teit rollefigur, men fordi hun eren dårlig skuespiller. Også er jeg lei Alexander og Pelle som bare blir mer og mer patetisk.

På tide å finne noe annet å se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...