Lise_ Skrevet 2. november 2009 #5741 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) hmm hvorfor er han der vinmannen.. hva heter han igjen... sur på cecilie? Han "prøvde" seg på Cecilie. Masserte henne og kysset henne på kinnet, og så skrek hun "overgriper" Alexander Endret 2. november 2009 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2009 #5742 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tror Alexandere er forelsket i Cecilie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shock Skrevet 4. november 2009 #5743 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg syntes det er fælt at Jens August og Storm ikke klarer å se det at det var en ULYKKE og at ingen hadde greid å stoppe bilen sånn som Liv nermest hoppet forran bilen. Vet det er en serie, men det irriterer meg kraftig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #5744 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg syntes det er fælt at Jens August og Storm ikke klarer å se det at det var en ULYKKE og at ingen hadde greid å stoppe bilen sånn som Liv nermest hoppet forran bilen. Vet det er en serie, men det irriterer meg kraftig.. man tenker jo ikke rasjonelt når man har mista noen sånn bestandig. da kan jo sånne tanker dukke opp. dessuten gjorde de ikke det de hadde tenkt til med balltrærne. jeg lurer på hvem han mannen var sånn helt i slutten som gikk der med rød bukse og koffert. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #5745 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tror Alexandere er forelsket i Cecilie. æsj han er da alt for gammel for henne. gamle ekle grisen og søte cecilie. nei fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. november 2009 #5746 Del Skrevet 4. november 2009 man tenker jo ikke rasjonelt når man har mista noen sånn bestandig. da kan jo sånne tanker dukke opp. dessuten gjorde de ikke det de hadde tenkt til med balltrærne. jeg lurer på hvem han mannen var sånn helt i slutten som gikk der med rød bukse og koffert. hmm Goggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. november 2009 #5747 Del Skrevet 4. november 2009 æsj han er da alt for gammel for henne. gamle ekle grisen og søte cecilie. nei fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #5748 Del Skrevet 4. november 2009 hmm er det snart slutt for hotel cæsar? serien altså. får sånn følelse at de er i ferd med å avslutte historien. at hoteller blir lagt ned og alt er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. november 2009 #5749 Del Skrevet 4. november 2009 NEI!!! *river meg i håret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #5750 Del Skrevet 4. november 2009 NEI!!! *river meg i håret* hehe får håpe jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #5751 Del Skrevet 4. november 2009 æsj han er da alt for gammel for henne. gamle ekle grisen og søte cecilie. nei fy Cecilie er ikke mye søt. Er sååå lei av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #5752 Del Skrevet 4. november 2009 Cecilie er ikke mye søt. Er sååå lei av henne å? men hun er uansett for ung for aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 4. november 2009 #5753 Del Skrevet 4. november 2009 Nei hun er ikke for ung. Men det er Storm og Cecilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 4. november 2009 #5754 Del Skrevet 4. november 2009 Hvem er han som spiller "sekretær" eller noe for Cathrine Hove?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #5755 Del Skrevet 4. november 2009 Nei hun er ikke for ung. Men det er Storm og Cecilie cecilie er 28 i virkeligheten. rollen hennes er like gasmmel som storm i serien. hallo aleksander er 40 pluss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #5756 Del Skrevet 4. november 2009 cecilie er 28 i virkeligheten. rollen hennes er like gasmmel som storm i serien. hallo aleksander er 40 pluss Ser ingen problemer med den aldersforskjellen. Man regnes vel strengt tatt som voksen i en alder av 28 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 4. november 2009 #5757 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg synes ikke aldersforskjellen er så ille Jeg liker helst yngre menn, eller mye eldre menn selv så.... Endret 4. november 2009 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #5758 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg synes ikke aldersforskjellen er så ille Jeg liker helst yngre menn, eller mye eldre menn selv så.... liker eldre menn jeg og. men grensa mi er 35. og aleksander er... ja stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 4. november 2009 #5759 Del Skrevet 4. november 2009 Nei Aleksander er IKKE noe jeg ville hatt heller Bank i bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #5760 Del Skrevet 4. november 2009 Nei Aleksander er IKKE noe jeg ville hatt heller Bank i bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå