Gå til innhold

Hva skjer her a?

Majken

Anbefalte innlegg

Etter at jeg skiftet harddrive på datan så har den vært fordømt treg! Og jeg skiftet ut med en større en.....

Og så på KG når jeg logger meg på så kommer det først en side med masse kryptiske tegn, så trykker jeg på reload så kommer jeg inn. Det samme skjer hver gang jeg trykker meg inn på et nytt forum; masse kryptiske tegn først, reload, og så kommer jeg inn på det forumet jeg vil. Og det gjelder bare KG......

Er det for noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest doriansen

Hm...

Du bor i utlandet, gjør du ikke?

Kanskje browseren din er satt opp til å ikke kjøre norske tegn?

Tror egentlig ikke det, men ser det slik ut på andre norske nettsteder?

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, andre norske nettsteder ser bra ut. Og etter at jeg har trykket reload en gang så kommer alle tegnene frem, de norske også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang at maskina går tregt.. innstallerte du nytt OS når du fikk ny disk? Det er mange servicer som blir satt til å starte automatisk når man installerer XP for eksempel, noe som kan føre til at den går tregt. Det kan være lurt å gå inn i Services å sjekke hva som kjører og stoppe de du ikke bruker..

En annen ting, håper du har virus program.. Det er jo et typisk kjennetegn på trojan horses at maskina går tregere..

Ang de andre tegna som kommer frem vet jeg ikke, har du prøvd å slette Temporary Internet Files?

håper du finner du av det!

som regel finner man svar på det meste ved å søke i groups på google...

vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...