AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Jeg er rammet av kansellering av SAS. Flyet ble kansellert før streiken startet og uten angitt årsak. Familien og jeg måtte ta inn på hotell. Har nå utlegg for overnatting, mat og transport. Umulig å komme gjennom til SAS på tlf og refusjonsskema på nettsidene funker ikke. Hva gjør jeg? Anonymkode: 8bdb1...e7a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Du må fortsette å prøve å kontakte dem. Anonymkode: 3773f...a0e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Jeg sendte nettopp inn et lignende krav, skjemaet fungerte helt fint. Hva det det som ikke virker hos deg? Anonymkode: 88ecf...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå