Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fæle fæle goggen.. ish. Hun som spiller runa må være en god skuespiller som klarer å se på ham med beundring og kjærlighet, jeg må innrømme at jeg hadde ikke klart det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Borghild

Jeg blir gal av Horst Jenka! Og det er så irriterende at han sier "sink" til think osv. Greit han liksom er tysk, men det får da være måte på! Ekkel type. Rart dette er portveien 2-Jarl Goli.

Endret av Borghild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Jeg blir gal av Horst Jenka! Og det er så irriterende at han sier "sink" til think osv. Greit han liksom er tysk, men det får da være måte på! Ekkel type. Rart dette er portveien 2-Jarl Goli.

Jasså, NÅ vet jeg hvor jeg har han i fra, syns det var noe kjent med ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tv2.no kan vi se at Chand og Malin i x-factor fikk komme på cæsarsettet på omvisning og de fikk se på et opptak. Da var Pelle pikkolo eller noe sånn, vil det si at han skal begynne på cæsar igjen da kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er skikkelig ekkel å se på. Det er noe med faktene eller noe..

Problemet mitt er ansiktsuttrykkeet hans, mye på grunn av leppene. De er nesten blå, ser ut som han nesten har drukna i kaldt vann og nettopp blitt gjenopplivi eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja sitter klistra til skjermen fordet gitt... :fnise:

Enig! Synes det er morsomt når gamle folk kommer tilbake. Jeg ønsker meg Ninni og Sue Astrid tilbake! :jepp:

Tror nok ikke Pelle er så smart gitt.

Og jeg tror ikke Hove døde, de gjorde det nok på den måten for å ha en sjanse til at han kommer tilbake igjen. De begravde jo bare en urne med aske. Hadde vært morsomt om han hadde sagt han var død fordi han trodde jo at han ville dø, og så nå tar Kathrine over hele Cæsar og så kommer han "tilbake fra de døde" og blir kjempesinna på henne fordi hun bare ødelegger alt.

Sånne Kathrine figurer forsvinner jo etter noen sesonger, så om han skal komme tilbake må det jo nesten være mens hun og Cecilie er der, eller så blir det jo ikke så spennende...

Ja til Ninni, nei til Sue Astrid :fnise:

Nei, det var det da... :ler:

Samme her. Er nesten den eneste redningen Anker Hansens har nå..

Godt poeng.

*søker på Google*

Problemet mitt er ansiktsuttrykkeet hans, mye på grunn av leppene. De er nesten blå, ser ut som han nesten har drukna i kaldt vann og nettopp blitt gjenopplivi eller noe...

:skratte: Stakkar gutt. Så slemme vi er her inne :fnise: Jeg har hengt meg veldig opp i at han lager trutmunn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Stakkar gutt. Så slemme vi er her inne :fnise: Jeg har hengt meg veldig opp i at han lager trutmunn :fnise:

Om du ser på det øverste bildet her så har han jo normale lepper, er nok sminkeavdelingas feil at han ser ut som han gjør... ;)

Og jeg velger å tro at han egentlig er en ålreit kar, og bare en god skuespiller (altså ikke er sånn i virkeligheten). :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser på det øverste bildet her så har han jo normale lepper, er nok sminkeavdelingas feil at han ser ut som han gjør... ;)

Og jeg velger å tro at han egentlig er en ålreit kar, og bare en god skuespiller (altså ikke er sånn i virkeligheten). :jepp:

Joa. Men han gjør sånne spesielle bevegelser med munnen når han snakker, sånn at han blir seende ennå mer slesk ut :fnise. Fy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de så like blå ut jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han ikke blir nervøs... Syns han virker vinglete og nervøs hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa. Men han gjør sånne spesielle bevegelser med munnen når han snakker, sånn at han blir seende ennå mer slesk ut :fnise. Fy meg.

Ja, helt enig. Det er dette jeg også har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*
Ja, helt enig. Det er dette jeg også har sett.

Jeg synes Goggen er veldig søt, men hårfrisyren er jeg ikke så veldig begeistret for. LItt irriterende at han skal være så flørtete hele tiden også, gutter som er sånn overdrevent flørtete er ikke noe sjarmerende, men dette er jo selvsagt karakteren Goggen da, Tarjei er nok ikke sånn i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pastabasta

Tror skuespilleren bak Goggen er en veldig ålreit kar! Men Goggen er ingen ålreit gutt. Men nå blir han etterhvert sammen med jordnære Runa og blir nok en skikkelig ok kar! Det ligger vel litt i kortene at han kommer til å forandre seg? Bli venner med Svein og Krogstad familein osv osv

Jeg tror nok Hove døde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pastabasta
Tror skuespilleren bak Goggen er en veldig ålreit kar! Men Goggen er ingen ålreit gutt. Men nå blir han etterhvert sammen med jordnære Runa og blir nok en skikkelig ok kar! Det ligger vel litt i kortene at han kommer til å forandre seg? Bli venner med Svein og Krogstad familein osv osv

Jeg tror nok Hove døde....

Tror nok IKKE Hove døde skulle det stå! Han døde jo liksom i Italia. Da ligger det litt i kortene at han kommer tilbaka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, Westby er ikke direkte Hansen eller Olsen navn, så jeg begynte å lure :)

Har vært innom tanken jeg også. Men Westby er ikke et uvanlig navn heller egentlig..

Syns de var så søte der ute i vannet. Nåh. Gleder meg til i kveld jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...