Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skriket Dagny kom med da Juni ropte på henne i kjelleren ligner jo ikke grisen!

Narkomane Tore Hasselbakk har lizzom bodd i kjelleren. Ja da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg orker snart ikke å se på mer pga dagny jeg....

Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker Dagny jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker Dagny jeg :klø:

Nei, ikke jeg heller. Eneste som irriterer meg der er at om jeg hadde vært i den situasjonen hadde jeg valgt å flytte ut for lengst, det er så urealistisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen fortelle meg hva som skjer. Jeg har ikke sett cæsar på et par uker, men så en halv episode i formiddag.

Hvorfor er dagny så sur? Hvorfor svarer hun juni så frekt og tror at hun skal beskylde henne for å stjele osten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke jeg heller. Eneste som irriterer meg der er at om jeg hadde vært i den situasjonen hadde jeg valgt å flytte ut for lengst, det er så urealistisk...

Ja, ikke sant.

Liker det at hun stadig kaller Juni for frue, og at hun forteller om narkomane som overnatter i kjelleren hennes. Juni Anker Hansen med en narkoman i kjelleren liksom. Det går vel ikke an. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva som skjer. Jeg har ikke sett cæsar på et par uker, men så en halv episode i formiddag.

Hvorfor er dagny så sur? Hvorfor svarer hun juni så frekt og tror at hun skal beskylde henne for å stjele osten?

Juni ville ikke vedkjenne at Dagny var ei venninne (eller hva du vil) da hun hadde venninnekveld. Og da en av venninnene hennes kalte Dagny for hushjelp sa ikke Juni henne i mot.

Så forsvant det sjokolade fra fryseren og Juni beskyldte Dagny for å ha stålet den. Dagny sa det ikke var henne, men Juni insisterte. Da de hørte lyder i huset trodde Juni aldri på Dagny da hun hørte dem, bare da hun hørte dem selv.

Blant annet.

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant.

Liker det at hun stadig kaller Juni for frue, og at hun forteller om narkomane som overnatter i kjelleren hennes. Juni Anker Hansen med en narkoman i kjelleren liksom. Det går vel ikke an. :fnise:

Ja synes det har vært litt morsomt jeg og, men er bra de ble venner igjen nå da. Synes liksom de har begynt å dra ut alt så veeeldig, tror liksom det skal skje noe nytt hver episode men så gjør det liksom ikke det...

Lurer på hvorfor Pelle havner i fengsel jeg?

Så i programoversikten at han kommer ut av botsfengselet, men er usikker på om Svein henter han.

I tillegg (uka etter neste uke tror jeg) forteller Runa om Goggen til Bea, og episoden etter står det at Runa prøver å slå opp med Goggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke Tv2 sende Hotell Cæsar på fredager igjen nå som Korslaget begynner først kl 20?? Istedenfor å sende teite repriser??? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan ikke Tv2 sende Hotell Cæsar på fredager igjen nå som Korslaget begynner først kl 20?? Istedenfor å sende teite repriser??? :sur:

Veit. Hvem er det som ser på akvariet liksom :snurt:

Hvis det var det som gikk da... :sjenert:

Det ER Svein og Pelle! :fnise:

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER Svein og Pelle! :fnise:

Hvor har du det fra?? De skal jo på burlesque show, om de putter svein og pelle inn i et slikt så har skaperne av hotel cæsar misforståt begrepet burlesque ganske kraftig isåfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_anonym_*
Hvor har du det fra?? De skal jo på burlesque show, om de putter svein og pelle inn i et slikt så har skaperne av hotel cæsar misforståt begrepet burlesque ganske kraftig isåfall...

det kan vel hende...er det ikke no stripping i burlesque-show da?

Svein og pelle er jo ikke helt med, så kan jo fort hende de har sagt ja til å delta på noe de ikke helt vet hva er...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samme gjest

Hvor jeg har det fra kan være det samme. Skråsikker. No doubt. Dere la kanskje ikke merke til at Pelle og Svein snakket om strippegreiene sine, og Pelle snakket om at det måtte være bedre å kalle det "burrlesk", og ikke stripping. Bea er vel også tilstede, så kanskje alle stuepikene også er der? De skulle jo ha velkommen tilbake-fest for Pelle og Svein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kom bare til å tenke på en ting..de har nå god fantasi når det gjelder navn på personene(om ikke annet) i serien!

haha.."Mona-Lissi"..hvem er det som heter noe sånt a? :fnise:

og "jens-august,Pelle,Dagny,Runa" osv.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, bare se her:

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=1700500 (3,30 min ut i klippet)

Det er ukesammendraget for uke 4, men det viser mer enn det vi så forrige uke. Det er sikkert fordi klippet er laget for at serien også skulle sendes på fredager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...