Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest1
Er vel litt utenom tema det her, men fytti søren så bra skuespiller han Bård Steine er... Må jo være vanskelig å spille Julian, for  å ikke snakke om vanskelig følelsesmessig. Leste et intervju med han i se og hør og jeg er mektig imponert over hvor flink han er altså... :)

Ja det er helt sant! Utrolig bra spilt. Og "Benedicte" også spiller bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Han kollegaen til morten er bare i veien, og oversett. Ikke rart han klikker i vinkel og går beserk med hagla jo!

Vi vet jo ikke hva han heter engang!! Hvorfor i all verden skal han blandes inn i dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Verre enn Blom, han der :)

Eller hun stuepiken som fikk 6 på terningen... lurer på hva Julie gjorde med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I sesongens siste episode av "Hotel Cæsar" går Rolv berserk på hotellet med hagle. Juni drømmer at Rolv skal gå amok på hotellet med en hagle. Hun ringer hotellet for å advare dem, men det er for sent. Rolv kommer inn i lobbyen og skyter vilt rundt seg. Han skyter seg videre inn på restaurant Cleo, for så å ta turen opp i kontorkorridorene. Scott kommer etter hvert stormende til, og lurer på hva som skjer. Rolv skyter mot ham, og tvinger ham med seg opp på taket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Verre enn Blom, han der :)

Eller hun stuepiken som fikk 6 på terningen... lurer på hva Julie gjorde med henne!

Hun er død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått glipp av ÉN episode, og det var dagens... og nå har jeg virkelig falt av lasset :ler: jeg må visst se reprisen i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker at i en av de første episodene man blir kjent med Lilland-familien så skaffer Storm et våpen til Morten. Det fikk vi aldri vite noe mer om. Hm.....

Men jeg fikk ikke sett dagens episode. Høres ut som det skjedde mye rart der, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Scott blir ikke drept, vel? Håper han bare rømmer og kommer tilbake til serien. Men det gjør han vel ikke. Så Håvard Bakke på tv i dag, han snakket om at han drev med et musikkprosjekt og skal gi ut cd og greier... Satser vel på den karrieren etter hvert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Så klipp på TV2.no at Bjørn Ivar skal bli sånn bad boy. :ler:

Men hva skjer med Benedicte egentlig? Julian går jo på frifot. Skal hun ut av serien?

Kanskje hun og Svein finner tilbake til hverandre, og så flytter de og Carlos til en annen kant av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...