Gå til innhold

Ansiktsløft/behandling som virkelig fungerer?

Anbefalte innlegg

Gjest CathrineL
Skrevet

Er det noen av dere som kan anbefale en ansiktsbehandling eller ansiktsløft uten kirurgi som virkelig strammer opp huden og man ser tydelig forskjell? :) Det er jo så mye forskjellig på markedet nå som lover det ene og det andre men kanskje ikke fungerer så bra, så hadde satt stor pris på anbefalinger fra dere :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skinbooster. I tillegg litt restylane på steder som skal løftes. Finn en flink behandler. 

Anonymkode: a8976...a44

• Liker 2
Gjest CathrineL
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Skinbooster. I tillegg litt restylane på steder som skal løftes. Finn en flink behandler. 

Tusen takk for svar :)  det skal jeg sjekke ut!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Er skinbooster bedre enn Profihlo? Jeg har prøvd Profihlo og fikk mye friskere, glødende hud som så fuktig og litt glattere ut. Det kostet meg 4000 kr og varte vel ca 5 mnd....Nå vurderer jeg enten babybotox (mini-injeksjoner over hele ansiktet som igjen gir et svært naturlig resultat) eller skinbooster, men vet ikke nok om sistnevnte. Kan noen fortelle? 

Anonymkode: c359c...bb8

Skrevet
CathrineL skrev (På 4.7.2022 den 13.26):

Er det noen av dere som kan anbefale en ansiktsbehandling eller ansiktsløft uten kirurgi som virkelig strammer opp huden og man ser tydelig forskjell? :) Det er jo så mye forskjellig på markedet nå som lover det ene og det andre men kanskje ikke fungerer så bra, så hadde satt stor pris på anbefalinger fra dere :)

Det er dessverre ikke så mye som slår kirurgi når det skal strammes mye opp. Jeg hadde tatt en prat med en erfaren plastikkirurg. 

AnonymBruker
Skrevet
cerruti skrev (11 timer siden):

Det er dessverre ikke så mye som slår kirurgi når det skal strammes mye opp. Jeg hadde tatt en prat med en erfaren plastikkirurg. 

Det spørs jo veldig på hvor mye heng det er snakk om! Kirurgi hvis det er veldig mye, muligens! Men jeg hadde en god del heng ved kjevelinjen, bl.a. For meg har skinbooster + restylane i kjevelinjen og kinnben gitt ansiktet et løft. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg lurer på det samme. Er skinbooster bedre enn Profihlo? Jeg har prøvd Profihlo og fikk mye friskere, glødende hud som så fuktig og litt glattere ut. Det kostet meg 4000 kr og varte vel ca 5 mnd....Nå vurderer jeg enten babybotox (mini-injeksjoner over hele ansiktet som igjen gir et svært naturlig resultat) eller skinbooster, men vet ikke nok om sistnevnte. Kan noen fortelle? 

Jeg har prøvd både skinbooster og Profhilo og holder en knapp på skinbooster! Men fikk også et godt resultat med Profhilo. 
skinbooster fungerer jo litt som Profhilo, men med flere stikk og  settes også i panna. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med microneedling?

Anonymkode: a5724...32a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har prøvd både skinbooster og Profhilo og holder en knapp på skinbooster! Men fikk også et godt resultat med Profhilo. 
skinbooster fungerer jo litt som Profhilo, men med flere stikk og  settes også i panna. 

Takk for svar. Da vil jeg prøve skin booster neste gang! 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...