Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #421 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Syns programmet i går var litt kjedelig jeg..... Endret 9. desember 2005 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 9. desember 2005 #422 Del Skrevet 9. desember 2005 *abbonere på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. desember 2005 #423 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg gleder meg!! I tillegg forbanner jeg håndball-vm eller em eller hva pokker det er, hadde ikke det vært hadde vi kanskje fått sett en uke til med cæsar før jul. Dessuten er håndball kjedelig, så nå er det uansett ikke noe å se på! ← Cæsar har da alltid sluttet når julekalenderne starter?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2005 #424 Del Skrevet 10. desember 2005 Syns programmet i går var litt kjedelig jeg..... ← Enig. Tom Sterri er en utrolig lite underholdende programleder. Følte at hele programmet var så billig, back to the 90s... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 10. desember 2005 #425 Del Skrevet 10. desember 2005 Syns heller ikke det var spesielt bra. Men jeg kommer sikkert til å se de andre programmene likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 10. desember 2005 #426 Del Skrevet 10. desember 2005 Huff, programmet var jo bare helt teit..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 10. desember 2005 #427 Del Skrevet 10. desember 2005 Syns heller ikke det var spesielt bra. Men jeg kommer sikkert til å se de andre programmene likevel ← Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2005 #428 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg ble litt forfjamset over uttalen til navnet til Sossen Krogh- Såssen? Vet noen om hun faktisk heter Sossen eller om det er et kallenavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2005 #429 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg ble litt forfjamset over uttalen til navnet til Sossen Krogh- Såssen? Vet noen om hun faktisk heter Sossen eller om det er et kallenavn? ← I følge denne siden er det hennes døpenavn ja. Foreldrene hadde vel sansen for litt spesielle navn, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #430 Del Skrevet 12. desember 2005 Hvor mange sånne program skal det være da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #431 Del Skrevet 12. desember 2005 Sossen uttales Såssen så det er nok ikke noe de bare har funnet på. Tror det er i alt 6 programmer bak kulissene. Ett til denne uka og resten neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #432 Del Skrevet 12. desember 2005 Neste episode går på fredag! Gjester i kveldens program er Rudy Claes og Håvard Bakke, som spiller henholdsvis Eva og Scott. Det blir kanskje litt moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 13. desember 2005 #433 Del Skrevet 13. desember 2005 Når går disse programmen? Finner de ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 14. desember 2005 #434 Del Skrevet 14. desember 2005 Så på en gammel reprise fra hc, fra den tid ninni var gift med georg. Og der ble jeg oppdatert på glemt info. Som at fru Astrid hadde affære med faren til Rolf (og Scott). Og Rolf tok jobb i hotellet for å ødelegge pga det anker hansen gjorde mot hans far - hva gjorde de mot hans far? Den gang med Hildring som pådriver. Nå i samarbeid med Scott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. desember 2005 #435 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Tok ikkje faren til Rolf sjølvmord? :klø: Køyrte han flyet inn i hotellet? Eller var det berre ein flykrasj (med vilje)? Eller var det ingen flykrasj i det heile? Endret 15. desember 2005 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 15. desember 2005 #436 Del Skrevet 15. desember 2005 Så på en gammel reprise fra hc, fra den tid ninni var gift med georg. Og der ble jeg oppdatert på glemt info. Som at fru Astrid hadde affære med faren til Rolf (og Scott). Og Rolf tok jobb i hotellet for å ødelegge pga det anker hansen gjorde mot hans far - hva gjorde de mot hans far? Den gang med Hildring som pådriver. Nå i samarbeid med Scott. ← Han kræsja flyet inn i hotellet så det begynte å brenne ja. Tror det var selvmord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #437 Del Skrevet 15. desember 2005 Der har vi beviset! bin Laden ser på Hotel Cæsar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 2. januar 2006 #438 Del Skrevet 2. januar 2006 Nå må de snart starte opp igjen... Vil ha HC... Vil ha HC... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. januar 2006 #439 Del Skrevet 3. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 3. januar 2006 #440 Del Skrevet 3. januar 2006 Noen som vet når Hotel Cæsar starter igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå