Gjest Anette Huff Skrevet 24. mai 2006 #1561 Del Skrevet 24. mai 2006 Skulle gå greit å lage pels av Markussen også. Etter hva jeg husker var han en (eller rettere sagt _er_, med mindre none ihuga HC-fans ikke har tatt ham av dage) meget behåret mann. Stikkord er rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #1562 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg lurer på om Hotel Cæsar går tilbake til "gammel stil" neste sesong... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 24. mai 2006 #1563 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Skulle gå greit å lage pels av Markussen også. Etter hva jeg husker var han en (eller rettere sagt _er_, med mindre none ihuga HC-fans ikke har tatt ham av dage) meget behåret mann. Stikkord er rygg. ← Den ryggen der er ikke fritt for hår nei Jeg lurer på om Hotel Cæsar går tilbake til "gammel stil" neste sesong... ← Ja, la oss endelig håpe det! Nå havner jo Astrid i toppetasjen som før, og Julian forsvinner forhåpentligvis! OBS! Dagens episode starter i dag kl.17.30 Endret 24. mai 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1564 Del Skrevet 24. mai 2006 OBS! Dagens episode starter i dag kl.17.30 ← Takk for at du sa fra, det har ikke jeg fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1565 Del Skrevet 24. mai 2006 Benedicte sa at Julian har hagle, og kommer til å bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 24. mai 2006 #1566 Del Skrevet 24. mai 2006 Å, er det ny episode jeg sitter og ser??? Trodde det var reprisen fra i går jeg...hadde jo ikke sett den heller... (Ser hvor mye man "går glipp av" i løpet av noen dager... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #1567 Del Skrevet 24. mai 2006 Hilsen Herr Appelsin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 24. mai 2006 #1568 Del Skrevet 24. mai 2006 Hilsen Herr Appelsin ← :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1569 Del Skrevet 24. mai 2006 Håper Benedicte og Svein blir kjærester igjen Men er redd for at han blir drept på fredag, han blir jo skutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #1570 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg tror at de lurer oss grundig. Svein banka julian, julian har hagle, svein blir skutt.. Det er JULIAN som kommer med hagla! Hvis jeg tar feil med min lureri-teori, så skriver jeg her Det er ROLV som går amok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 24. mai 2006 #1571 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg tror at de lurer oss grundig. Svein banka julian, julian har hagle, svein blir skutt.. Det er JULIAN som kommer med hagla! Hvis jeg tar feil med min lureri-teori, så skriver jeg her Det er ROLV som går amok! ← grunnen til at vi tror d er rolf, er jo fordi d var juni som drømte d?? eller?? Jeg også tenkte samme tanken idag, med julian og hagla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1572 Del Skrevet 24. mai 2006 Det er for åpenlyst at det er Julian som skyter. Tipper de vil overraske oss litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. mai 2006 #1573 Del Skrevet 24. mai 2006 Er vel litt utenom tema det her, men fytti søren så bra skuespiller han Bård Steine er... Må jo være vanskelig å spille Julian, for å ikke snakke om vanskelig følelsesmessig. Leste et intervju med han i se og hør og jeg er mektig imponert over hvor flink han er altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 24. mai 2006 #1574 Del Skrevet 24. mai 2006 Er vel litt utenom tema det her, men fytti søren så bra skuespiller han Bård Steine er... Må jo være vanskelig å spille Julian, for å ikke snakke om vanskelig følelsesmessig. Leste et intervju med han i se og hør og jeg er mektig imponert over hvor flink han er altså... ← han er en dumming som slår damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #1575 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja fyfan, hadde jeg møtt han Bård på gata hadde jeg såååå spent bein på han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. mai 2006 #1576 Del Skrevet 24. mai 2006 Spoiler for i morgen: Julian har våpen, Dæffi har våpen og en til! Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 24. mai 2006 #1577 Del Skrevet 24. mai 2006 ....og en til! Hmm.. ← ja, d er han.... som jobber ilag med morten på headache , han er sur fordi morten ikke spurte om han også ville være med å sjekke det nye utestedet braindead! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #1578 Del Skrevet 24. mai 2006 Nå skjønner jeg ingenting. Sikkert fordi jeg ikke har sett dagens episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2006 #1579 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg så episoden idag, men jeg falt litt av her jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #1580 Del Skrevet 24. mai 2006 Han kollegaen til morten er bare i veien, og oversett. Ikke rart han klikker i vinkel og går beserk med hagla jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå