AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #8581 Del Skrevet 9. september 2011 jaa, det er suuuperirriterende at det ikke går kl seks lenger! det går nemlig kl 13.30!!! Eeeh, da er faktisk jeg, og en hel del andre på noe som heter JOBB..... Tror HC mister en del seertall på det der! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 9. september 2011 #8582 Del Skrevet 9. september 2011 Endelig en pause fra Jenny så tar Vanessa over Jeg vet det!! Blitt mye dårlig skuespill den siste tiden. Syns det er dumt, for det er i bunn og grunn en bra såpeserie. Har fulgt med fra starten og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #8583 Del Skrevet 10. september 2011 Åpningen går likevel bra ettersom Pelle får taki blomster fra en annen butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 10. september 2011 #8584 Del Skrevet 10. september 2011 Det blir så sinnsykt bra med Juni og hennes nye flamme! Ekstra tøft at det er en ung mann, Juni blir litt sånn cougar Har fått skikkelig sansen for Juni altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 10. september 2011 #8585 Del Skrevet 10. september 2011 Det med Juni og han unge karen er jo bare helt latterlig. Synes Jenny er søt, jeg, men Vanessa er jo superslitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 10. september 2011 #8586 Del Skrevet 10. september 2011 Det med Juni og han unge karen er jo bare helt latterlig. Synes Jenny er søt, jeg, men Vanessa er jo superslitsom. Synes ikke det jeg da Synes det er kult at Juni endelig får et lite eventyr eller hva jeg skal kalle det. Etter det med Arnfinn og det at hun har vært så ensom i det siste fortjener hun det Vanessa er dødsirriterende ja. Jenny er kanskje søt i virkeligheten, men ikke i Cæsar. Synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 10. september 2011 #8587 Del Skrevet 10. september 2011 Hm, Eva må gi fra seg et barn. Hvorfor det? Og hvorfor blir det slutt med Goggen og Vanessa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #8588 Del Skrevet 11. september 2011 Hva skjedde egentlig med at reprisen sendes på dagtid igjen? Den gjorde jo det for en stund siden, og så fikk de så mye klager at det endre tilbake til 18. Men nå har de liksom glemt det og satt den 13.30 igjen?! DÅRLIG!!!! Iallefall når de skal sende gamle repriser av en ræva sitcom istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #8589 Del Skrevet 12. september 2011 Hva skjedde egentlig med at reprisen sendes på dagtid igjen? Den gjorde jo det for en stund siden, og så fikk de så mye klager at det endre tilbake til 18. Men nå har de liksom glemt det og satt den 13.30 igjen?! DÅRLIG!!!! Iallefall når de skal sende gamle repriser av en ræva sitcom istedet. Pga dette får jeg aldri sett Cæsar lenger! Jeg jobber morgen og formiddag, så er jeg veldig ofte ute mellom 19 og 21 også, før var det i det minste slik at jeg kunne se det kl 18. Som du sier, hvorfor kan de ikke sende nesten ferske episoder av Cæsar når de kan sende det der idiotiske Hos Martin, var det i det hele tatt noen som likte det der?? Cæsar har MANGE fans! Vi må KLAGE IGJEN!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tudeluu Skrevet 12. september 2011 #8590 Del Skrevet 12. september 2011 Det er eldig mange som jobber på ettermiddager også må du huske. Jeg ser aldri HC kl 19.30, for da er jeg på jobb. Hadde reprisen gått kl 18, så hadde jeg aldri fått sett det. Så for noen passer det slik det er nå, for andre passer det best slik dte var. Det nytter ikke å få alle fornøyd. Eller gjør som meg, ta det opp, så kan du se det når du får tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #8591 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg synes fortsatt at runa og goggen var et søtt par Håper de blir sammen senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2011 #8592 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg synes fortsatt at runa og goggen var et søtt par Håper de blir sammen senere! me2!! jeg kan ikke fatte hva han ser i vansessa! hun er jo en helt annen type enn det goggen er! men, det som er litt festlig er jo at juni blir sammen med denne Lasse gutten, og han på jo på alder med Victoria. Jeg husker rimlig godt at juni klikka i vinkel da victoria var sammen med Thomas, som var på juni sin alder ( det blir kanskje ikke heeeeelt det samme da, for victoria var jo veldig ung da!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. september 2011 #8593 Del Skrevet 13. september 2011 Etter å dummet seg ut med å skrive om Jens August så skjønner ikke Vanessa at det er idiotisk å dumme ut Runa ved å legge henne ut? Tror Vanessa mangler noe essensielt, altså... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #8594 Del Skrevet 13. september 2011 HVA var det runa snakka om på den videoen? Lyden er helt kaputt her, så jeg hørte ingenting. Please do tell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. september 2011 #8595 Del Skrevet 13. september 2011 HVA var det runa snakka om på den videoen? Lyden er helt kaputt her, så jeg hørte ingenting. Please do tell! At hun ikke skjønte hvordan en telefon virket. Gjorde seg litt dummere enn hun er og sa "det er jo helt magisk" og slikt. Iallfall det jeg husker, var kanskje mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. september 2011 #8596 Del Skrevet 14. september 2011 Kan ikke folk la Mona lizzie være i fred og ta egne valg?! Hun er voksen, greier å bestemme selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 15. september 2011 #8597 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Stakkars søte Runa Forbanna Vanessa som utnytter hennes godhet og driter henne så til de grader ut Runa blir jo regelrett mobba nå, og Vanessa bryr seg vel ikke! Men alt for at hun skal få lesere på den jævla bloggen sin Endret 15. september 2011 av Mamaloco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #8598 Del Skrevet 15. september 2011 Han Lasse er egentlig litt heit han skjønner at juni blir sjarmert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. september 2011 #8599 Del Skrevet 15. september 2011 jeg synes oppstyret med runa og vanessa og bloggen hennes er litt vel overdrevent altså! tilfeldig forbipasserende som kaller henne stygge ting hvor enn hun går- etter bare en video hvor hun lekte dum!? jeg skjønner at runa blir sint for at hun la den ut da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #8600 Del Skrevet 15. september 2011 Han Lasse er egentlig litt heit han skjønner at juni blir sjarmert! Oh yes, helt enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå