Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #1501 Del Skrevet 20. mai 2006 At Astrid lovet henne en god stilling, mens Scott lovet begge kvinnene gode stillinger. Tror jeg. ← Hun hadde kanskje en liten anelse om at også Julie hadde fått det samme tilbudet som henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #1502 Del Skrevet 20. mai 2006 Det så vi jo da julie sa nøyaktig de ordene Men det visste du! Jeg bare leker bedrebiter, UTEN blunkesmiley tilogmed Nei der var den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 20. mai 2006 #1503 Del Skrevet 20. mai 2006 Fikk ikke sett det på fredag! Noen som kan slenge inn et kort sammendrag? ← Det var generalforsamling - og Nadia stemte for Astrid, og Julie for Scott. Carlos prøvde å ringe Svein fra mobil - men JUlian dritten våknet selvsagt... Vilde ga Storm bilder av seg selv - og han tok dem i lommeboka si. Juni prøvde å advare folk mot å komme på generalforsamlingen da hunmener noe forferdelig vil skje. Kjell Ivar (?) gikk amokk på Daphne og helte varm kaffe over henne! Tror omtrent det var det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 20. mai 2006 #1504 Del Skrevet 20. mai 2006 At Astrid lovet henne en god stilling, mens Scott lovet begge kvinnene gode stillinger. Tror jeg. ← Så tror jeg Nadia skjønte at Scott hadde lovet både henne og Julie stillingen som konsernsjef. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 20. mai 2006 #1505 Del Skrevet 20. mai 2006 Sparer my etid ved å lese denne tråden... Så slipper jeg p sette meg ned å se programmet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #1506 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Så tror jeg Nadia skjønte at Scott hadde lovet både henne og Julie stillingen som konsernsjef. ← Hun skjønte det da Julie siterte Scott til pressen og sa at "Det er et spørsmål vi kommer tilbake til når kabalen er lagt". Dette er det han sa til både Julie og Nadia på spørsmål om hva de skulle si til pressen vedr konsernsjefstillingen, og det røpet planen hans for Nadia. Endret 21. mai 2006 av Violetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anette Huff Skrevet 22. mai 2006 #1507 Del Skrevet 22. mai 2006 Blir spennende ikveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #1508 Del Skrevet 22. mai 2006 Heia Carlos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 22. mai 2006 #1509 Del Skrevet 22. mai 2006 Litt teit det modellgreiene til Vilde altså... Har hun ikke prøvd noe lignende før kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 22. mai 2006 #1510 Del Skrevet 22. mai 2006 hva skjer på cæsar ikveld da?? *fikk ikke sett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. mai 2006 #1511 Del Skrevet 22. mai 2006 hvor på tv2.no finner jeg programguiden? Den som viser mange uker fremover for alt på tv2? Finner det ikke inne på siden?Noen som kan linke meg*? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nikita~ Skrevet 22. mai 2006 #1512 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg gleder meg sånn til Julian blir oppdaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. mai 2006 #1513 Del Skrevet 22. mai 2006 Astrid er tilbake i toppetasjen og Scott er kastet ut av hotellet. Svein har fått for seg at han er tilbake i styret og blir overrasket når det viser seg å være feil. Carlos setter seg i mot Julian som igjen monterer hengelås på døren. Carlos klarer likevel å rømme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anette Huff Skrevet 22. mai 2006 #1514 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg gleder meg sånn til Julian blir oppdaget ← Det skjer i morgen. Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilletrollet i.i Skrevet 22. mai 2006 #1515 Del Skrevet 22. mai 2006 Julian blir arrestert i morgen! HURRA!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 22. mai 2006 #1516 Del Skrevet 22. mai 2006 Julian blir arrestert i morgen! HURRA!!!!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. mai 2006 #1517 Del Skrevet 22. mai 2006 Julian blir arrestert i morgen! HURRA!!!!!! ← YEY! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 22. mai 2006 #1518 Del Skrevet 22. mai 2006 Julian blir arrestert i morgen! HURRA!!!!!! ← Å, det var godt å høre. Jeg blei så glad da jeg så klipp om hva som skjer i morra, at Juan Charlos tar affere og kontakter Svein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 22. mai 2006 #1519 Del Skrevet 22. mai 2006 oi, tror kanskje jeg skal se reprisen i morra kanskje... nå er det så spennende om dagen det som skjer i leil til benedikte... gleder meg til hver dag for å se hva som skjer... Hadde jeg noen gang møtt julian på gata, hadde jeg mokka han rett ned... hehe gjorde det på han som spilte Loke ( han første Loke)... spente bein på han... hehe... han lurte på hvorfor i all verden jeg gjorde det... så jeg sa " du spiller så drittsekk i cæsar" også gikk jeg.... og ble veldig flau og smilte og flira for meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #1520 Del Skrevet 22. mai 2006 oi, tror kanskje jeg skal se reprisen i morra kanskje... nå er det så spennende om dagen det som skjer i leil til benedikte... gleder meg til hver dag for å se hva som skjer... Hadde jeg noen gang møtt julian på gata, hadde jeg mokka han rett ned... hehe gjorde det på han som spilte Loke ( han første Loke)... spente bein på han... hehe... han lurte på hvorfor i all verden jeg gjorde det... så jeg sa " du spiller så drittsekk i cæsar" også gikk jeg.... og ble veldig flau og smilte og flira for meg selv... ← Jeg håper du tuller. Sånt går ikke an... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå