Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mattis virker jo helt skada..

Helt enig. Fysjamei. Tror han sliter litt med splittet persolighet og.

Men hallo, Jeg fatter ikke at Fabian ennå er med. Nå tror han at han og Benedickte er sammen. :ironi:

Skrevet

Jeg har lest at Mattis er manisk depressiv

Gjest Shayla
Skrevet

Eva vender tilbake til HC til høsten igjen :) Så da kommer hun jo tilbake når Jens August kommer... Gleder meg:)

Gjest Peppa
Skrevet
Eva vender tilbake til HC til høsten igjen :) Så da kommer hun jo tilbake når Jens August kommer... Gleder meg:)

d skal bli gøy!!! :)

Skrevet

Synst det er litt tullete at Storm plutselig har blitt så seriøs og smart! Snakk om forandring...

Gjest silkesvarten
Skrevet
Synst det er litt tullete at Storm plutselig har blitt så seriøs og smart! Snakk om forandring...

enig,.

det har gått litt fort rundt svingene....

Skrevet

Bra at Liv ble kvitt Mattis, men frykter at hun tar ham tilbake igjen...

Tror dere Svein må i fengsel da? :ler:

Skrevet

Gjør hun?? Åh så kult!!

Hvordan vet dere egentlig om sånne ting...?

Gjest Gjest 1
Skrevet
Men hallo, Jeg fatter ikke at Fabian ennå er med. Nå tror han at han og Benedickte er sammen.

Nå har han endelig fått "kjangs på " Benedicte!

Gjest Gjest 1
Skrevet
Gjør hun?? Åh så kult!!

Bra at Eva kommer tilbake, ja. Kanskje de som vet dette er venner med tekstforfatterne.

Gjest Gjest 1
Skrevet

Først er han kjempesløv, så plutselig smart og engasjert. Kanskje han forvandler seg fra sur, negativ og tiltaksløs piercing-gutt til energisk, positiv og flink dresskledd "mann"?

Skrevet
Gjør hun?? Åh så kult!!

Står i Se og Hør, du vet det bladet ingen kjøper men bare leser på venterommet til tannlegen eller legen ;)

Gjest Shayla
Skrevet
Står i Se og Hør, du vet det bladet ingen kjøper men bare leser på venterommet til tannlegen eller legen  ;)

Var her jeg fant det vettu :) Se og Hør har det med å skrive om HC, bra for denne tråden :ler:

Skrevet
Står i Se og Hør, du vet det bladet ingen kjøper men bare leser på venterommet til tannlegen eller legen  ;)

:ler: Stemmer det!

Skrevet

Hva skjer med gamla i rullestol, er hun borte? Hvis ingen vet tror jeg hun er død og Blom driver og snakker med henne på riktig psyko-vis!

Annonse
Gjest baby-E
Skrevet
Hva skjer med gamla i rullestol, er hun borte?

det har jeg også lurt på..

Gjest Catwoman
Skrevet

Mattis er manisk-depressiv - det kan kanskje forklare hvorfor han er så sprø.

Skrevet

O la la, Juni er en sterk og fager kvinne. En barmfager sjel. En lady som vet hva hun vil. Rastafan vil ha, bare må ha henne. Hva skal jeg gjøre?

Mvh Rastafan

Skrevet

Blir SÅ matt av han Fabian altså.. Får helt frysninger av tanken på at han nå sikker skal kysse benedicte :forvirret:

Glad Mattis er vekk, men han kommer nok helt sikkert tilbake :( Han er jo på den intro-tingen så..

Liker Storm jeg da! Søt og morsom :P

Skrevet

Mattis kommer tilbake, for jeg leste på tv2.no at han og Liv skulle kysse hverandre helt til en eller annen forfatter ble sluppet ut av fengsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...