Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det virker ikke som at Jens August er så interessert i Vanessa uansett. Han virker jo bare kald.

Og hun virker slitsom og avhengig...

Lurer på hva som skjer videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så JA sitt utrykk når Vanessa bestilte frokosten sin i dag, synes jeg det så ut som han tenkte noe sånt som: "oi, det var kanskje ikke så lurt av meg det her.." :gjeiper:

Men han har sikkert en tanke bak dette med å bli sammen med Vanessa også, helt garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig at Vilde ble mobbet så av de ansatte da det ble kjent at hum hadde hatt seg med Jens August, mens Vanessa får gå helt i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Snodig at Vilde ble mobbet så av de ansatte da det ble kjent at hum hadde hatt seg med Jens August, mens Vanessa får gå helt i fred.

Det var andre ansatte den gangen, vet du. Kanskje de hadde strengere moralnormer :ler:.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Jensern innser at å være sammen med vanessa ikke er så lurt etterhvert og at du faiker en graviditet eller noe for å beholde ham..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koblet aldri at JA var faren til Gjert :gjeiper:

Men han er ikke faren til gjert heller. Han er faren til ungen hun hadde i magen da hun stakk..tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lyst til å teste toast med nugatti nå :sukk:

Jeg og! :tristbla:

Men er ikke Vanessa skikkelig opptatt av å spise lavkarbo? Loff med nugatti er vel ikke det beste valget da..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men han er ikke faren til gjert heller. Han er faren til ungen hun hadde i magen da hun stakk..tror jeg :P

Det er virkelig ikke lett å holde styr på alle disse intrigene :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm kommer goggen og .. hu berta og katrine og tar rotta på de nå da?

Goggen kan jo få kontroll over Hermine sine aksjer selv nå som de er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goggen, Hugo, gjert, Jenny (?)

Men Gjert er vel ikke hans? Gjert var en random på byen, men så var hun gravid med hans barn da hun dro. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde var i et lesbisk forhold med Ellen, de ville ha barn sammen. Vilde gikk bak ryggen hennes, hadde sex med en random på byen for å bli gravid. Ellen ble sur og stakk, 9 mnd. etter kom Gjert til verden.

Hvem som var faren hans var hemmelig en god stund, frem til Vilde avslørte at det var STORM som var faren. Storm tok mye ansvar som far, men etter en tid ble Vilde usikker og tok en dna test, den viste at Storm ikke var faren likevel. Det var en annen ukjent fyr hun også hadde hatt seg med den kvelden Gjert ble unnfanget.

Noen mnd. senere er det julebord på cæsar, Vilde har sex med Jens-August, Storm tar dem på fersken og forteller det til alle. Vilde fryses ut, blir gravid og vet ikke om det er Storm (som hun hadde sex med på en fest noen uker før) Eller J-A som er faren. De prøver å presse henne til abort. Vilde sier hun har tatt abort og reiser med Gjert til Brasil. Det siste vi så var de to på bussen hvor Vilde stryker seg over magen og sier : " Vi skal nok klare oss bra vi tre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...