Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skjedde med Viggo?

Han reiste på jordomseiling. Han hadde egentlig klart å overtale Juni til å bli med, men hun ombestemte seg på havna...

Han reiste og hun satt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke Viggo reist på sånn tur en gang før? Eller er det bare meg som fikk skikkelig deja vu? :gjeiper:

Jo, men det var vel før han ble kjent med Juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det var vel før han ble kjent med Juni?

:Nikke: Men jeg tror Juni en gang trodde Viggo hadde reist, men så hadde han ikke det likevel. Eller no' :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Men jeg tror Juni en gang trodde Viggo hadde reist, men så hadde han ikke det likevel. Eller no' :gjeiper:

Viggo var vel på vei til å reise tidlig i forholdet deres, så dro Juni ned i havna, også dro han ikke likevel. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men Cæsar foregår i NORGE. Og det er jammen ikke mange her som sender ungene vekk til skoler i utlandet.

Må bare kommentere kostskole-diskusjonen jeg og...for ganske lenge siden leste jeg en artikkel i VG/Dagbladet om rike familier i Norge som gjorde nettopp dette - sendte ungene sine på kostskole i utlandet. De mente at de ble voksne og selvstendige og mer skjerpa for businesslivet osv på denne måten. I visse miljøer her til lands er det altså ikke helt uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig opplagt :fnise:

Hvor lenge har Juni tenkt å være i Paris egentlig? Synes det var så rart at hun ikke klarte å dra med Viggo fordi hun måtte stille opp for familien sin, mens til Paris kunne hun reise på flekken.

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Hvor lenge har Juni tenkt å være i Paris egentlig? Synes det var så rart at hun ikke klarte å dra med Viggo fordi hun måtte stille opp for familien sin, mens til Paris kunne hun reise på flekken.

ja reise bort gjorde hun jo uansett. åå dumt hun ikke ble med viggo. de var jo så søte sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke forskjell på en uke og et år mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke forskjell på en uke og et år mener du?

Det virket som om Juni ikke kunne reise akkurat da Viggo ville fordi konsernet var i krise. En uke eller et år, det burde jo ikke spille noen rolle når krisen er her og nå, det var det som var litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...