Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Ja, fysj han der presten hadde jo en hel børnefell klistra fast i brystkassa, og baksiden av den på ryggen. :eeeh:

Men kan noen oppdatere meg på hva som skjedde i gårsdagens episode? Hvordan gikk det med raseriutbruddet til dattera til bea? Ombestemte hun seg med hensyn til flyttinga nordover?

hun flytter ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva er greia med hun Runa? Er det noen parallellstory her/problematikk som ikke bare handler om at mora har vært i fengsel?

Enig i at hun som spiller Bea ikke er noe flink... slitsomt å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde egentlig Bea, som gjorde at hun havnet i fengsel? Har ikke fått med meg det jeg :fnise:

Hun ble tatt med dop som eksen hadde gjemt i bgasjen hennes uten at hun visste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er Goggen veldig frekk mot Blom?

Det er nesten så jeg synes litt synd på Blom :sjenert:

Han er kjempefrekk! Jeg irriterer meg grønt over hele drittungen.. :kjefte:

Noe av det første han sa til Jens August var jo " Hvorfor har dere Blom egentlig, han klarer faen meg ikke kjøpe riktig kaffe en gang!!" :ironi:

Nei, jeg liker ikke Goggen. Han spiller klyse alt for godt, og noe sier meg at han ikke er så langt fra det i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg liker ikke Goggen. Han spiller klyse alt for godt, og noe sier meg at han ikke er så langt fra det i det virkelige liv.

Jeg kunne ikke vært mer enig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker heller ikke Goggen! Bortskjemte drittunge som har fått alt han har pekt på. Og nå skal vi synes fryktelig synd på han fordi JA ikke helt vet om han er glad for å ha fått ham hjem eller ei... Blæk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag: Svein søker jobb som bilselger, og Jens August kommer sliten hjem etter å ha vært ute hele natten.

Tirsdag: Svein fikk ikke jobben som bilselger, og må derfor kjøre truck på et lager. Problemet er at han ikke har truckførerbevis. Astrid vil at Goggen finner seg en jente fra en rik familie.

Onsdag: Storm er lei seg fordi han ikke får de tilbakemeldingene han ønsker fra Cecilie. Juni er skeptisk til at Jenka skal få så stor eierandel.

Torsdag: Eva nekter for at hun føler noe ekstra for Jens August, men Astrid er tydelig på at hun håper på at det blir de to igjen. Svein har et uhell med trucken, og det får store konsekvenser.

Fredag: Goggen og Philip skal på tur til Hovedøya med to av jentene fra klassen. Men det blir en annen jente Goggen faller pladask for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fredag: Goggen og Philip skal på tur til Hovedøya med to av jentene fra klassen. Men det blir en annen jente Goggen faller pladask for.

Hmm..Lurer på hvem det er :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå ligger det an til at Horst har kjøpt aksjer for Cathrine. I den virkelige verden så ville en sånn avtale blitt gjort ugyldig i retten eller et eller annet, men neppe i Cæsar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...