Amanlis Skrevet 11. mai 2006 #1401 Del Skrevet 11. mai 2006 Så nettopp fredagens episode på web tv,og da finner Storm ut at Daphne brente bikkja! I klippene fra mandagens episode så blir D kastet ut,og Benedikte gjør motstand ovenfor Julian! ← Så den jeg også. daphne er SYK i hodet sitt. Hva var det ho hadde i kakaoen til Thea? Dop? Sovemiddel? Godt at Thea begynner å gjøre motstand. Endelig, noen som finner ut at Daphne er gal, takket være Storm og Vilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 11. mai 2006 #1402 Del Skrevet 11. mai 2006 Endelig, noen som finner ut at Daphne er gal, takket være Storm og Vilde. ← Storm har jo sagt det hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anette Huff Skrevet 12. mai 2006 #1403 Del Skrevet 12. mai 2006 Julian har planer om å ta med seg Juan Carlos til Spania. Han har bestilt enveisbillett for seg selv og ett barn.. Stikker vel så fort han får pengene for salget av leiligheten. I tillegg holder han Benedicte hjemme såpass mye at hun er iferd med å miste jobben. Ergo vil hun stå totalt på bar bakke når Julian stikker. Men i klippet av hva som skjer i mandagens episode så det ut til at Benedicte tok skikkelig til motmæle ovenfor ham. Men da tilter det vel totalt for han.. Gruer meg til å se. Julian må være den mest irriterende faktoren i hele HC sin fartistid. For et blikk! Oser jo av ondskap. Han må få en skikkelig hevn! Kan ikke bare stikke av til Spania uten å måtte stå til ansvar på en eller annen måte. Håper fengsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2006 #1404 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, både før som glade og sterke Benedicte, og nå som den triste Benedicte. Og jeg som syntes det var så fint når Julian kom, og de ble kjærester... Hadde håpet at de kunne få det fint sammen... Men den jæ**a dritt-mannen ødela alle "mine" drømmer... ← dagdrømmer du om hotel cæsar :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 12. mai 2006 #1405 Del Skrevet 12. mai 2006 dagdrømmer du om hotel cæsar :grine2: ← Vell... Kall det hva du vil... Det er visst flere som "lever seg inn i" denne serien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. mai 2006 #1406 Del Skrevet 12. mai 2006 Så fredagsepisoden.. MURF! Vil ikke vente helt til søndag for å se mandagsepisoden.. Spoiler: Daphne blir AVSLØRT i dag:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #1407 Del Skrevet 12. mai 2006 Så fredagsepisoden.. MURF! Vil ikke vente helt til søndag for å se mandagsepisoden.. ← Synes det er helt teit at man må vente til søndag kveld for å vise den,spiller vel ingen rolle om man kan se den fredag kveld vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1408 Del Skrevet 12. mai 2006 Blir dritt med sesongslutt! Hvorfor kan ikke cæsar gå hele året?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 12. mai 2006 #1409 Del Skrevet 12. mai 2006 I dag begynner cæsar kl 17:05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 12. mai 2006 #1410 Del Skrevet 12. mai 2006 Å, jeg ble nesten litt rørt da Storm og Vilde kom og reddet Thea fra Dæffny.... Og det er bra Benedicte begynner å gjøre litt motstand mot Julian. Blir spennende å følge med fremover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 12. mai 2006 #1411 Del Skrevet 12. mai 2006 fortellfortell hva som skjedde i dag! jeg glemte det:/ og heihallo jeg er ny her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1412 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg glemte det også til miow - velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 12. mai 2006 #1413 Del Skrevet 12. mai 2006 Endelig!! dæffny er avslørt det var jammen på tide...phu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1414 Del Skrevet 12. mai 2006 Buuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 12. mai 2006 #1415 Del Skrevet 12. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1416 Del Skrevet 12. mai 2006 Kan jeg se flere episoder på webtv? Og hvor mye koster det? Koster det noe pr episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. mai 2006 #1417 Del Skrevet 12. mai 2006 Du kan alltid se "morgendagens" episode på web-tv. Velger mellom forskjellige typer..ukeskort, månedskort og årskort. Koster 30kr uka og 50kr mnd, tror jeg. 500kr året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 12. mai 2006 #1418 Del Skrevet 12. mai 2006 men ble psychodaphne avslørt i fredags- eller mandagsepisoden? dere sniker med webtv er litt forvirrende.. og hvordan ble hun det? på grunn av det der med singstar-mikrofonene? (siden hun tråkka på kontrollen når hun dreiv og sjarmerte tassen inn i ovnen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1419 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, storm og vilde fant gammelt opptak, og som de snarrådige detektivene de er, fant de ut at daphne puttet en hund i ovnen ved å høre henne si "Kom så! Kom så... ja kom! Hadebja!" Syns det var litt for fort de fant ut av det, jeg... tilogmed før hadet! Scott er luremus og hadde samme dialogen med nadja og julius, hver for seg. "Jeg vet du vil ha stilling, du skal få blablabla ikke si til nadja". Svein kom på besøk til julian og benedicte og tilbød apekatten en jobb på hotellet. Fikk med seg en appelsin på kjøpet med hjem, for julian har nemlig en bag full av faste harde appelsiner (for en psycho ) Juan Carlos var ute i bakhagen og ble stein som vanlig (kan ikke være noe annet.. oppbanket mamma ringer ingen bjeller??) Daphne dro med seg thea på kirkegården og skulle gi henne kakao, med drap i!! :O Men vilde og storm kom til unnsetning, kalte henne schærrrhing!!! Tror det var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 12. mai 2006 #1420 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) håhå, hotel cæsar har virkelig tatt seg opp! litt synd om daphne er helt ute nå da. hun var jo litt gøy. men han julius eller hvafaen må slutte å svinge appelsinene snart, for det er bare trist Endret 12. mai 2006 av miow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå