Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Anbefalte innlegg

Gjest WildRider
Skrevet

Spiste smørfisk da jeg var på ferie i utlandet, vet ikke om den er spesielt fet eller mager, men skal du noen gang smake på fisken så kjenner du den komme lang vei, det lukter ganske sterkt olje av den.

Jeg visste ikke at denne var vanlig i sushi,er ikke det rå fisk? Fisken inneholder nemlig en spesiell type fett som fort kan gi deg matforgiftning om fisken tilberedes feil, fikk vi vite. Trikset er å grille eller steke den slik at fettet og oljen renner ut. Fisken kan fiskes i tropisk hav med høy tempratur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk WildRider!

Lærer noe hver dag. :nigo:

Skrevet
Takk WildRider!

Lærer noe hver dag. :nigo:

Ja, dette var kjekk info, trodde det var fisk stekt eller marinert i smør jeg... :fnise::sjenert:

Skrevet

Smørfisk er veldig vanlig i sushi, det er den eneste måten jeg noengang har spist smørfisk ihvertfall! :)

Skrevet

Må si at jeg syntes det er litt passe at de på black dimond ALLTID har "møter" og høylytte krangler om superprivate og viktige ting i baren på hotellet mens folk drikker, jobber og prater der :ler:

Skrevet
Må si at jeg syntes det er litt passe at de på black dimond ALLTID har "møter" og høylytte krangler om superprivate og viktige ting i baren på hotellet mens folk drikker, jobber og prater der :ler:

Ja de gjør så :fnise:

Skrevet
Skriver juni& co under på kontrakten?

De har gjort det ja!

Gjest Gjest_ava_*
Skrevet

Hva som skjer med Anker Hansen konsernet nå da?

Skrevet
Hva som skjer med Anker Hansen konsernet nå da?

:popcorn:

Skrevet

Må si jeg er litt lei av den "ta over hotell cæsar" greia de har igjen og igjen. Er jo ikke første gang noen prøver å ta over for å si det sånn. Føler at det blir litt for mye gjentakelse, spesielt av den Rolv og Scott den gangen de tok over hotellet, lurengreier og kaste ut av toppetasjen. Har sett det før, finn på noe nytt!

Er i tillegg lei av frem og tilbake mellom Storm og Cecilie, lei av hele Pelle, og irriterte meg at Svein mista jobben og må betale erstatning. Er så mye som er blitt voldsomt usannsynlig (30.000 for en pall med matolje?? De må betale enormt forlik til mononor, enda det er mononor sin feil at de mistet avtalen på grunn av underleverandør og masse andre ting).

Gleder meg til Goggen/Runa greiene, tror nok neste sesong blir bedre enn denne! Hadde vært morsomt om Ninni kom tilbake, hun burde vel snart være ute av fengsel nå?

Skrevet
Må si jeg er litt lei av den "ta over hotell cæsar" greia de har igjen og igjen. Er jo ikke første gang noen prøver å ta over for å si det sånn. Føler at det blir litt for mye gjentakelse, spesielt av den Rolv og Scott den gangen de tok over hotellet, lurengreier og kaste ut av toppetasjen. Har sett det før, finn på noe nytt!

Er i tillegg lei av frem og tilbake mellom Storm og Cecilie, lei av hele Pelle, og irriterte meg at Svein mista jobben og må betale erstatning. Er så mye som er blitt voldsomt usannsynlig (30.000 for en pall med matolje?? De må betale enormt forlik til mononor, enda det er mononor sin feil at de mistet avtalen på grunn av underleverandør og masse andre ting).

Gleder meg til Goggen/Runa greiene, tror nok neste sesong blir bedre enn denne! Hadde vært morsomt om Ninni kom tilbake, hun burde vel snart være ute av fengsel nå?

Enig. Er mye av det samme opp igjen. Men likevel ser vi på :fnise:

Ja, burde hun ikke snart være ute? Det hadde vært et friskt pust om hun kom tilbake tror jeg.

Jeg synes Pelle burde presse Kathrine med bilder av at de to :lur:

Og hva skjedde egentlig med hoved-Hove? Døde han virkelig i Italia? Eller kommer han igjen?

Lurer på hvordan Anker-Hanses skal klare å få seg ut av dette med Horst og Kathrine. :popcorn:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg tror ikke Hove er død - han dukker nok opp som en reddende engle eller noe. Redder hele Anker Hansen konsernet.

Juni hadde jo en dårlig magefølesle angående Jenka - hadde hun bare gjort bittelitt research hadde hun funnet enkelt ut at han bor på Black Diamond, og at han har hatt mange samtaler med Cathrine helt åpenlyst i baren. Hun finner det jo ut i dag - men for sent.

Synes det blir for dumt.

At jeg virkelig har klart å begynne å se på dette her igjen :sjenert::ler:

Er litt lei alt det forretningsgreiene - vil ha litt mer intriger og sånt. Det er moroere.

Gjest gjest du siterte
Skrevet
Enig. Er mye av det samme opp igjen. Men likevel ser vi på :fnise:

Ja, burde hun ikke snart være ute? Det hadde vært et friskt pust om hun kom tilbake tror jeg.

Jeg synes Pelle burde presse Kathrine med bilder av at de to :lur:

Og hva skjedde egentlig med hoved-Hove? Døde han virkelig i Italia? Eller kommer han igjen?

Lurer på hvordan Anker-Hanses skal klare å få seg ut av dette med Horst og Kathrine. :popcorn:

Haha, ja sitter klistra til skjermen fordet gitt... :fnise:

Enig! Synes det er morsomt når gamle folk kommer tilbake. Jeg ønsker meg Ninni og Sue Astrid tilbake! :jepp:

Tror nok ikke Pelle er så smart gitt.

Og jeg tror ikke Hove døde, de gjorde det nok på den måten for å ha en sjanse til at han kommer tilbake igjen. De begravde jo bare en urne med aske. Hadde vært morsomt om han hadde sagt han var død fordi han trodde jo at han ville dø, og så nå tar Kathrine over hele Cæsar og så kommer han "tilbake fra de døde" og blir kjempesinna på henne fordi hun bare ødelegger alt.

Sånne Kathrine figurer forsvinner jo etter noen sesonger, så om han skal komme tilbake må det jo nesten være mens hun og Cecilie er der, eller så blir det jo ikke så spennende...

Skrevet
Hvorfor er Ninni i fengsel egentlig?

Hun skulle egentlig drepe Jens August, men så hadde han der presten (Arne Markussen?) likt kostyme så hun drepte han istedetfor.

Skrevet
Jeg tror ikke Hove er død - han dukker nok opp som en reddende engle eller noe. Redder hele Anker Hansen konsernet.

Juni hadde jo en dårlig magefølesle angående Jenka - hadde hun bare gjort bittelitt research hadde hun funnet enkelt ut at han bor på Black Diamond, og at han har hatt mange samtaler med Cathrine helt åpenlyst i baren. Hun finner det jo ut i dag - men for sent.

Synes det blir for dumt.

At jeg virkelig har klart å begynne å se på dette her igjen :sjenert::ler:

Er litt lei alt det forretningsgreiene - vil ha litt mer intriger og sånt. Det er moroere.

Enig! Synes det blir så mye dumt nå, blir vel forutsigbart og føler at de drar ut intrigene mer enn nødvendig.

Skrevet

Kjenner jeg blir småkvalm av Goggen.

Håpløs type :dåne:

Skrevet
Kjenner jeg blir småkvalm av Goggen.

Håpløs type :dåne:

Han er skikkelig ekkel å se på. Det er noe med faktene eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...