Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Sett DVD-opptaker med harddisk på ønskelisten :) Det er verdt pengene!

Det har vært redninga for meg også! Absolutt verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Hvorfor sendes det tre episoder i dag?

Du har sikkert funnet det ut, men to av de var repriser. De rakk ikke å sende mandagens episode i reprise i går pga fotballdritten, så da sendte de den i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra - Carlos finner ut hvilken dritt Julian er! :hoppe:

Og bra er det, for idag synes jeg det gikk LANGT over streken :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var jammen bra han fant ut av det.Men det så ut som han stenger dem inne i leiligheten begge to :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdater meg! - siste to episodene, that is.

steike jeg er avhengig.

Endret av miow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel kanskje litt skummelt nå som carlos har funnet ut om julian,.. kanskje julian tar han ox.... Nei, så langt kan de ikke gå...

MEN?!?! når skjer denne skyte episoden? noen som kanskje har en formening om det? kanskje det er benedikte og carlos som tar seg inn på hotellet, så kommer julian for å finne de, så kanskje det er han som er den mystiske mannen som Juni ser og ringer til svein...??? hmm, lurer.... blir i allefall sepennende. men noen som vet om når det kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hva sa carlos da han så mishandlingen? Mumle mumle hørte jeg bare.

Jeg holder alltid på å kalle carlos for simba! Han høres ut som han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koster det noe å se på web tv? Ligger episoden fra idag der også?

Det koster 30,-/uken som trekkes fra mob.regningen, eller 60,-/mnd. som trekkes fra bredbåndregningen. Du kan også bestille for et år om gangen mener jeg. Da er det enda billigere! Jeg er AVHENGIG av web-tv. Da kan jeg se programmene når jeg selv vil :) Pluss at vi har kabel fra pc'en til tv'en sånn at jeg kan se episodene der.

Du kan se alle Cæsar-episodene på web-tv dagen før de sendes på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
hvorfor? hvorfor? Oppdater meg..

Han kvælte henne på gulvet med et belte mens han kvessa kniven på det. Reagerte ikke jeg, men kanskje jeg ikke har like stor innlevelsesevne som de andre :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest1
Det koster 30,-/uken som trekkes fra mob.regningen, eller 60,-/mnd. som trekkes fra bredbåndregningen. Du kan også bestille for et år om gangen mener jeg. Da er det enda billigere! Jeg er AVHENGIG av web-tv. Da kan jeg se programmene når jeg selv vil :) Pluss at vi har kabel fra pc'en til tv'en sånn at jeg kan se episodene der.

Du kan se alle Cæsar-episodene på web-tv dagen før de sendes på tv.

Jeg betalte 60 kr for en mnd med kredittkortet. Jeg skjønner ikke hvordan du fikk det til over bredbåndsregningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Carlos klarer å ringe til Svein sånn som han prøvde på i går... Så kan han komme og redde dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

JIPPI!!! jeg har drømt om hotel cæsar inatt :rodme:

uansett, jeg drømte at benedicte og carlos greide å stikke av, og at Julian skulle følge etter dem, men på mystisk vis datt nedi en container, som en lastebil kom for å kjøre vekk.

Så beneticte og carlos dro tilbake til leiligheten, for å ta seg et bad i badekaret sitt (som forøvring var et veldig fint badekar, med fliser i rundt og greier..til og med flytende lys nedi)

Og vi alle trodde vi var kvitt julian, men neida, han greide å hoppe ut av containeren og kom tilbake :(

Så våkna jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...