Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Leste på nettsidene til TV2 at Daphny blir tatt inn til avhør av politiet (om ca halvannen uke)

Håper virkelig at ho blir avslørt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anette Huff

På web-tv idag forsøkte Benedicte å få Julian på gli ved å havne til køys med ham. Etterpå bad hun om å aller nådigst få dra på butikken for å handle tamponger. Julian gikk med på det. Utenfor butikken velger Benedicte å løpe til politistasjonen, men mens hun står utenfor stasjonen og trekker pusten dukker Julian opp bak ryggen på henne og drar henne med hjem, truende med en kniv dersom hun skriker. Da de kommer hjem igjen klikker det selvfølgelig for Julian, han sitter og snakker til en appelsin (!) og deretter trer han en sokk over appelsinen og tvinger Benedicte til å bøye seg over sofaen for å denge løs på henne. Helt grusomt.

Lurer på hvor loenge han har tenkt å holde henne inne i leiligheten. Hun har da en jobb å forholde seg til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På web-tv idag forsøkte Benedicte å få Julian på gli ved å havne til køys med ham. Etterpå bad hun om å aller nådigst få dra på butikken for å handle tamponger. Julian gikk med på det. Utenfor butikken velger Benedicte å løpe til politistasjonen, men mens hun står utenfor stasjonen og trekker pusten dukker Julian opp bak ryggen på henne og drar henne med hjem, truende med en kniv dersom hun skriker. Da de kommer hjem igjen klikker det selvfølgelig for Julian, han sitter og snakker til en appelsin (!) og deretter trer han en sokk over appelsinen og tvinger Benedicte til å bøye seg over sofaen for å denge løs på henne. Helt grusomt.

Lurer på hvor loenge han har tenkt å holde henne inne i leiligheten. Hun har da en jobb å forholde seg til..

:overrasket::overrasket: Er det mulig?Er det ingen fra jobben som kan dra hjem til henne og sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ordentlig kvalm av det med Julian....  :icon_neutral:

Jeg også.

Jeg gidder ikke se på når han kommer lenger, for jeg blir så dårlig av han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir

Svein kommer sikkert og redder henne. Denne Julian er skikklig psycho og ekkel. Og finnes det noen verre folk enn Storm og Daphne... :roll:

Er Julie og hun mørke damen lesbiske eller? :overrasket:

Hva skjer egentlig med hun mørke søsteren i søsken-troen med de foreldreløse barna?! Hvorfor er hun så utrolig sur hele tidne, og hvorfor kjeftet hun så veldig på den stakkars butikkdamen?

Er de helt psycho hele gjengen der?

Bra hun Sossen ikke er med mer, hun er så kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg blir så sint av å se på hotell cæsar for tiden!!!! :sinna:

Selvfølgelig på grunn av psykopatene Julian og Daphne.

De vet hvordan de skal engasjere folk ihvertfall.

Også er jeg drittlei Juni, nå får det snart være nok med det tullet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg reagerte også på dette.

Det er jo faktisk BARN som også ser på denne serien...  :forvirret:

Det får jo foreldrene ta på sin egen kappe. Alle vet jo at Cæsar kan gå litt av skaftet, både mht sex, rus og annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Huff

Det var litt spennende med Juni's "twilight zone"-tilbøyeligheter, til å begynne med. Soppaffæren var jo et høydepunkt i hele Cæcar's fartstid. Men nå begynner det å bli kjedelig ja. På tide at synsingen hennes får litt mer kjøtt på beina. Hadde jo vært spennende dersom det viste seg at det faktisk var noe i det hun drømte. Nå fremstår hun bare som ei skrulle, masete og intetsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare må
Det var litt spennende med Juni's "twilight zone"-tilbøyeligheter, til å begynne med. Soppaffæren var jo et høydepunkt i hele Cæcar's fartstid. Men nå begynner det å bli kjedelig ja. På tide at synsingen hennes får litt mer kjøtt på beina. Hadde jo vært spennende dersom det viste seg at det faktisk var noe i det hun drømte. Nå fremstår hun bare som ei skrulle, masete og intetsigende.

Og det er en grense for hvor lenge det er morsomt.

Jeg vet det er bare såpe men synes allikevel at det er ekkelt med Daphne og Julian, kjenner empatien min blir for stor og jeg har lyst til å dra dem ut av tvn og gi dem bank.

På tide med en pause kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lurven

hun dama til julian har ikke vært så snill hun heller, men det er seff ikke greit å slå.

men det har nok bare klikka for han, han er sikkert ikke ond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Huff
hun dama til julian har ikke vært så snill hun heller,  men det er seff ikke greit å slå.

men det har nok bare klikka for han, han er sikkert ikke ond

Nei, ikke i det heeeele tatt :overrasket: Det er bare slikt man gjør dersom man er sinna. Slettes ikke noe ondskapsfullt og kalkulerende ved væremåten hans... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om verken Julian, Daphne eller Juni hadde vore med da. Ka hadde det vore å sett på då?? Null niks nothing! Eg synest det er tøfft meg sånn action!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg elsker hotel cæsar nå som det tar så av! Det er like gøy som da linn fylke og donald terroriserte victoria nedi kjelleren med gønner og mcdonaldsmat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...