Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Anette Huff
:ler: Skulle gå greit å lage pels av Markussen også. Etter hva jeg husker var han en (eller rettere sagt _er_, med mindre none ihuga HC-fans ikke har tatt ham av dage) meget behåret mann. Stikkord er rygg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miloine
:ler: Skulle gå greit å lage pels av Markussen også. Etter hva jeg husker var han en (eller rettere sagt _er_, med mindre none ihuga HC-fans ikke har tatt ham av dage) meget behåret mann. Stikkord er rygg.

:ler:

Den ryggen der er ikke fritt for hår nei ;)

Jeg lurer på om Hotel Cæsar går tilbake til "gammel stil" neste sesong...

Ja, la oss endelig håpe det! Nå havner jo Astrid i toppetasjen som før, og Julian forsvinner forhåpentligvis! :)

OBS! Dagens episode starter i dag kl.17.30

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er det ny episode jeg sitter og ser??? Trodde det var reprisen fra i går jeg...hadde jo ikke sett den heller...

(Ser hvor mye man "går glipp av" i løpet av noen dager... :sarkasme: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Håper Benedicte og Svein blir kjærester igjen :sjenert:

Men er redd for at han blir drept på fredag, han blir jo skutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg tror at de lurer oss grundig. Svein banka julian, julian har hagle, svein blir skutt..

Det er JULIAN som kommer med hagla!

Hvis jeg tar feil med min lureri-teori, så skriver jeg her Det er ROLV som går amok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de lurer oss grundig. Svein banka julian, julian har hagle, svein blir skutt..

Det er JULIAN som kommer med hagla!

Hvis jeg tar feil med min lureri-teori, så skriver jeg her Det er ROLV som går amok!

grunnen til at vi tror d er rolf, er jo fordi d var juni som drømte d?? eller??

Jeg også tenkte samme tanken idag, med julian og hagla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt utenom tema det her, men fytti søren så bra skuespiller han Bård Steine er... Må jo være vanskelig å spille Julian, for å ikke snakke om vanskelig følelsesmessig. Leste et intervju med han i se og hør og jeg er mektig imponert over hvor flink han er altså... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel litt utenom tema det her, men fytti søren så bra skuespiller han Bård Steine er... Må jo være vanskelig å spille Julian, for  å ikke snakke om vanskelig følelsesmessig. Leste et intervju med han i se og hør og jeg er mektig imponert over hvor flink han er altså... :)

han er en dumming som slår damer! :sur:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....og en til! Hmm..

ja, d er han.... som jobber ilag med morten på headache , han er sur fordi morten ikke spurte om han også ville være med å sjekke det nye utestedet braindead!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Han kollegaen til morten er bare i veien, og oversett. Ikke rart han klikker i vinkel og går beserk med hagla jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...