Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tirsdag: Vilde har fått missegeneral Geir Hamnes interessert i noen bilder hun har tatt av seg selv.

Onsdag (OBS: 17.30): Gamle bilder gir Vilde store problemer.

Torsdag: Vilde er forbannet på Storm etter at han fortalte Geir Hamnes om de lettkledde bildene på nettet, Scott må gi fra seg alt han eier, mens Daphne spionerer på Liland-søsknene.

Fredag: Rolv går berserk på hotellet med hagle.

(Fra TV-guiden til sol.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hilde_*

Er sikker på at det er Scott som klikker og skyter hele gjengen på fredag. Perfekt sesongavslutning?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Er sikker på at det er Scott som klikker og skyter hele gjengen på fredag. Perfekt sesongavslutning??  :)

det er rolf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: HOHO... Gleder meg.. Svein skulle aldri ha nektet Scott å komme inn på hotellet for å hente lommeboken sin og laptop`en han er jo en av de som blir skutt......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Men de var jo to. Scott og Rolv?

veit ikke jeg. Men i programguiden står det at rolv skyter...Kanskje det er julie også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg elsker Scott. Ille at han ikke er med i neste sesong.

Men hva er det Daphne får de småguttene til å gjøre i dag? "Hvor mye skal dere ha i timen da?" sier hun.. Og så ser vi at de forkvaklet løper til Storm for å fortelle han noe.. Hun må ut av serien snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hun prøver og få barna til å spionere på Storm, Liv, Thea og BI.

Men de gidder ikke. Liv får med seg at Dæffy er utenfor huset og sier i fra til BI.. Og så ser dem henne sammen og sier "Syke kjærring!"

Spennende? Hihihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
oi, tror kanskje jeg skal se reprisen i morra kanskje... nå er det så spennende om dagen det som skjer i leil til benedikte... gleder meg til hver dag for å se hva som skjer...

Hadde jeg noen gang møtt julian på gata, hadde jeg mokka han rett ned... hehe

gjorde det på han som spilte Loke ( han første Loke)... spente bein på han... hehe... han lurte på hvorfor i all verden jeg gjorde det... så jeg sa " du spiller så drittsekk i cæsar" også gikk jeg.... og ble veldig flau og smilte og flira for meg selv...

Wow du er kul! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...