Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg!!

I tillegg forbanner jeg håndball-vm eller em eller hva pokker det er, hadde ikke det vært hadde vi kanskje fått sett en uke til med cæsar før jul. Dessuten er håndball kjedelig, så nå er det uansett ikke noe å se på!

Cæsar har da alltid sluttet når julekalenderne starter?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns programmet i går var litt kjedelig jeg.....

Enig. Tom Sterri er en utrolig lite underholdende programleder. Følte at hele programmet var så billig, back to the 90s...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble litt forfjamset over uttalen til navnet til Sossen Krogh- Såssen? Vet noen om hun faktisk heter Sossen eller om det er et kallenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt forfjamset over uttalen til navnet til Sossen Krogh- Såssen? Vet noen om hun faktisk heter Sossen eller om det er et kallenavn?

I følge denne siden er det hennes døpenavn ja. Foreldrene hadde vel sansen for litt spesielle navn, da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sossen uttales Såssen så det er nok ikke noe de bare har funnet på. Tror det er i alt 6 programmer bak kulissene. Ett til denne uka og resten neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste episode går på fredag!

Gjester i kveldens program er Rudy Claes og Håvard Bakke, som spiller henholdsvis Eva og Scott.

Det blir kanskje litt moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på en gammel reprise fra hc, fra den tid ninni var gift med georg. Og der ble jeg oppdatert på glemt info. Som at fru Astrid hadde affære med faren til Rolf (og Scott). Og Rolf tok jobb i hotellet for å ødelegge pga det anker hansen gjorde mot hans far - hva gjorde de mot hans far? Den gang med Hildring som pådriver. Nå i samarbeid med Scott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikkje faren til Rolf sjølvmord? :klø:

Køyrte han flyet inn i hotellet? Eller var det berre ein flykrasj (med vilje)? Eller var det ingen flykrasj i det heile?

Endret av Årolilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på en gammel reprise fra hc, fra den tid ninni var gift med georg. Og der ble jeg oppdatert på glemt info. Som at fru Astrid hadde affære med faren til Rolf (og Scott). Og Rolf tok jobb i hotellet for å ødelegge pga det anker hansen gjorde mot hans far - hva gjorde de mot hans far? Den gang med Hildring som pådriver. Nå i samarbeid med Scott.

Han kræsja flyet inn i hotellet så det begynte å brenne ja.

Tror det var selvmord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...