Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

hørtes ut som en skikkelig spennende drøm du hadde.. hehe..kanskje du er litt som Juni?? hehe

blir spennende å se hva som skjer med de... veldig spennende...

tror ikke at svein kommer til å reagere på at corlos ringer til han.,.. svein liker jo julian så godt så han kommer ikke til å tro på han... tror de tar seg inn på hotellet på en eller annen måte, så går julian amok på hotellet og skyter folk, akk som Juni drømte..... kanskje... det tror jeg i allefall, etter mye tenking, og fundering...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven
:ler:

JIPPI!!! jeg har drømt om hotel cæsar inatt  :rodme:

uansett, jeg drømte at benedicte og carlos greide å stikke av, og at Julian skulle følge etter dem, men på mystisk vis datt nedi en container, som en lastebil kom for å kjøre vekk.

Så beneticte og carlos dro tilbake til leiligheten, for å ta seg et bad i badekaret sitt (som forøvring var et veldig fint badekar, med fliser i rundt og greier..til og med flytende lys nedi)

Og vi alle trodde vi var kvitt julian, men neida, han greide å hoppe ut av containeren og kom tilbake :(

Så våkna jeg....

dette er meget alvorlig, du har faktisk drømt om hotel cæsar, nå får du ikke lov å se hotel cæsar på et år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er meget alvorlig, du har faktisk drømt om hotel cæsar, nå får du ikke lov å se hotel cæsar på et år

:ler:

uff, søren au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Svein har en mistanke sånn innerst inne om at det ikke er helt bra hjemme hos Benedicte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Svein har en mistanke sånn innerst inne om at det ikke er helt bra hjemme hos Benedicte...

Svein tenker bare på seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Glemte den viktige detaljen med Juni og hennes 3 dialekter i løpet av en telefonsamtale! Trodde jeg skulle tisse sofaen da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte den viktige detaljen med Juni og hennes 3 dialekter i løpet av en telefonsamtale! Trodde jeg skulle tisse sofaen da :hoho:

:hoho: :hoho: Holdt på å tisse på meg jeg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tissa på meg :grine2: :hoho:

Okeida, men det var nesten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Den scenen var fantastisk! Dårligere etterligning av dialekter skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:klappe: :grine2: Utrolig bra!! Litt lei av Juni og galskapen hennes, men må jo bare le også. Herregud :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest1

Ja den var ubetalelig. Tenker de hadde det morsomt når det ble spilt inn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1
Hva kan være grunnen til at Nadia stemte på Anker Hansen tro?

At Astrid lovet henne en god stilling, mens Scott lovet begge kvinnene gode stillinger. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...