Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #5961 Del Skrevet 27. november 2009 Fæle fæle goggen.. ish. Hun som spiller runa må være en god skuespiller som klarer å se på ham med beundring og kjærlighet, jeg må innrømme at jeg hadde ikke klart det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 27. november 2009 #5962 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg blir gal av Horst Jenka! Og det er så irriterende at han sier "sink" til think osv. Greit han liksom er tysk, men det får da være måte på! Ekkel type. Rart dette er portveien 2-Jarl Goli. Endret 27. november 2009 av Borghild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 27. november 2009 #5963 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg blir gal av Horst Jenka! Og det er så irriterende at han sier "sink" til think osv. Greit han liksom er tysk, men det får da være måte på! Ekkel type. Rart dette er portveien 2-Jarl Goli. Jasså, NÅ vet jeg hvor jeg har han i fra, syns det var noe kjent med ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 27. november 2009 #5964 Del Skrevet 27. november 2009 På tv2.no kan vi se at Chand og Malin i x-factor fikk komme på cæsarsettet på omvisning og de fikk se på et opptak. Da var Pelle pikkolo eller noe sånn, vil det si at han skal begynne på cæsar igjen da kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #5965 Del Skrevet 27. november 2009 Han er skikkelig ekkel å se på. Det er noe med faktene eller noe.. Problemet mitt er ansiktsuttrykkeet hans, mye på grunn av leppene. De er nesten blå, ser ut som han nesten har drukna i kaldt vann og nettopp blitt gjenopplivi eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. november 2009 #5966 Del Skrevet 27. november 2009 Haha, ja sitter klistra til skjermen fordet gitt... Enig! Synes det er morsomt når gamle folk kommer tilbake. Jeg ønsker meg Ninni og Sue Astrid tilbake! Tror nok ikke Pelle er så smart gitt. Og jeg tror ikke Hove døde, de gjorde det nok på den måten for å ha en sjanse til at han kommer tilbake igjen. De begravde jo bare en urne med aske. Hadde vært morsomt om han hadde sagt han var død fordi han trodde jo at han ville dø, og så nå tar Kathrine over hele Cæsar og så kommer han "tilbake fra de døde" og blir kjempesinna på henne fordi hun bare ødelegger alt. Sånne Kathrine figurer forsvinner jo etter noen sesonger, så om han skal komme tilbake må det jo nesten være mens hun og Cecilie er der, eller så blir det jo ikke så spennende... Ja til Ninni, nei til Sue Astrid Nei, det var det da... Samme her. Er nesten den eneste redningen Anker Hansens har nå.. Godt poeng. Jeg blir gal av Horst Jenka! Og det er så irriterende at han sier "sink" til think osv. Greit han liksom er tysk, men det får da være måte på! Ekkel type. Rart dette er portveien 2-Jarl Goli. *søker på Google* Problemet mitt er ansiktsuttrykkeet hans, mye på grunn av leppene. De er nesten blå, ser ut som han nesten har drukna i kaldt vann og nettopp blitt gjenopplivi eller noe... Stakkar gutt. Så slemme vi er her inne Jeg har hengt meg veldig opp i at han lager trutmunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #5967 Del Skrevet 27. november 2009 Stakkar gutt. Så slemme vi er her inne Jeg har hengt meg veldig opp i at han lager trutmunn Om du ser på det øverste bildet her så har han jo normale lepper, er nok sminkeavdelingas feil at han ser ut som han gjør... Og jeg velger å tro at han egentlig er en ålreit kar, og bare en god skuespiller (altså ikke er sånn i virkeligheten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. november 2009 #5968 Del Skrevet 27. november 2009 Om du ser på det øverste bildet her så har han jo normale lepper, er nok sminkeavdelingas feil at han ser ut som han gjør... Og jeg velger å tro at han egentlig er en ålreit kar, og bare en god skuespiller (altså ikke er sånn i virkeligheten). Joa. Men han gjør sånne spesielle bevegelser med munnen når han snakker, sånn at han blir seende ennå mer slesk ut :fnise. Fy meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. november 2009 #5969 Del Skrevet 27. november 2009 Om du ser på det øverste bildet her så har han jo normale lepper, er nok sminkeavdelingas feil at han ser ut som han gjør... Og jeg velger å tro at han egentlig er en ålreit kar, og bare en god skuespiller (altså ikke er sånn i virkeligheten). Syntes de så like blå ut jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #5970 Del Skrevet 27. november 2009 Om du ser på det øverste bildet her så har han jo normale lepper, er nok sminkeavdelingas feil at han ser ut som han gjør... Og jeg velger å tro at han egentlig er en ålreit kar, og bare en god skuespiller (altså ikke er sånn i virkeligheten). Han sier han ikke blir nervøs... Syns han virker vinglete og nervøs hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 28. november 2009 #5971 Del Skrevet 28. november 2009 Joa. Men han gjør sånne spesielle bevegelser med munnen når han snakker, sånn at han blir seende ennå mer slesk ut :fnise. Fy meg. Ja, helt enig. Det er dette jeg også har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 28. november 2009 #5972 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, helt enig. Det er dette jeg også har sett. Jeg synes Goggen er veldig søt, men hårfrisyren er jeg ikke så veldig begeistret for. LItt irriterende at han skal være så flørtete hele tiden også, gutter som er sånn overdrevent flørtete er ikke noe sjarmerende, men dette er jo selvsagt karakteren Goggen da, Tarjei er nok ikke sånn i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 28. november 2009 #5973 Del Skrevet 28. november 2009 Runa er forresten en uvanlig søt jente. Hele karakteren har så fin utstråling. Hun er sikkert sånn i virkeligheten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pastabasta Skrevet 28. november 2009 #5974 Del Skrevet 28. november 2009 Tror skuespilleren bak Goggen er en veldig ålreit kar! Men Goggen er ingen ålreit gutt. Men nå blir han etterhvert sammen med jordnære Runa og blir nok en skikkelig ok kar! Det ligger vel litt i kortene at han kommer til å forandre seg? Bli venner med Svein og Krogstad familein osv osv Jeg tror nok Hove døde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pastabasta Skrevet 28. november 2009 #5975 Del Skrevet 28. november 2009 Tror skuespilleren bak Goggen er en veldig ålreit kar! Men Goggen er ingen ålreit gutt. Men nå blir han etterhvert sammen med jordnære Runa og blir nok en skikkelig ok kar! Det ligger vel litt i kortene at han kommer til å forandre seg? Bli venner med Svein og Krogstad familein osv osv Jeg tror nok Hove døde.... Tror nok IKKE Hove døde skulle det stå! Han døde jo liksom i Italia. Da ligger det litt i kortene at han kommer tilbaka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #5976 Del Skrevet 30. november 2009 Er tarjei westby i slekt med marianne westby( cathrine hove)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 30. november 2009 #5977 Del Skrevet 30. november 2009 Er tarjei westby i slekt med marianne westby( cathrine hove)? aner ikke, har faktisk tenkt på det samme jeg å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #5978 Del Skrevet 30. november 2009 aner ikke, har faktisk tenkt på det samme jeg å. Ja, Westby er ikke direkte Hansen eller Olsen navn, så jeg begynte å lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 30. november 2009 #5979 Del Skrevet 30. november 2009 Ja, Westby er ikke direkte Hansen eller Olsen navn, så jeg begynte å lure Har vært innom tanken jeg også. Men Westby er ikke et så uvanlig navn heller egentlig.. Syns de var så søte der ute i vannet. Nåh. Gleder meg til i kveld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2009 #5980 Del Skrevet 30. november 2009 I følge diskusjonen her er de ikke i slekt. http://www.caesarforum.com/forum/index.php...amp;#entry50683 Ps: Ikke såååå mange som heter Westby heller, i følge SSB 1023 som heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå