Siiw Skrevet 17. desember 2009 #6041 Del Skrevet 17. desember 2009 hmm- cæsar sjokkerte ikke noe særlig idag! STORM OG CECILIE - dem ble sammen og så skal storm ta på seg skylden med det brown greiene og da blir dt sikkert dramatisk en stund og så er dem på goo fot! og så fikk vi se litt av neste episode, der storm prater med cecilie og så kommer jens august, og neste vi får se er storm som har pakket tinga sine. vedder H A R D T på at han sier opp selv fordi han ikke orker dette! og lever lykkelige med dama si...! men jeg skjønner ikke hva det er med astrid og barnepika til juni! men det er vel som flere av dere sier at hu egentlig er mora:p og runa er jo flotters!! er så flink til og spille! åå goggen! klyse:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #6042 Del Skrevet 17. desember 2009 Er hu barnepika morra? Har ikke sett cæsar noen dager, men husker jo hu huska MYE om juni, som juni ikke visste om selv. Noe en mor burde fortalt........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 17. desember 2009 #6043 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) En ting jeg gjerne skulle sett, var at vi typisk finner ut av at Juni egentlig er datteren til barnepiken fordi den "egentlige" Juni døde da hun var baby, og så "fikk" Anker Hansens barnepikens datter i stedet. Men det er vel litt for søkt, selv for Cæsar. Jeg syntes og det var en tam avslutning, men det er kanskje fordi det bare er juleferie? Trenger kanskje ikke en så veldig stor teaser, som man gjør i den lange sommerferien? Jeg vet ikke. Edit: Det eneste jeg syntes var litt spennende var da Astrid kjeftet på barnepiken og ba henne forsvinne for godt "denne gangen". Why? Endret 17. desember 2009 av Cho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. desember 2009 #6044 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg og tenkte på at barnepiken er mamman til Juni. men Astrid vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. desember 2009 #6045 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg og tenkte på at barnepiken er mamman til Juni. men Astrid vet det Georg var utro som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. desember 2009 #6046 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Georg var utro som vanlig Det var det jeg tenkte også. Også lot de henne bli barnepike til sitt eget barn og lot som barnet var en ekte Anker Hansen, for å unngå skandale. Og når de ikke hadde bruk for henne lenger sendte de henne ut av landet med en masse penger for at hun skulle holde kjeft. Jeg bare spekulerer litt. Endret 17. desember 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. desember 2009 #6047 Del Skrevet 17. desember 2009 Det var det jeg tenkte også. Også lot de henne bli barnepike til sitt eget barn og lot som barnet var en ekte Anker Hansen, for å unngå skandale. Og når de ikke hadde bruk for henne lenger sendte de henne ut av landet med en masse penger for at hun skulle holde kjeft. Jeg bare spekulerer litt. Ja vi har avslørt det no skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. desember 2009 #6048 Del Skrevet 17. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #6049 Del Skrevet 18. desember 2009 Da blir det litt spennende. Håper det starter igjen fort i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #6050 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg synes hun mumlet noe sånt som "Det var et barn til..." en gang. Hadde hun vært grvid flere ganger da, mens Anker Hansens tvang henne til abort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 18. desember 2009 #6051 Del Skrevet 18. desember 2009 Ingen ny episode før 4 januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2009 #6052 Del Skrevet 18. desember 2009 Hadde hun vært grvid flere ganger da, mens Anker Hansens tvang henne til abort? Kanskje Juni hadde/har en tvilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 18. desember 2009 #6053 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg tror ikke Storm sier opp selv. Jeg tror konsernet sier han opp. De "må" jo nesten det, siden han hadde hatt insidehandel med Brown osv, hadde sett jævla rart ut om de hadde beholdt han i konsernet når han har "gjort" det. Gleder meg til det starter igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #6054 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei! Jeg har et spørsmål som jeg håper noen ihuga Cæsar-fans har svaret på: I en av de siste episodene før juleferien (rundt episode 178?), når hotellet er stengt, danser og synger Storm (litt over gjennomsnittlig fornøyd) i lobbyen til en reggae-låt. Hvilken låt er dette? Deler av teksten, artist e.l. vil også være til stor hjelp. På forhånd takk til alle som bidrar med svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. desember 2009 #6055 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei! Jeg har et spørsmål som jeg håper noen ihuga Cæsar-fans har svaret på: I en av de siste episodene før juleferien (rundt episode 178?), når hotellet er stengt, danser og synger Storm (litt over gjennomsnittlig fornøyd) i lobbyen til en reggae-låt. Hvilken låt er dette? Deler av teksten, artist e.l. vil også være til stor hjelp. På forhånd takk til alle som bidrar med svar! Jeg tror det var "one love" med Bob Marley ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. desember 2009 #6056 Del Skrevet 18. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #6057 Del Skrevet 18. desember 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #6058 Del Skrevet 18. desember 2009 Skal Storm ut av serien? Kan han ikke komme i fengsel pga at han tar på seg skylden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 19. desember 2009 #6059 Del Skrevet 19. desember 2009 Skal Storm ut av serien? Kan han ikke komme i fengsel pga at han tar på seg skylden? Jo, jeg tror det at han kan havne i fengsel.. Spørs hvor lenge, men hadde det vært virkligheten ville han garantert havnet i fengsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 19. desember 2009 #6060 Del Skrevet 19. desember 2009 Det var det jeg tenkte også. Også lot de henne bli barnepike til sitt eget barn og lot som barnet var en ekte Anker Hansen, for å unngå skandale. Og når de ikke hadde bruk for henne lenger sendte de henne ut av landet med en masse penger for at hun skulle holde kjeft. Jeg bare spekulerer litt. det har jeg tenkt og. Er nok stor sjanse for at det stemmer og. Hva er egentlig greia med president Brown og delotek (eller hvordan det skrives) og faren til Philip? Er viss tnoe jeg ikke har fått med meg der - for jeg trodde det bare var snakk om at JA hadde tipset president brown om et godt aksjekjøp, og det kan jo ikke være ulovlig - så hva er det egentlig de har gjort? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå