Gjest r0za Skrevet 29. oktober 2009 #5701 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg blir helt skremt av Jens August. Mener ikke å være slem eller noe, men han virker helt psykotisk og virker som en eller annen freak som sniffer klær til damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest r0za Skrevet 29. oktober 2009 #5702 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hahahahahhahaha! Ragnar har kjøpt seg dame Endret 29. oktober 2009 av r0za Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 29. oktober 2009 #5703 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) og håret til Ragnar var jo artig og Jeg likte Runa Endret 29. oktober 2009 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 29. oktober 2009 #5704 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg blir helt skremt av Jens August. Mener ikke å være slem eller noe, men han virker helt psykotisk og virker som en eller annen freak som sniffer klær til damer men jeg må si at Eva er ganske spesiell.. Vil liksom arve klærne til Liv, eksmannens avdøde kone.... Det ble litt rart.... Lurer egentlig på om Eva har tenkt å prøve å kapre Jens August igjen jeg... Litt artig dette med Eva og Liv, Eva betyr jo Liv Så de er ikke så oppfinnsomme i navne valget alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest r0za Skrevet 29. oktober 2009 #5705 Del Skrevet 29. oktober 2009 men jeg må si at Eva er ganske spesiell.. Vil liksom arve klærne til Liv, eksmannens avdøde kone.... Det ble litt rart.... Lurer egentlig på om Eva har tenkt å prøve å kapre Jens August igjen jeg... Litt artig dette med Eva og Liv, Eva betyr jo Liv Så de er ikke så oppfinnsomme i navne valget alltid... Jeg tror hun gjorde det bare pga Jens er så manisk. Det virka sånn når hun spørte om den morgenkåpen.. Så for meg virket det som om hun gjorde det så Jens August fikk et sammenbrudd og viste litt følelser i stedet for å stappe de ned i en boks. Håper ikke de blir sammen igjen.. Syntes Eva er så fæl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 29. oktober 2009 #5706 Del Skrevet 29. oktober 2009 Håper ikke de blir sammen igjen.. Syntes Eva er så fæl.. hun er skikkelig fæl!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest r0za Skrevet 29. oktober 2009 #5707 Del Skrevet 29. oktober 2009 hun er skikkelig fæl!!! Bra jeg ikke er den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 29. oktober 2009 #5708 Del Skrevet 29. oktober 2009 Bra jeg ikke er den eneste Synes ikke Eva er så ille jeg. Men likte henne bedre før. Hadde så sansen for klærne hennes før, nå ser hun jo bare ut som en pirat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reality Skrevet 30. oktober 2009 #5709 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg blir helt skremt av Jens August. Mener ikke å være slem eller noe, men han virker helt psykotisk og virker som en eller annen freak som sniffer klær til damer Tror vi også hadde gjort det samme i det virkelige livet, lukte på klærne og kjenne duften av den personen du elsket og som du har mistet for alltid. Men vi skjønner det kanskje ikke ordentlig før vi havner i samme situasjonen selv. jada, jeg vet det bare er en tv-serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me Skrevet 30. oktober 2009 #5710 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg tror hun gjorde det bare pga Jens er så manisk. Det virka sånn når hun spørte om den morgenkåpen.. Så for meg virket det som om hun gjorde det så Jens August fikk et sammenbrudd og viste litt følelser i stedet for å stappe de ned i en boks. Håper ikke de blir sammen igjen.. Syntes Eva er så fæl.. Jeg tror hun gjorde det for at han skulle få en reaksjon og få sorgen ut i lufta, ikke stenge den inne. Så hun provoserte han med å spørre om hun kunne få klærne, hun ville ikke ha dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest r0za Skrevet 30. oktober 2009 #5711 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tror vi også hadde gjort det samme i det virkelige livet, lukte på klærne og kjenne duften av den personen du elsket og som du har mistet for alltid. Men vi skjønner det kanskje ikke ordentlig før vi havner i samme situasjonen selv. jada, jeg vet det bare er en tv-serie Joda, jeg vet det skjer i det virkelige liv. Men det ser så ekstremt ut bare, og han virker helt psyko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. oktober 2009 #5712 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ragnar kledde IKKE langt hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest r0za Skrevet 30. oktober 2009 #5713 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ragnar kledde IKKE langt hår! No shit sherlock.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #5714 Del Skrevet 30. oktober 2009 Den nye vignetten: http://www.youtube.com/watch?v=zCTtg3-1kcQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. oktober 2009 #5715 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvem er hu dama sammen med Juni da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola89 Skrevet 30. oktober 2009 #5716 Del Skrevet 30. oktober 2009 Den nye vignetten: http://www.youtube.com/watch?v=zCTtg3-1kcQ Oi spennende! Viggo og victoria ut. og flere av parene som blir sammen igjen. dritt at alexander fortsatt er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 30. oktober 2009 #5717 Del Skrevet 30. oktober 2009 OJ! Så nesten ut som at Jens August og Eva blir et par! Og Cecilie og Storm fortsatt Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 30. oktober 2009 #5718 Del Skrevet 30. oktober 2009 Synes ikke Eva er så ille jeg. Men likte henne bedre før. Hadde så sansen for klærne hennes før, nå ser hun jo bare ut som en pirat.. Pirat! Ja, det er verkeleg sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 30. oktober 2009 #5719 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvem er hu dama sammen med Juni da? Det lurte jeg også på. Håper ikke hun er nok et avkom av Georg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #5720 Del Skrevet 31. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/30/nyheter...luensa/8812204/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå