Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. mai 2006 #1701 Del Skrevet 28. mai 2006 Når jeg som er over 20 år reagerer med å føle meg fysisk dårlig av å se Julian slå og voldta Benedicte, da lurer jeg veldig på hvordan en 7-åring reagerer... Selvom virkeligheten antakeligvis er verre, synes jeg at barn bør skånes fra å få dette servert hjem i stua rett før sengetid. ← Helt enig!! Det hadde jeg og samboeren min en diskusjon om her om dagen, for da vi skulle hente kusina hans her om dagen, som er 8, så sa hun: "Å nei, nå får jeg ikke sett Hotel Cæsar!". Jeg skjønner ikke hvordan folk kan la ungene sine på 7-8 år få se Cæsar, for jeg, som også er over 20 som deg Rosin, klarte ikke å se på enkelte av scenene med Julian og Benedicte, jeg måtte rett og slett snu meg bort fordi jeg syns det ble for drøyt. Da lurer jeg på hvordan kusina til samboeren min på 8 reagerte da hun så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 28. mai 2006 #1702 Del Skrevet 28. mai 2006 Datteren min på snart ti ser heller ikke Cæsar. Det er rett og slett hun selv som synes det er for skummelt. Hotel Cæsar er ikke anbefalt for barn heller, og jeg synes fremdeles tv2 burde sendt siste sesongen etter kl 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 29. mai 2006 #1703 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har en sønn på snart syv, og er av de som ikke får se Hotel Cæsar lenger ... Så litt på begynnelsen av denne sesongen, men det ble etterhvert så grotesk at vi måtte sltutte. (Så da får jeg med meg en og annen episode hvis han er ute, og holder meg ellers oppdatert gjennom denne tråden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 29. mai 2006 #1704 Del Skrevet 29. mai 2006 Kan noen gi meg et kjapt referat av en siste episoden? Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 29. mai 2006 #1705 Del Skrevet 29. mai 2006 Kan noen gi meg et kjapt referat av en siste episoden? Tusen takk. ← værjenta fortalte jo endel da, så da kan jeg kanskje si det. Noen ganger skulle vi hatt sånn vis/skjul spoilertekst- greie. Hovedpunktene var: *Daphne finner farens hagle, og drar hjem til Lilands, men de er ikke hjemme, de er på Cleo, så da drar hun dit istedet. *Julian overrasker Benedicte i garderoben med en hagle *Rolf ankommer hotellet i sin finstas og med en hagle. *Rolf skyter Svein på vei inn på HC *Rolf tar en tur inn på Cleo og skyter Daphne *Rolf hører at Benedicte skriker da Julian har tenkt til å ta med henne for å "spise lunsj", og går etter lyden. Rolf sier at han ikke liker måten Julian behandler damene på, og skyter han. Benedicte tror at Rolf nå skal skyte henne, men Rolf sier "så så, jeg har alltid likt deg" og så går han. * Rolf tar heisen opp i adm, og møter Hallstein i heisdøra, og skyter han. * Så skyter Rolf Scott da Scott prøver å ta hagla fra han, og Rolf drar med seg Scott opp på taket. * Det ender med at Rolf bare har en kule igjen, og vi hører et skudd, men vi vet ikke om Rolf skyt Scott en gang til eller om han hadde spart kulen til seg selv (det siste tror jeg er svært sannsynlig). (merk: mine våpenkunnskaper er små, så hagle=geværliknende skytevåpen i denne sammenheng) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 29. mai 2006 #1706 Del Skrevet 29. mai 2006 tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAcy Skrevet 29. mai 2006 #1707 Del Skrevet 29. mai 2006 Noen som har noen ideer om hva som vil skje i kommende sesong?? Hvem skal ut hva vil skje??? Da Daphe tokk hundene i ovnen, la jeg merke til at play stationen sto på så at det ble ett opptak og alt avslørt der var jeg rimelig sikker på mange episoder i forveien. Bli moro å se hva som skjer til høsten av ja. Synes forresten det har vært altfor mye negativt i det siste. Bare narkotika, fyll, of ikke minst vold. Var helt grotesk da de stekte hunden og jeg iliker ikke hunder ei gang synes også det med julian og benedikte har vært litt på kanten ja!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #1708 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg syns det var koselig å se igjen "gode gamle Hotel Cæsar" i går jeg. Med Åge, Solrunn, og de andre kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 30. mai 2006 #1709 Del Skrevet 30. mai 2006 Hmm.. Hadde store problemer da jeg møtte han som spilte Arne Markusen på byen da.. ← ' det tror jeg på.. han var skikkelig ekkel!!! du skulle mokka han ned vet.... så mye hår på en kropp tror jeg aldri jeg har sett noen gang på et"normalt" menneske... æss!! ekling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #1710 Del Skrevet 30. mai 2006 ' det tror jeg på.. han var skikkelig ekkel!!! du skulle mokka han ned vet.... så mye hår på en kropp tror jeg aldri jeg har sett noen gang på et"normalt" menneske... æss!! ekling!!! ← Ja fy faen ass, alle bør slå ned en som SPILLER kvalming lizz! Jeg vet ikke om du er sarkastisk men hvis du er seriøs - hvor gammel er du noo00000bbbzoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #1711 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg synes hun som spilte Solrun spilte utrolig dårlig. Snakker om overdrevet mimikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #1712 Del Skrevet 30. mai 2006 Huff, jeg orker ikke å se på de gamle episodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 30. mai 2006 #1713 Del Skrevet 30. mai 2006 Idag var jo han med.... hva het han igjen da.... han som hadde et forhold til Marianne en periode, han var vel noe investor av noe slag. Han var me di hotel cæsar episoden i dag, med en helt annen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 30. mai 2006 #1714 Del Skrevet 30. mai 2006 Idag var jo han med.... hva het han igjen da.... han som hadde et forhold til Marianne en periode, han var vel noe investor av noe slag. Han var me di hotel cæsar episoden i dag, med en helt annen rolle. ← Ja, nå var han politimedarbeider, men i de senere episodene var han bla. elskeren til Marianne og økonomirådgiver...tror jeg det var. Philip het han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #1715 Del Skrevet 30. mai 2006 Ja, nå var han politimedarbeider, men i de senere episodene var han bla. elskeren til Marianne og økonomirådgiver...tror jeg det var. Philip het han ← Det er da bare naturlig at de stiger i gradene i Hotel Cæsar også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 30. mai 2006 #1716 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) ' det tror jeg på.. han var skikkelig ekkel!!! du skulle mokka han ned vet.... så mye hår på en kropp tror jeg aldri jeg har sett noen gang på et"normalt" menneske... æss!! ekling!!! ← Enten så sier du dette for å provosere, ellers så lever du med en eller annen kropsdel på en helt annen planet enn jorden JEG SITERER TIDLIGERE: FRA INLEGG 1555Enig med slangen! Nå kjenner jeg personlig han som spilte Arne Markusen (Ingar Helge Gimle) og mer sympatisk og snill mann enn han skal du lete lenge etter! Han fortalte oss at det var ofte eldre damer som slang med kjeften til han da han spilte i H.C. Helt for jævlig tragisk at folk kan være så inni hampen dumme Dersom du mener dette jeg har sitert bør du undersøkes, og ikke glem at det var DU som ble ledd av dersom du gjorde noe sånt. ← QUOTE(jordbær @ 24.05.2006 (10:34) ) Hmm.. Fint å høre egentlig. For jeg fikk skikkelig dårlige vibber der jeg satt. Mannen er jo en genial skuespiller. Men han så litt slem ut IRL også! Miloine: Syns du! Han er snill som dagen er lang, utrolig festlig og kjempeflink med barn. Samboeren min har kjent han i en årrekke Jordbær: Men det å fysisk/psykisk skade en skuespiller som har gjort en så god jobb med å provosere deg gjennom TV-serier/Film, er jo bare helt på trynet.. Miloine: Ja, det er jo så helt vannvittig! Ingar har også fått gjenomgå på gata når han har gått sammen med minstejenta si De gjør jo bare en jobb! Det står i manus hva de skal si og gjøre. At enkelte ikke forstår dette er for meg ubegripelig Angelfairy du må så klart få uttale deg som du vil, men helt ærlig så framstår du litt sånn------> Enig med Towelie sitt svar på det siste innlegget ditt! Ja fy faen ass, alle bør slå ned en som SPILLER kvalming lizz! Jeg vet ikke om du er sarkastisk men hvis du er seriøs - hvor gammel er du noo00000bbbzoe ← Endret 30. mai 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 30. mai 2006 #1717 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Det er da bare naturlig at de stiger i gradene i Hotel Cæsar også. ← ja, artig å se igjen de gamle folka, og som du sier Philip har nok steget i gradene ja! Hærlighet, de veksler fælt på titlene i Hotell Cæsar.....Se på Svein, fra dagens episode var han jo hotelsjef, og se som han har sunket i gradene i "disse dager" Jeg liker Cæsar jeg Avhengig av Cæsar og Lakris Endret 30. mai 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 31. mai 2006 #1718 Del Skrevet 31. mai 2006 Se på Svein, fra dagens episode var han jo hotelsjef, og se som han har sunket i gradene i "disse dager" Var han det? Kan ikke huske at han var hotelsjef jeg, trodde bare han var i styret. Men han har vel aldri vært særlig kompetent for hotellsjef sitllingen akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1719 Del Skrevet 1. juni 2006 Var han det? Kan ikke huske at han var hotelsjef jeg, trodde bare han var i styret. Men han har vel aldri vært særlig kompetent for hotellsjef sitllingen akkurat. ← Hotelsjef, styremedlem var litt høyer i det minste enn det han er nå, nå har han vel ingen stiling for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1720 Del Skrevet 1. juni 2006 Noen som har noen ideer om hva som vil skje i kommende sesong?? Hvem skal ut hva vil skje??? Da Daphe tokk hundene i ovnen, la jeg merke til at play stationen sto på så at det ble ett opptak og alt avslørt der var jeg rimelig sikker på mange episoder i forveien. Bli moro å se hva som skjer til høsten av ja. Synes forresten det har vært altfor mye negativt i det siste. Bare narkotika, fyll, of ikke minst vold. Var helt grotesk da de stekte hunden og jeg iliker ikke hunder ei gang synes også det med julian og benedikte har vært litt på kanten ja!!!!! ← :klø: Det du snakker om har jo skjedd for lenge siden, avklaringen av det har jo funnet sted. Mulig du har gådt glipp av noen episoder Ja, det blir morro å følge med til høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå