Despicable Me Skrevet 6. mai 2011 #7861 Skrevet 6. mai 2011 Hvis de har tenkt å la Sol og Måne være 16-17 år så må jo Albert plutselig være nærmere 40 år!? Men han skal vel ikke komme igjen med det første så da er det kanskje ikke noe problem. Nei, jeg vet ingenting er logisk i HC. Jeg tror nok ikke Albert (uasnett hvem som skulle ha spillt han) kommer tilbake. Sol og Måne skal vel begynner på videregående skole, og siden vgs sikkert ikke finnes på landet der de bor nå, skal de vel flytte til byen Men hvor de ender opp med å bo, blir jo spennende å se, kanskje Sol, Måne og Pelle flytter inn til Juni, så disse blir en familie. Hadde vært en artig tanke :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #7862 Skrevet 6. mai 2011 Nå er du på bærtur. De er barna til RAGNAR og Bitten. Altså Ragnar som er eksen til juni. Jeg mener også at barna tilhørte Albert? "Det viste seg at Albert var far til Sol og Måne, men dette falt ikke i god jord hos Ragnar. De to ble uvenner, men fikk etter hvert skværet opp." Hentet fra: http://hotelcaesar.wikia.com/wiki/Albert_Lunde
Despicable Me Skrevet 6. mai 2011 #7863 Skrevet 6. mai 2011 Jeg mener også at barna tilhørte Albert? "Det viste seg at Albert var far til Sol og Måne, men dette falt ikke i god jord hos Ragnar. De to ble uvenner, men fikk etter hvert skværet opp." Hentet fra: http://hotelcaesar.wikia.com/wiki/Albert_Lunde Det ble tatt en farskapstest og det er Alberts barn
frøken gurine:) Skrevet 6. mai 2011 #7864 Skrevet 6. mai 2011 Hvis de har tenkt å la Sol og Måne være 16-17 år så må jo Albert plutselig være nærmere 40 år!? Men han skal vel ikke komme igjen med det første så da er det kanskje ikke noe problem. Nei, jeg vet ingenting er logisk i HC. uff.. syns det alders greiene i HC er litt tragisk at dissa unga plutselig er 16-17 år. samme med Goggen liksom.. og når Goggen er så mye plutselig så burde jo Jenny også vært eldre enn det hun er? Jeg tror nok ikke Albert (uasnett hvem som skulle ha spillt han) kommer tilbake. Sol og Måne skal vel begynner på videregående skole, og siden vgs sikkert ikke finnes på landet der de bor nå, skal de vel flytte til byen Men hvor de ender opp med å bo, blir jo spennende å se, kanskje Sol, Måne og Pelle flytter inn til Juni, så disse blir en familie. Hadde vært en artig tanke :gjeiper: hehe.. Bor dem ikke i Hønefoss, er VGS der og..
Despicable Me Skrevet 6. mai 2011 #7865 Skrevet 6. mai 2011 uff.. syns det alders greiene i HC er litt tragisk at dissa unga plutselig er 16-17 år. samme med Goggen liksom.. og når Goggen er så mye plutselig så burde jo Jenny også vært eldre enn det hun er? hehe.. Bor dem ikke i Hønefoss, er VGS der og.. Bitten er/var noe for seg selv, så de skal sikkert gå på spesialskole elns :gjeiper:
Despicable Me Skrevet 6. mai 2011 #7866 Skrevet 6. mai 2011 (endret) Håper ikke at serien bare blir basert på disse ungdomsrollene nå. Kjempegøy at det kommer gamle karakterer tilbake, men håper litt at noen av de andre ungdomsrollene slutter da Tror det lå et intervju på gkn.no der Tom Sterri fortalte at de nå skulle fokusere veldig på ungdommene framover.. Den sesongen som sendes nå, er ikke en av de beste.. Tror HC begynner å miste gnisten litt Endret 6. mai 2011 av NoFame
liv Skrevet 6. mai 2011 #7867 Skrevet 6. mai 2011 Albert var vel bare 16-17 når han ble pappa? Var ikke Bitten hans første eller noe sånt?
Despicable Me Skrevet 6. mai 2011 #7868 Skrevet 6. mai 2011 Albert var vel bare 16-17 når han ble pappa? Var ikke Bitten hans første eller noe sånt? Jo, han var 17 og Bitten var hans første.
Benedicte22 Skrevet 6. mai 2011 #7869 Skrevet 6. mai 2011 Hva er det egentlig som feiler Vanessa? HEr det kun komplekser for puppene eller enda mer? Skjønner ikke en dritt.. Og jeg ler meg ihjel av mandagens episode når Jens August kaster rosenkålen rundt i hele leiligheten.
Despicable Me Skrevet 6. mai 2011 #7870 Skrevet 6. mai 2011 Om jenterollen: Vanessa Nyman er 17 år gammel. Hun har hoppet av skolen og satser fullt på en karriere innen mote og sminke. Hun er veldig fiksert på kropp og utseende. På innsiden er hun usikker. Foreldrene har akkurat skilt seg, og dette preger Vanessa. Men samtidig som hun sliter med lojalitetskonflikter, så spiller hun også foreldrene ut mot hverandre. Ved første øyekast oppfattes Vanessa som en dum blondine, med det er hun ikke. Det hun ikke har av akademiske ferdigheter, kompenserer hun med en skarp tunge og handlekraft.
Gjest Eurodice Skrevet 6. mai 2011 #7871 Skrevet 6. mai 2011 Jo, han var 17 og Bitten var hans første. Far og sønn på samme dame, jada.
loffen Skrevet 6. mai 2011 #7872 Skrevet 6. mai 2011 Om jenterollen: Vanessa Nyman er 17 år gammel. Hun har hoppet av skolen og satser fullt på en karriere innen mote og sminke. Hun er veldig fiksert på kropp og utseende. På innsiden er hun usikker. Foreldrene har akkurat skilt seg, og dette preger Vanessa. Men samtidig som hun sliter med lojalitetskonflikter, så spiller hun også foreldrene ut mot hverandre. Ved første øyekast oppfattes Vanessa som en dum blondine, med det er hun ikke. Det hun ikke har av akademiske ferdigheter, kompenserer hun med en skarp tunge og handlekraft. Dum BLONDINE?
Despicable Me Skrevet 9. mai 2011 #7874 Skrevet 9. mai 2011 Så, da er det Pelle som er faren til Cathrines baby
UnderCover Skrevet 9. mai 2011 #7876 Skrevet 9. mai 2011 HJELPES. Skaff et skuespillerkurs til jenten i det minste
Gjest NozMonster Skrevet 9. mai 2011 #7877 Skrevet 9. mai 2011 HJELPES. Skaff et skuespillerkurs til jenten i det minste i knoow! man får ikke sagt det nok ganger! ..ååååh! " mammaaaa, er ikke pappa glad i meg?" ...
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #7878 Skrevet 9. mai 2011 Vanessa bestiller sillikon operasjon etter en kommentar fra moren om at hun har små pupper
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #7880 Skrevet 10. mai 2011 Er det noen som la merke til "Liv" (ller hun som spilte Liv da) i lobbyen her for noen dager siden? Hun sto og prater med en mann da Tom kom inn døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå