Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser på tv programmet at Det store korslaget skal gå på fredager kl 19:30.

Dvs at vi får "bare" Hotel Cæsar fra mandag til torsdag i noen uker framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild
Ser på tv programmet at Det store korslaget skal gå på fredager kl 19:30.

Dvs at vi får "bare" Hotel Cæsar fra mandag til torsdag i noen uker framover.

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: satans korslagjævelskap! Korslag er jo KJEEEEEEDELIG! :frustrert::frustrert::frustrert::sinnatagg::sinnatagg::sinnatagg::sinnatagg::sinnatagg::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke kl 18 på fredager da? De pleide jo å sende det kl 18 før hvis det f.eks var fotball på onsdagskvelder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går ikke kl 18 på fredager da? De pleide jo å sende det kl 18 før hvis det f.eks var fotball på onsdagskvelder..

Nei.

Det blir bare fire dager i uken nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg gjerne skulle sett, var at vi typisk finner ut av at Juni egentlig er datteren til barnepiken fordi den "egentlige" Juni døde da hun var baby, og så "fikk" Anker Hansens barnepikens datter i stedet. :fnise: Men det er vel litt for søkt, selv for Cæsar.

Jeg syntes og det var en tam avslutning, men det er kanskje fordi det bare er juleferie? Trenger kanskje ikke en så veldig stor teaser, som man gjør i den lange sommerferien? Jeg vet ikke.

Edit: Det eneste jeg syntes var litt spennende var da Astrid kjeftet på barnepiken og ba henne forsvinne for godt "denne gangen". Why?

Jeg syntes jeg hørte Dagny mumle: "Det var et barn til...." eller lignende i en av de første episodene med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke med meg hva Astrid sa til Juni om Dagny! Hva sa hun?? :gjeiper:

Hun sa til Juni at Dagny ikke er den snille milde personene hun virker som om hun er eller noe sånt, og at hun kan gjøre henne vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva er det Bea har gjort for Eva, som er så hemmelig egentlig??

Bea kom inn og trøstet henne når hun fikk sammenbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om det er goggen som har tatt ringen jeg, for å gi den til Runa???? :rødme:

Hadde bare vært så typisk liksom...... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...