Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #6061 Del Skrevet 19. desember 2009 det har jeg tenkt og. Er nok stor sjanse for at det stemmer og. Hva er egentlig greia med president Brown og delotek (eller hvordan det skrives) og faren til Philip? Er viss tnoe jeg ikke har fått med meg der - for jeg trodde det bare var snakk om at JA hadde tipset president brown om et godt aksjekjøp, og det kan jo ikke være ulovlig - så hva er det egentlig de har gjort? :klø: Delotek skulle slå seg sammen med et annet stort selskap, eller skulle få en kjempeavtale eller noe sånt. Og da kom aksjene til å stige veldig i verdi, vet man om sånne ting som bare de i firmaet skal vite om og tipser videre, er det innsidehandel og det er ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola89 Skrevet 19. desember 2009 #6062 Del Skrevet 19. desember 2009 Sterri avslører nå at ett nytt dødsfall kom mer på nyåret. En sentral person denne gangen åå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 19. desember 2009 #6063 Del Skrevet 19. desember 2009 Sterri avslører nå at ett nytt dødsfall kom mer på nyåret. En sentral person denne gangen åå!! Astrid tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 19. desember 2009 #6064 Del Skrevet 19. desember 2009 Tror kanskje (og håper ) at storm eller cecilie dør, siden de legger så sykt mye tid i å vise hvor lidenskapelig forholdet deres er uten noen grunn egentlig. Noen som bryr seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 19. desember 2009 #6065 Del Skrevet 19. desember 2009 Tror kanskje (og håper ) at storm eller cecilie dør, siden de legger så sykt mye tid i å vise hvor lidenskapelig forholdet deres er uten noen grunn egentlig. Noen som bryr seg? Ja, mulig.. Kanskje Cecilie dør og så kommer Vilde tilbake til Storm. Synes heller Astrid kan bli borte, hun er jo aldri der alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola89 Skrevet 19. desember 2009 #6066 Del Skrevet 19. desember 2009 Uff, stakkars storm hvis det er Cecilie.. Han har da hatt nok nederlag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 19. desember 2009 #6067 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Uff, stakkars storm hvis det er Cecilie.. Han har da hatt nok nederlag! Ja, stakkars. Hvis det var meninga at hun skulle ut så hadde hun jo sikkert dødd i den bilulykka. Dessuten kan det bli mye intriger når/hvis(?) Vilde kommert tilbake. Kanskje det er Pelle? Endret 19. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola89 Skrevet 19. desember 2009 #6068 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja, det kan bli heftig. Ja, kansje det er Pelle. Håper ikke det er Svein! Kan jo være Victoria, eller Julie og, selv om de ikke er med for øyeblikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 19. desember 2009 #6069 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja, det kan bli heftig. Ja, kansje det er Pelle. Håper ikke det er Svein! Kan jo være Victoria, eller Julie og, selv om de ikke er med for øyeblikket.. Ja, det kan jo være det, de kan jo komme tilbake. Håper ikke det er Julie i såfall. Og heller ikke Svein, nei. Han er jo Hotel Cæsar han. Og han må jo være der hvis Ninni kommer tilbake, og det med Goggen og greier. Pelle er jo bare der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 19. desember 2009 #6070 Del Skrevet 19. desember 2009 Synes godt Cathrine kan ta kvelden, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 19. desember 2009 #6071 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Synes godt Cathrine kan ta kvelden, jeg. Det hadde jo vært det beste Håper hun isåfall mister alt før hun forsvinner. Endret 19. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola89 Skrevet 20. desember 2009 #6072 Del Skrevet 20. desember 2009 Jaaaa! Vi får krysse fingrene for at Cathrine tar kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 20. desember 2009 #6073 Del Skrevet 20. desember 2009 Synes godt Cathrine kan ta kvelden, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #6074 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg synes det er så utrolig dødt nå. Nå må det skje noe action snart. Ut med Cathrine, Ut med Aleksander, Få slutt på det forholdet til Storm og Cecilie! Det er bare latterlig. Synes også det er helt tragisk det misslykka livet Svein og Bea liver, kan det ikke SKJE noe? Også håper jeg Astrid dør, hun er jo bare en gammel bitch. Vi trenger nye folk, og jeg vil ha Vilde, Benedicte og de tilbake! Liv skulle også ha vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 21. desember 2009 #6075 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg synes det er så utrolig dødt nå. Nå må det skje noe action snart. Ut med Cathrine, Ut med Aleksander, Få slutt på det forholdet til Storm og Cecilie! Det er bare latterlig. Synes også det er helt tragisk det misslykka livet Svein og Bea liver, kan det ikke SKJE noe? Også håper jeg Astrid dør, hun er jo bare en gammel bitch. Vi trenger nye folk, og jeg vil ha Vilde, Benedicte og de tilbake! Liv skulle også ha vært der. Auda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #6076 Del Skrevet 21. desember 2009 Auda ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 21. desember 2009 #6077 Del Skrevet 21. desember 2009 Håper Cathrine tar kvelden, ja. Huff, hun er slitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 21. desember 2009 #6078 Del Skrevet 21. desember 2009 det er IKKe Astrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 22. desember 2009 #6079 Del Skrevet 22. desember 2009 det er IKKe Astrid Vet du hvem det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #6080 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er jo logisk med Astrid, alle de andre er liksom midt i intriger, og under den spesielle episoden som kommer neste år (ett eller annet jubileum? episode 2000 eller noe? Kommer jo mange tilbake, blant annet Åge. Kan tenke meg at det da er begravelsen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå