Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

jeg tror det må være noe jeg ikke har fått med meg....hva er dette hopp-greiene til tom og runa? og hvem er denne hopp- karen som de var inne på hotelrommet til? og hvorfor skulle de så absolutt rekke å komme seg opp til holmenkollen?? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror det må være noe jeg ikke har fått med meg....hva er dette hopp-greiene til tom og runa? og hvem er denne hopp- karen som de var inne på hotelrommet til? og hvorfor skulle de så absolutt rekke å komme seg opp til holmenkollen?? :klo:

Barndomsvenn og bestekompisen til Tom. Han var reserve, men fikk hoppe fordi han som egentlig skulle hoppe skadet seg. Tom og Runa skulle dra og se på at han skulle hoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Barndomsvenn og bestekompisen til Tom. Han var reserve, men fikk hoppe fordi han som egentlig skulle hoppe skadet seg. Tom og Runa skulle dra og se på at han skulle hoppe.

aaah...takk for svar :kose: jeg er distrè altså :fnise: har fått med meg alle episodene denne sesongen, men ikke fått med meg det der...

også viser det seg at han doper seg tror jeg! denne hopp-mannen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Runa før jeg. Hun var så fornuftig og ordentlig. Nå er hun skikkelig moralsk hele tiden, samtidig vinglete. Hun misliker hoppfyren og kjefter nærmest på Tom pga det... Så er hoppfyren sååå kul allikevel fordi han har drevet med bistandsarbeid i Asia... Og så er han dust igjen, så kul osv.

Like tåpelig som mora si jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

vedder for at runa finner dop nå! inne på rommet til hoppegutten!

edit: ooog det gjorde hun ja! forutsigbarhet er fint ;)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vedder for at runa finner dop nå! inne på rommet til hoppegutten!

edit: ooog det gjorde hun ja! forutsigbarhet er fint ;)

Jeg tror ikke han doper seg. Det er bare det vi skal tro. Han er sikkert syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jeg tror ikke han doper seg. Det er bare det vi skal tro. Han er sikkert syk.

du har helt sikkert rett! han har sikkert bare sukkersyke :klaske:

hadde han dopet seg, så hadde det ikke kommet frem så raskt! jaffal ikke i media å slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han Solo-fyren fra Cæsar som er med i reklamen til Tine: "hverdagsliv"? Han ligner iallfall mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han Solo-fyren fra Cæsar som er med i reklamen til Tine: "hverdagsliv"? Han ligner iallfall mye!

ja, det er han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra det som skal skje neste episode, så tror jeg neppe han doper seg. Og daaa blir Runa/tom å få trøbbel, og daaa... you know :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det med Jens august og Vanessa her om dagen? fikk ikke sett episoden. Bare at Runa fant ut noe om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det har ikke skjedd noe mellom jens august og vanessa enda?? :klo:

men det skal skje...de kommer til å få et eller annet slags forhold

Oia. Så bare på begynnelsen av en episode på dagtid (reprise) tidligere denne uken. Og da viste de fra forrige episode at Runa sa til Vanessa tror jeg det var "jeg så deg og Jens August".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som husker Frøydis Armand (Dagny) i rollen som Nissekusine (amalies jul & jul på månetoppen) ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Flere som husker Frøydis Armand (Dagny) i rollen som Nissekusine (amalies jul & jul på månetoppen) ? :)

ja, husker henne fra amalies jul jaffal... hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som rakker ned på Jenny? Hun er jo kjempesøt. Gleder meg til hun kommer hjem igjen. Tror Jenny er den søteste jentungen på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hvorfor er det så mange som rakker ned på Jenny? Hun er jo kjempesøt. Gleder meg til hun kommer hjem igjen. Tror Jenny er den søteste jentungen på tv.

really!? :hakeslepp::skratte::daane::klaske:

makan til elendig skuespill har jeg ikke sett- siden "Holms" gikk på tv!

dæven dåite...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

really!? :hakeslepp::skratte::daane::klaske:

makan til elendig skuespill har jeg ikke sett- siden "Holms" gikk på tv!

dæven dåite...

Jenny er kjempefin. Synes ikke at hun er en elendig skuespiller. Hun er flink, synes jeg og kjempefin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...