loffen Skrevet 2. januar 2010 #6101 Del Skrevet 2. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 2. januar 2010 #6102 Del Skrevet 2. januar 2010 Ser på tv programmet at Det store korslaget skal gå på fredager kl 19:30. Dvs at vi får "bare" Hotel Cæsar fra mandag til torsdag i noen uker framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. januar 2010 #6103 Del Skrevet 3. januar 2010 To dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 3. januar 2010 #6104 Del Skrevet 3. januar 2010 Ser på tv programmet at Det store korslaget skal gå på fredager kl 19:30. Dvs at vi får "bare" Hotel Cæsar fra mandag til torsdag i noen uker framover. satans korslagjævelskap! Korslag er jo KJEEEEEEDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #6105 Del Skrevet 3. januar 2010 Det går ikke kl 18 på fredager da? De pleide jo å sende det kl 18 før hvis det f.eks var fotball på onsdagskvelder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #6106 Del Skrevet 4. januar 2010 Inside info.. Det er faktisk BEA som dør. Sikre kilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFryd Skrevet 4. januar 2010 #6107 Del Skrevet 4. januar 2010 Det går ikke kl 18 på fredager da? De pleide jo å sende det kl 18 før hvis det f.eks var fotball på onsdagskvelder.. Nei. Det blir bare fire dager i uken nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #6108 Del Skrevet 4. januar 2010 Inside info.. Det er faktisk BEA som dør. Sikre kilder Bea?? Hvorfor det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 4. januar 2010 #6109 Del Skrevet 4. januar 2010 En time igjen! :hoppe: Har kjøpt meg Beef Jerkey så jeg har noe å kose meg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 4. januar 2010 #6110 Del Skrevet 4. januar 2010 Ånei! Fikk ikke sett i dag pga jobb! Hva skjedde i dag?:O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #6111 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk heller ikke sett det! Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 5. januar 2010 #6112 Del Skrevet 5. januar 2010 Inside info.. Det er faktisk BEA som dør. Sikre kilder jamen... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #6113 Del Skrevet 5. januar 2010 En ting jeg gjerne skulle sett, var at vi typisk finner ut av at Juni egentlig er datteren til barnepiken fordi den "egentlige" Juni døde da hun var baby, og så "fikk" Anker Hansens barnepikens datter i stedet. Men det er vel litt for søkt, selv for Cæsar. Jeg syntes og det var en tam avslutning, men det er kanskje fordi det bare er juleferie? Trenger kanskje ikke en så veldig stor teaser, som man gjør i den lange sommerferien? Jeg vet ikke. Edit: Det eneste jeg syntes var litt spennende var da Astrid kjeftet på barnepiken og ba henne forsvinne for godt "denne gangen". Why? Jeg syntes jeg hørte Dagny mumle: "Det var et barn til...." eller lignende i en av de første episodene med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HC_FAN Skrevet 5. januar 2010 #6114 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg fikk ikke med meg hva Astrid sa til Juni om Dagny! Hva sa hun?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 5. januar 2010 #6115 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg fikk ikke med meg hva Astrid sa til Juni om Dagny! Hva sa hun?? :gjeiper: Hun sa til Juni at Dagny ikke er den snille milde personene hun virker som om hun er eller noe sånt, og at hun kan gjøre henne vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 7. januar 2010 #6116 Del Skrevet 7. januar 2010 "mine innlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. januar 2010 #6117 Del Skrevet 7. januar 2010 Hva er det Bea har gjort for Eva, som er så hemmelig egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #6118 Del Skrevet 7. januar 2010 Hva er det Bea har gjort for Eva, som er så hemmelig egentlig?? Bea kom inn og trøstet henne når hun fikk sammenbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. januar 2010 #6119 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Takk! Ikke fått med meg sammenbruddet jeg. Endret 7. januar 2010 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 7. januar 2010 #6120 Del Skrevet 7. januar 2010 lurer på om det er goggen som har tatt ringen jeg, for å gi den til Runa???? :rødme: Hadde bare vært så typisk liksom...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå