Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

lurer på om det er goggen som har tatt ringen jeg, for å gi den til Runa???? :rødme:

Hadde bare vært så typisk liksom...... :fnise:

Nåh :rødme: Det hadde ikke vært overraskende nei :fnise:

Eller det kan jo faktisk være Jens August også, bare for å være lei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag: Bea har blitt beskyldt for stjele Evas dyre ring. Bea er ute på prøve og Svein er redd for at dette vil føre henne tilbake til fengselet. Svein bestemmer seg for å fri

Tirsdag: Runa er svært forelsket i Goggen, men føler hun må støtte moren i konflikten mot Eva.Cecilie er bekymret for Cleos økonomi.

Torsdag: Dagny har prombelemer å tilgi Juni. Juni er bekymret for Storm etter at han påtok seg all skyld for innsidehandelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Var det noen av dere andre som ser på denne serien, som la merke til hva Svein sa da han gav Jens August huden full i hotellresepsjonen i kveld?

"Dette er toppen på begeret!" Den versjonen var ny for meg :ler: .

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta
Var det noen av dere andre som ser på denne serien, som la merke til hva Svein sa da han gav Jens August huden full i hotellresepsjonen i kveld?

Haha, jeg la faktisk merke til det også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om det er goggen som har tatt ringen jeg, for å gi den til Runa???? :rødme:

Hadde bare vært så typisk liksom...... :fnise:

Jeg innbiller meg at Eva la den fra seg på det brettet da hun klødde seg på fingeren der ringen hadde sittet, også ba hun Bea fjerne brettet med lunsjrester på, og vips; så endte ringen i søpla på kjøkkenet.

:hoho:

Herlig, den fikk jeg ikke med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at Eva la den fra seg på det brettet da hun klødde seg på fingeren der ringen hadde sittet, også ba hun Bea fjerne brettet med lunsjrester på, og vips; så endte ringen i søpla på kjøkkenet.

Jaa. Det tenker jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Invicta

Eva la ringen fra seg på bordet, og da hun bad Bea ta bort lunsjbrettet, kunne vi se tydelig at ringen lå på bordet og ikke oppå lunsjbrettet.

Men det kan jo godt tenkes at ringen ligger i søpla på kjøkkenet for det; detaljer er ikke Hotel Cæsar sin sterkeste side :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele cæsar begynner i grunn å irritere meg. Synes alt blir så fjernt når man ikke bygger videre på ting som allerede har skjedd. Som f.eks. i går, Jens August sa at Bea ikke var til å stole på fordi hun hadde vært i fengsel, men hallo, han har jo vært i fengsel selv! Og så mye styr for at Storm gjorde alle de tingene for mange år siden, hva med alt det Jens August gjorde, han havna jo tross alt i fengsel... Og så mye intriger det har vært med lureri og kriminelle handlinger, så er det der plutselig krise midt i alt det som har skjedd i hotellets historie? Blir for dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeleine

Her er en idé for hvordan å få Liv tilbake til serien (bare hvis Nathalie vil, så klart) siden så mange savner henne :

Det kan vise seg at Liv falt i koma etter ulykken og at alt som har skjedd i serien fra etter påkjørselen frem til dags dato bare har vært hennes koma fantasier, selv om mesteparten av det skjedde mens hun lå i koma (Goggen og Runa-storyen, Storm og innsidehandelen, Dagny dukker opp, etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en idé for hvordan å få Liv tilbake til serien (bare hvis Nathalie vil, så klart) siden så mange savner henne :

Det kan vise seg at Liv falt i koma etter ulykken og at alt som har skjedd i serien fra etter påkjørselen frem til dags dato bare har vært hennes koma fantasier, selv om mesteparten av det skjedde mens hun lå i koma (Goggen og Runa-storyen, Storm og innsidehandelen, Dagny dukker opp, etc.)

:skratte: :skratte:

Minner meg litt om avslutningen til sunset beach som gikk for noen år siden. Hun ene våknet i brudekjolen (hun skulle gifte seg den første episoden) og hadde bare drømt ALT sammen! Og så var det slutt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele cæsar begynner i grunn å irritere meg. Synes alt blir så fjernt når man ikke bygger videre på ting som allerede har skjedd. Som f.eks. i går, Jens August sa at Bea ikke var til å stole på fordi hun hadde vært i fengsel, men hallo, han har jo vært i fengsel selv! Og så mye styr for at Storm gjorde alle de tingene for mange år siden, hva med alt det Jens August gjorde, han havna jo tross alt i fengsel... Og så mye intriger det har vært med lureri og kriminelle handlinger, så er det der plutselig krise midt i alt det som har skjedd i hotellets historie? Blir for dumt..

Enig, manusforfatterne bør ikke bli dumme! Det med Bea og ringen ble for teit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde de ha tenkt på før de bestemte at hun skulle ut av serien...

det blir for teit at begravelsen og alt oppstyret etterpå bare var en "komadrøm"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt visst det blir på den måten. alt forgjeves nesten. Så det håper jeg ikke!

Hadde vært bedre visst hun hadde en tvillingsøster som var helt lik Liv på alle måter. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte:

Minner meg litt om avslutningen til sunset beach som gikk for noen år siden. Hun ene våknet i brudekjolen (hun skulle gifte seg den første episoden) og hadde bare drømt ALT sammen! Og så var det slutt... :fnise:

nei hu våkna ikke i kjolen, balnder du serie? Ho våknet i senga. Så åpnet ho ytterdøra hvor hu møter Ben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Runa ble vel nærmest gravid med Goggen på Bygdøymuseet? Kunne ha blitt iallfall.

Moren til Juni blir behandlet som en simpel hushjelp av Junis venninner.

Pelle forsøker å tenne Svein og få ham kåt ved å strippe med magevalkene sine og rompa si foran Svein i stuen - så kommer Bea inn og tror Svein og Pelle er homofile utøvende med hverandre.

Bea vil bli husøkonom. Og hun blonde med krøllene forstår at Storm er uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runa ble vel nærmest gravid med Goggen på Bygdøymuseet? Kunne ha blitt iallfall.

Moren til Juni blir behandlet som en simpel hushjelp av Junis venninner.

Pelle forsøker å tenne Svein og få ham kåt ved å strippe med magevalkene sine og rompa si foran Svein i stuen - så kommer Bea inn og tror Svein og Pelle er homofile utøvende med hverandre.

Bea vil bli husøkonom. Og hun blonde med krøllene forstår at Storm er uskyldig.

Runa gravid? Når? Skjedde det noe i går som jeg ikke fikk med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...